Minua mietityttää voiko pitää paikkansa.
Olen tietoinen, että Suomessa ei ns. ketään pakoteta synnyttämään alakautta ja minulla on varattu sektio synnytyspelon takia. Minulla on siirretty sektio kerran ja se tuli nyt hieman lasketun ajan jälkeen. Mutta mikä ihmetyttää minua on se, että minulle sanottiin, että vaikka jättäisin menemättä sektioon silloin sinä päivänä ku se on sovittu ja ei varata uutta aikaa sektioon..niin jos synnytys käynnistyy sitten omia aikojaan myöhemmin...voisin silti saada sektion?
Miten voi olla mahdollista että voi saada, jos se sektio aika meni mikä oli sovittu? Tiedän että ennen sektiopäivää jos alkaa niin saa ns päivystyksellisen mutta miten sen jälkeen myös?
Hän antoi ymmärtää että kaikilla mahdollisuus olisi sektioon missä vaiheessa vaan jos haluaa mutta olen ymmärtänyt että pitää olla suostumus eli... miten voin luottaa tähän tietoon?
Jos lapsi ei synny pian ja en mene sektioon ja sitten päätänkin että haluan sektion jos synnytys alkaa myöhemmin..niin voinko muka todella enää saada sektiota?
Sektio missä vaiheessa vain?
ggfgfgggghg
1
402
Vastaukset
Tähän jossitteluun saat parhaimman vastauksen neuvolasta tai soittamalla ihan kätilöille. Jos suunniteltu sektio ns perutaan sairaalan toimesta, pitäisi uusi aika antaa. Jos kuitenkin jätä itse menemättä sovittuna aikana/ perut sen syyttä, eivät he välttämättä järjestä uutta aikaa.
Synnytys harvoin menee kaikilla ns saman kaavan mukaan. Jos sinulla on synnytys alkanut ja edennyt nopeasti, et välttämättä kerkeä edes sektioon asti kun lapsi syntynyt.
Tsemppiä jos et ole vielä synnyttänyt
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 186309
Jouluinen bonus VB:ltä 250 ilmaiskierrosta 0x kierrätys min 20e talletuksella
No nyt pätkähti! Ainutlaatuinen tarjous VB:ltä. 250 ilmaiskierrosta peliin Blue Fortune, 0x kierrätys ja minimitalletus04671- 573400
Kirjoita yhdellä sanalla
Joku meihin liittyvä asia, mitä muut ei tiedä. Sen jälkeen laitan sulle wappiviestin2282917Minua nainen harmittaa, että en pääse sun rahoihin käsiksi
En pysty myöskään pilaamaan elämääsi niin kauan kun sulla on fuck off pääomaa. Harmittaa myös etten tiedä kuinka paljon342622Onko muita oman polkunsa kulkijoita
Jotka ei oikein pärjää kenenkään kanssa eli on niin omat ajatukset ja omat mielenkiinnon kohteet yms. On tavallaan sella452430Sydän karrella
Jos yritän olla niin rehellinen kuin pystyn paljastamatta mitään tärkeää. Ensiksi mä huomasin sun tuijottavan mua. Ihme242188Olet hyvin erilainen
Herkempi, ajattelevaisempi. Toisaalta taas hyvin varma siitä mitä haluat. Et anna yhtään periksi. Osaat myös ilkeillä ja731767- 381600
- 1931511