Metsäyhtymä saanut veronpalautuksen
- se siirretään henkilökohtaiselle veropäätöslomakkeelle.
- mihin kohtaan se on merkitty, sitä ei kirjoiteta veronpalautus vaan ???
epätietoinen
Metsäyhtymän veronpalautus
5
655
Vastaukset
- fawex
Metsäyhtymä (siis kahden tai useamman henkilön omistama metsä) ei ole itsenäinen verovelvollinen, niin miten se voi saada veronpalautusta?
Metsäyhtymän tuloshan jaetaan osakkaille ja verotetaan jokaisen omassa verotuksessa. - Ymmällään
Metsäyhtymä tekee veroilmoituksen ja sen saamat veronpalautukset siirretään osakkaille, mutta missä sarakkeessa osakkaalle veropäätös näkyy? ( siirretty veronpalautus)
- nöfs
Yhtymä tekee kyllä veroilmoituksen (osan), mutta yhtymä ei maksa veroa. Koska yhtymä ei maksa veroa, se ei myöskään voi saada veronpalautusta.
Tarkoitatkohan nyt ihan jotain muuta asiaa kuin veronpalautusta?
- oiiwrfrqä
osuudet yhtymistä tai jotain sellaista.
- yhtymänosakas
Ei sitä erikseen näy missään? Jos on vähennyksiä, niin samoin kuin tulot näkyvät metsäyhtymän osakkaalle osuuksien suhteessa joko verotettavina pääomatuloina tai jos ei ole tuloja niin alijäämähyvityksenä. Näin olen käsittänyt, mutta korjakkaa ihmeessä jos olen väärässä
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
R.I.P Marko lämsä
Luin just netistä suru uutisen että tangokuningas Marko Lämsä On menehtynyt viikonloppuna Tampereella. Niin nuorikin vi614260Vappu terveiset kaivatullesi
otetaan vappu terveisiä vastaan tähän ketjuun kaivatullesi !!! 🍾🥂🎉🌻🔥🧡🧡1531799Tangokuningas Marko Lämsä, 47, on kuollut
Taas yksi melko nuori artisti lopetti lauleskelut lopullisesti. https://www.is.fi/viihde/art-2000011200979.html141503Puskaradio huutaa
Nuori tyttö oli laittanut päivityksen että pitämällä joku itsensäpaljastaja. Kuka tämä on? Varoittakaa lapsia !351258Miksi aina vain seksiä?
Kertokaas nyt mulle, että onko tämä joku normojen ihan oma juttu, että seksiä pitää pohtia joka välissä, siitä pitää jau1671056- 56904
- 76895
Martinalta vakava ulostulo
Seiska: Martinalta vakava ulostulo. Olipa raflaava otsikko mustalla pohjalla.165823Hei rakas A,
olinko silloin julma sinua kohtaan? Jos, niin anna anteeksi, yritin vain toimia oikein. Olen pahoillani, edelleenkin, en54811- 39781