Ikää 28v.
Naiseksi syntynyt, mutta ei kumpaankaan sukupuoleen itseään lokeroiva. Tällä hetkellä majailen Raumalla.
Tykkään erikoisista jutuista, kerään pääkalloja ja omistan ouijan. Musisoin omaksi iloksi ja kuuntelen raskasta musiikkia, mut soittimessa pyörii välillä Jenni vartiainen ja ellinoora. Rakastan eläimiä ja nurkissa pyörii 3 kissaa ja koira. Haluaisin kanoja ja lampaita. Haaveilen yksinkertaisesta, maanläheisestä, omavaraisesta elämästä, pienessä pirtissä metsän keskellä.
Rakastan luontoa ja eläimiä. Harrastan käsitöitä, maalaan vaikka en osaa piirtää, lenkkeilen/hengaan metsässä, luen paljon henkisyyttä (ei hengellisyyttä) käsitteleviä kirjoja ja välillä uppoudun pohtimaan totuuden syvintä olemusta.
Oon rauhallinen ja huumorintajuinen, viljelen mustaa huumoria ja sarkasmia. Olen todella erakko, mutta siitä huolimatta kavereita olisi kiva saada ja nähdä, silloin harvoin kun poistun kotoa.
Seurustelukumppani löytyy, joten etsin puhtaasti kavereita.
Mitään vaateita en, juuri sinulle aseta, saat olla ja näyttää sellaiselta kuin olet. Kunhan olet avarakatseinen etkä tuomitse suorilta :)
Arvostan ihmisissä empaattisuutta ja vilpittömyyttä, rehellisyyttä sekä luotettavuutta en myöskään moiti :)
Ei haittaa asutko lähellä vai kaukana, viestiä saa laittaa jos yhtään sille tuntuu :)
[email protected]
Maili/kahvittelu-kavereita?
Ajatar89
0
132
Vastaukset
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Alle 15 oli
Arvasi että lapsi asialla hallin palossa. Surullista. Mutta jos osaa/kykenee käyttää tulentekovehkeitä niin pitää osata1343616Paula Koivuniemi täyttää tänään 78 vuotta! Sydämelliset onnittelut!
Paula Koivuniemi, tuo suomalaisen iskelmän ikoninen artisti, täyttää tänään 78 vuotta. Muutaman vuoden estradeilta pois752356Heh, persut = vassarit = 10,0 %
Minja tuli nyt jo Riikan rinnalle, sitten alkaa tekemään kaulaa. Molemmilta kympin arvoinen suoritus! https://www.hs.f2612245- 1412000
Olen miettinyt pitkään miksi hän ei uskalla
Hän kyllä yrittää tiedän sen ja olen yrittänyt olla helposti lähestyttävä ystävällinen lempeä jne. mutta silti hän yhä v691572- 1011470
- 611343
Juhannusterveiset kaivatulle
Onko teillä yhteisiä juhannuksia vietettynä ja millaista juhannusta viettäisit kaivattusi kanssa juhannuksena 2025? 🌻931317- 611290
- 721182