Jos tuomitaan ehdonalaiseen vankeuteen niin minkälaisia "ehtoja"siihen sisältyy, ilmoittautua säännöllisesti onko matkustuskiellossa saako hengailla entisten vankien kanssa vaiko elää ihan tavallista elämää ilman mitään rajoituksia tai velvollisuuksia
Velovollisuudet
Voihankoukkunokka
4
127
Vastaukset
- wqwqqq
Minkä maan lainsäädäntöä tarkoitat, Suomessa ei tuomita ketään ehdonaiseen vankeuteen ?
- Enemmänharkintaa
No Suomessahan tässä ollaan stupido, ainakin MTV3 texti uutisissa tämä axl Smith tekstin mukaan tuomittiin ehdolliseen vankeuteen
- ehdollinenvaiehdonalain
Ketään ei tuomita "ehdonalaiseen vankeuteen". Henkilö voidaan päästää vankeusrangaistusta tai valvontarangaistusta suorittamasta ehdonalaiseen vapauteen.
Henkilö voidaan tuomita ehdolliseen vankeuteen. Siihen ei valvontaa voida liittää kuin alle 21-vuotiaana rikoksen tehneelle.- Voihankoukkunokka
No, sitten hakattakoon heidät vähintään kahdesti että oikeus toimisi
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Hengenvaaralliset kiihdytysajot päättyivät karmealla tavalla, kilpailija kuoli
Onnettomuudesta on aloitettu selvitys. Tapahtuma keskeytettiin onnettomuuteen. Tapahtumaa tutkitaan paikan päällä yhtei1716197- 1471724
- 1131508
- 511270
Suureksi onneksesi on myönnettävä
Että olen nyt sitten mennyt rakastumaan sinuun. Ei tässä mitään, olen kärsivällinen ❤️46932Möykkähulluus vaati kuolonuhrin
Nuori elämä menettiin täysin turhaan tällä järjettömyydellä! Toivottavasti näitä ei enää koskaan nähdä Kauhavalla! 😢29860Älä mies pidä mua pettäjänä
En petä ketään. Älä mies ajattele niin. Anteeksi että ihastuin suhun varattuna. Pettänyt en ole koskaan ketään vaikka hu97836Reeniähororeeniä
Helvetillisen vaikeaa työskennellä hoitajana,kun ei kestä silmissään yhtään läskiä. Saati hoitaa sellaista. Mitä tehdä?5789Tarvitsemme lisää maahanmuuttoa.
Väestö eläköityy, eli tarvitsemme lisää tekeviä käsiä ja veronmaksajia. Ainut ratkaisu löytyy maahanmuutosta. Nimenomaan224746- 41739