Onko niitä kunnon tyttöjä olemassa?

YksinäinenLukiolainen

Olen poika lukion ekalla (16v) ja minulla menee koulu hyvin. Harrastan moottoripyöräilyä, 3D-mallinnusta ja hieman pelaamista. Olen hieman yksinäinen lukiossa, koska en voi samastua keneenkään. Kaikki vaan urheilee ja mitä enemmän instassa on seuraajia, sen suositumpi se henkilö on. Haluasin vain tutustua henkilöön jonka kanssa voisin vaan olla vaikkapa kavereinakin.

Jokainen tyttö, jonka nään jossakin vaan käyttää instagramia ja snäppiä niin paljon, että voiko niitä tyttöjä luulla edes aidoiksi. Itseä ei kiinnosta semmoset tytöt lainkaan. Tytöt jotka ovat kauniita sisältä päin olisi se mun juttu. Sellasia ei oikein nykyään mahda löytyä minkään kiven alta. :(

5

186

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Magnus_Åkerblom

Sinulle saattaisi sopia ns. maatiaistyttö.

• Asiantuntija2

Maatiastytöt on kauniita ulkookin yleensä.

• YksinäinenLukiolainen

Ei sovi, ne on pihtareita.

• Sansasa

Voi ei kumpa oisin ollut sun kanssa samalla luokalla. Paitsi että en edes käyny lukiota vaan amista mut olisin niin kaivannu sun kaltasta kaveria sillon. Olen siis jo valmistunut 18-vuotias tyttö. Ite vapaa-ajalla pelaan usein pleikkarilla ja rakastaisin käydä kaikennäkösissä lasersodissa ja kartingradoilla tai keilaamassa mutta ei rahat riitä sellasiin harrastuksiin. Ite en amiksessa oikeen kuulunu joukkoon koska en vaan yksinkertasesti jaksanu kuunnella samanikäisten tyttöjen puheita meikkaamisesta ja siitä miten Pena on niin saatan kusipää ku se ei vastannu viestiin kahes minuutis. Oon siis kyllä tyttömäinen, meikkaan ja silleen mut miks se on kaikille tytöille se ykkösjuttu elämässä että saa hyvän kuvan itestään instagramiin? En jaksa näitä tyttöjä joiden pitää saada instagramiin kuva joka saatanan hetkestä. Ite olin naisvoittosella alalla joten näitä naisia riitti. Oli pakko kuitenkin hengailla näiden tyttöjen kanssa kun ei muutakaan ollut tarjolla mutta uskon että kaikki piti mua jotenki ylimielisenä kun en ikinä ollut kiinnostunu niiden puheista tai kysyny mitään jatkokysymyksiä eri mekkibrändeistä.

Mut toisaalta kyseenalastan myös sitä että onko olemassa jätkiä jotka puhuu jostain muusta kun panemisesta? Nää perus jätkäporukat jotkaa huutaa koulun käytävällä siitä miten ja missä pani ja kenen kanssa viime viikonloppuna ja sitten jos ei oo lykästäny nii haukkuu muijia koska ei muka ollu ketään tarpeeks hyvää.

• Samaistun

Ei jumalauta melkein ku oisin ite kirjottanu, omistan Crossin, Blenderillä teen kaiken näköistä ja tietty pelaaminen kiinnostaa. Ite en mee ku vasta ens vuonna lukioon, mutta tuntuu kans että näitä ns. "gamer grillsejä" ei ole olemassakaan. Edes sellainen joka haluaisi olla vaan kaksin katsomassa jotain leffaa tai olisi millään tasolla koneista niinnostunut riittäisi, mutta kun ei löydy kun niitä perus bimboja jotka repii kokeista vitosia ja pistää snäppiä siitä että vetää vodkaa porukalla.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Jos ottaisit yhteyttä, näyttäisin viestin kaikille

Yhdessä naurettaisiin sulle. Ymmärräthän tämän?
      Ikävä
      163
      1503
    2. Aivosyöpää sairastava Olga Temonen TV:ssä - Viimeinen Perjantai-keskusteluohjelma ulos

Näyttelijä-yrittäjä Olga Temonen sairastaa neljännen asteen glioomaa eli aivosyöpää, jota ei ole mahdollista leikata. Hä
      Maailman menoa
      27
      1365
    3. Heikki Silvennoinen ( Kummeli)

Kuollut 70-vuotiaana. Kiitos Heikille hauskoista hetkistä. Joskus olen hymyillyt kyynelten läpi. Sellaista se elämä on
      Kotimaiset julkkisjuorut
      70
      1308
    4. Mikä saa ihmisen tekemään tällaista?

Onko se huomatuksi tulemisen tarve tosiaan niin iso tarve, että nuoruuttaan ja tietämättömyyttään pilataan loppuelämä?
      Sinkut
      217
      1181
    5. Mitä toivot

ensi vuodelta? :)
      Ikävä
      128
      1105
    6. Kauanko valitatte yöpäivystyksestä?

Miks tosta Oulaisten yöpäivystyksen lopettamisesta tuli nii kova myrsky? Kai kaikki sen ymmärtää että raha on nyt tiuk
      Pyhäjärvi
      320
      1031
    7. Hyvää huomenta 18. luukku

Hyvää keskiviikkoa. Vielä pari päivää ja sitten on talvipäivänseisokki. 🎄🌌❄️😊❤️
      Ikävä
      227
      1027
    8. Haluaisin vain varmistua

Sinusta tarpeeksi.
      Ikävä
      42
      959
    9. Nyt kun Pride on ohi 3.0

Edelliset kaksi ketjua tuli täyteen. Pidetään siis edelleen tämä asia esillä. Raamattu opettaa johdonmukaisesti, että
      Luterilaisuus
      282
      946
    10. IL - VARUSMIEHIÄ lähetetään jatkossa NATO-tehtäviin ulkomaille!

Suomen puolustuksen uudet linjaukset: Varusmiehiä suunnitellaan Nato-tehtäviin Puolustusministeri Antti Häkkänen esittel
      Maailman menoa
      307
      943
    Aihe