Metsäyhtymä saanut veronpalautuksen
- se siirretään henkilökohtaiselle veropäätöslomakkeelle.
- mihin kohtaan se on merkitty, sitä ei kirjoiteta veronpalautus vaan ???
epätietoinen
Metsäyhtymän veronpalautus
5
510
Vastaukset
- fawex
Metsäyhtymä (siis kahden tai useamman henkilön omistama metsä) ei ole itsenäinen verovelvollinen, niin miten se voi saada veronpalautusta?
Metsäyhtymän tuloshan jaetaan osakkaille ja verotetaan jokaisen omassa verotuksessa. - Ymmällään
Metsäyhtymä tekee veroilmoituksen ja sen saamat veronpalautukset siirretään osakkaille, mutta missä sarakkeessa osakkaalle veropäätös näkyy? ( siirretty veronpalautus)
- nöfs
Yhtymä tekee kyllä veroilmoituksen (osan), mutta yhtymä ei maksa veroa. Koska yhtymä ei maksa veroa, se ei myöskään voi saada veronpalautusta.
Tarkoitatkohan nyt ihan jotain muuta asiaa kuin veronpalautusta?
- oiiwrfrqä
osuudet yhtymistä tai jotain sellaista.
- yhtymänosakas
Ei sitä erikseen näy missään? Jos on vähennyksiä, niin samoin kuin tulot näkyvät metsäyhtymän osakkaalle osuuksien suhteessa joko verotettavina pääomatuloina tai jos ei ole tuloja niin alijäämähyvityksenä. Näin olen käsittänyt, mutta korjakkaa ihmeessä jos olen väärässä
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Jos ottaisit yhteyttä, näyttäisin viestin kaikille
Yhdessä naurettaisiin sulle. Ymmärräthän tämän?1581361Heikki Silvennoinen ( Kummeli)
Kuollut 70-vuotiaana. Kiitos Heikille hauskoista hetkistä. Joskus olen hymyillyt kyynelten läpi. Sellaista se elämä on491185Aivosyöpää sairastava Olga Temonen TV:ssä - Viimeinen Perjantai-keskusteluohjelma ulos
Näyttelijä-yrittäjä Olga Temonen sairastaa neljännen asteen glioomaa eli aivosyöpää, jota ei ole mahdollista leikata. Hä221094Mikä saa ihmisen tekemään tällaista?
Onko se huomatuksi tulemisen tarve tosiaan niin iso tarve, että nuoruuttaan ja tietämättömyyttään pilataan loppuelämä?2111060- 1261041
Hyvää huomenta 18. luukku
Hyvää keskiviikkoa. Vielä pari päivää ja sitten on talvipäivänseisokki. 🎄🌌❄️😊❤️223984Kauanko valitatte yöpäivystyksestä?
Miks tosta Oulaisten yöpäivystyksen lopettamisesta tuli nii kova myrsky? Kai kaikki sen ymmärtää että raha on nyt tiuk307947- 42919
- 72885
- 73849