Ummeljoen tyhjä omakotitalo

Olen kesän ja syksyn aikana marja- ja sienireissuilla tehnyt havainnon sini-valkoisesta rintamamiestyylisestä talosta.

Kääntyy Anjala-Koria tieltä vasemnalle ja aina ohi hevostilan missä isot valonheittäjät ja suoraan Pyöräskukkulantietä. Talon osoite on pyöräskukkulantie joku ja vierestä kääntyy metsään vasemmalle joku pieni metsätie missä taisi olla kyltti.

Olisiko talo myynnissä? Joskus näin ohimennen naisen kunnostavan pihaa ja touhuavan. Sekä kuulin että hiljattain oli tehnyt kattavan sisä ja kattoremontin.

Onko parempaa infoa, kun näyttää verhotkin pidempään olleet pois?
Ilmianna
Jaa

4 Vastausta

Onkohan siihenkin tarkoitus tulla joku hevostilallinen kenties. Omistaako pellotkin tai osan ainakin siitä ympäriltä tai läheltä ainakin sitä taloa.

Olispa kaupan, mutta puhutaankin jo sadoista tuhansista.
Ilmianna
Jaa
eikö se talo vasta joku vuosi sitten ollut myynnissä? esittelyssä kävin ja ei siinä maata ole ainakaan lienee kuin tontti. mielestäni ei kyllä tyhjillään ole, tai ainakin itse olen nähnyt siinä autoa ja ihmistä ohimennen...
Kommentoi
Ilmianna
Jaa
1 VASTAUS:
Phutaanko me samasta talosta? Tämä on sinivalkoinen. Vieressä ylempänä 200m päässä naapurissa kesäasuntona myös vanha talo.

Siis tämä talo mistä alkujasn oli kyse, on pyöräskukkulan ja jonkun pihkatien vai pihkalatien risteyksessä.

Joku laiha nainen omistaisi sen.
Kommentoi
Ilmianna
Jaa
+Lisää kommentti
Uusi
Siinä asuu joku hoikka muija ja paskakuski. Ainakin asuivat.
Ilmianna
Jaa

Vastaa alkuperäiseen viestiin

Ummeljoen tyhjä omakotitalo

Olen kesän ja syksyn aikana marja- ja sienireissuilla tehnyt havainnon sini-valkoisesta rintamamiestyylisestä talosta.

Kääntyy Anjala-Koria tieltä vasemnalle ja aina ohi hevostilan missä isot valonheittäjät ja suoraan Pyöräskukkulantietä. Talon osoite on pyöräskukkulantie joku ja vierestä kääntyy metsään vasemmalle joku pieni metsätie missä taisi olla kyltti.

Olisiko talo myynnissä? Joskus näin ohimennen naisen kunnostavan pihaa ja touhuavan. Sekä kuulin että hiljattain oli tehnyt kattavan sisä ja kattoremontin.

Onko parempaa infoa, kun näyttää verhotkin pidempään olleet pois?

5000 merkkiä jäljellä

Peruuta