Mistä löytäisin ystävän oppaaksi bi-kokeiluun?
Olen bi-utelias 48v nuorekas nainen pks seudulta
8
411
Vastaukset
- Minttu02
Täällä
- lesbojotakiinnostaaseksi
Täällä 18v nainen Tampereen suunnalta. Mikäli kokeiluun liittyy mies niin en ole missään määrin kiinnostunut.
- biutelias2017
Laitoin ilmoituksen Tinderiin ja olen mykistynyt... saan matcheja ja supertykkäyksiä 18-22 vuotiailta tytöiltä... miten tähän pitäisi suhtautua...
olen kylä hyvin nuorekas ja nätiksi kehuttu, mutta itsellä on 16v tytär, joten aika vaikea suhtautua... etsiikö / etsittekö äitihahmoa, kokenutta opastajaa.? Olen kyllä toisaalta kertonut olevani kokematon... - Tyttörakkaus
Olen 20v bi-tyttö Espoosta. Useita naissuhteita takana! Ensimmäinen ja paras oli 49v. naisen kanssa. Molemmille ensikokeilu. Ihanaa opiskelua😌
- Tyttörakkaus
Itse löysin Tinderista! Paras ja turvallisin paikka mielestäni😌
- TiinaPiina95
Moikka, mulla kanssa eka kokeilu oli just n.45v ikäisen bicurious naisen kanssa, ja ihan oikeasti niin mieleen painuva kokemus ja muutenkin sellainen hetki, johon luotti ihan täysin.
Suosittelen ihan kympillä!
Jos aloittaja haluaa tavata kivakroppaisen ja nätin 22v neitosen, niin koodaileppa ;) - Onnellinenpari
Tääläpä kiva pari.m.n. nainen 45 bi utelias nätti kiva nainen..etsimme kivaa bi naista kaiken kivan merkeissä.pistä s.posti osoite niin otamme yhteyttä.
Ketjusta on poistettu 18 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1832294
Oletko ymmärtänyt
Oletko ymmärtänyt jotain kaivatustasi lähiaikoina tai oletko muuttanut mielipidettäsi kaivatustasi?1722040Sanna Ukkolan kolumni: Rautarouva, joka unohti joukkonsa - Riikka Purran pitäisi katsoa peiliin
"Historialliset tappiot eivät synny vahingossa. Ne syntyvät, kun johtaja unohtaa, ketä hänen piti palvella, kirjoittaa I441983- 1281670
Ikäero suhteessa
Huomasin äsken Iltalehden tuoreen artikkelin, jossa kerrottiin, että vain 5% parisuhteista on yli 10v ikäero. Millaisia661612Liian paljon hylättyjä ääniä
Ottakaa avustaja mukaan jos ette osaa äänestää oikein. Moni varmaan sekosi kahden listan ja lipun takia. Oliko tarkoitus1931519Tiedän kyllä sen
Että käyt täällä. En kuvittelisi sellaista asiaa. Tiedän kyllä senkin, että olet ainakin ollut minusta kiinnostunut. Sen771241Ähtärin vaalitulos ja nyt neuvottelut alkavat
Keskusta voitti yhden paikan Ähtärissä kun oli hyvin ehdokkaita ( 32) ja kansanedustaja veturina keräämässä ääniä. P321134Taas syytöntä illlllkkaa rangaistiin
Niin se vain paha saa palkkansa ja rääsyämiselle ja räkimiselle laskettiin hinta. Ottaisi nyt tuo onneton lusikan kauni801120- 711083