minä olen vasta aloittanut metsästyksen ja mietin että saako haulikkoon tähtäintä? olisi kiva jos vastaatte.
saako haulikkoon tähtäintä?
5
1573
Vastaukset
- ed24
saa tähäimen mutta onko se sitten tarpeellinen ??
- Jönssi
Yleensä haulikolla ammuttaessa ei ole paljon aikaa tähtäillä. Aseen ollessa sopiva ampujalle tähtäys onnistuu ikäänkuin itsestään.
- Kimi
ei tähtäillä, vaan se suunnataan.. :) Paitsi täyteisiä ammuttaessa..
- jebaa
mitä sä teet siinä tähtäimellä... täyteisiäx???
- Erämies!
Nykyisin on useita vaihtoehtoja. Valokuitu jyviä ja tähtäinkiskoja löytyy haulikkoon. Myös lujia perinteisiä kiikareita ja valopistetähtäimiä voi asentaa haulikkoon. Paras voisi olla kitenkin kevyt valopistetähtäin ilman putkirunkoa. Kysele alan liikkeistä vaihtoehtoja.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Hei sinä nainen
Haluan olla rehellinen – olet hämmentänyt minua todella paljon. En ota sinusta mitään selvää, ja ehkä juuri siksi huomaa883204Kelan perkeleellinen käytäntö
Kun äiti joutuu hakemaan Kelalta tukia vähien tulojen tähden, niin aina otetaan huomioon lapsen tilillä olevat rahat. Ei3202809Putin ei suostu tulitaukoon nyt kun Kurskin taistelut ovat kesken
ja venäjä on viimein päässyt niskan päälle, suuren ylivoiman turvin. Ukraina ilmeisesti suorittaakin taktista vetäytymi1911556Martinan firma haastettiin käräjille
Seiska: Martinan firma haastettiin käräjille, taustalla outo rahasotku.2401252Voi kulta rakas
Kyllä minäkin olen sinuun rakastunut. Oisit avautunut tunteistasi aiemmin niin ei tarvitsisi kiertoteitä kuulla tästä. �621242Miksi haluat satuttaa
Sillä tiedolla ettet välittäisi minusta vaikka se ei ole totta. Silti tiedän että rakastat minua edelleen. Niinkuin sano281031- 74990
- 79987
- 117960
- 72924