Mistä löytäisin ystävän oppaaksi bi-kokeiluun?
Olen bi-utelias 48v nuorekas nainen pks seudulta
8
440
Vastaukset
- Minttu02
Täällä
- lesbojotakiinnostaaseksi
Täällä 18v nainen Tampereen suunnalta. Mikäli kokeiluun liittyy mies niin en ole missään määrin kiinnostunut.
- biutelias2017
Laitoin ilmoituksen Tinderiin ja olen mykistynyt... saan matcheja ja supertykkäyksiä 18-22 vuotiailta tytöiltä... miten tähän pitäisi suhtautua...
olen kylä hyvin nuorekas ja nätiksi kehuttu, mutta itsellä on 16v tytär, joten aika vaikea suhtautua... etsiikö / etsittekö äitihahmoa, kokenutta opastajaa.? Olen kyllä toisaalta kertonut olevani kokematon... - Tyttörakkaus
Olen 20v bi-tyttö Espoosta. Useita naissuhteita takana! Ensimmäinen ja paras oli 49v. naisen kanssa. Molemmille ensikokeilu. Ihanaa opiskelua😌
- Tyttörakkaus
Itse löysin Tinderista! Paras ja turvallisin paikka mielestäni😌
- TiinaPiina95
Moikka, mulla kanssa eka kokeilu oli just n.45v ikäisen bicurious naisen kanssa, ja ihan oikeasti niin mieleen painuva kokemus ja muutenkin sellainen hetki, johon luotti ihan täysin.
Suosittelen ihan kympillä!
Jos aloittaja haluaa tavata kivakroppaisen ja nätin 22v neitosen, niin koodaileppa ;) - Onnellinenpari
Tääläpä kiva pari.m.n. nainen 45 bi utelias nätti kiva nainen..etsimme kivaa bi naista kaiken kivan merkeissä.pistä s.posti osoite niin otamme yhteyttä.
Ketjusta on poistettu 18 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Persujen mukaan rasismi on huumoria
Vaan kun koomikko kutsui Halla-ahoa fasistiksi, niin piti haastaa oikeuteen. Mihin se huumorinitaju yhtäkkiä hävisi? ⠀1374654BOIKOTOIN - Ei mitään Suomi.fi postilaatikoita käyttöön
Ainakaan minulle! Vai että pitäisi alkaa siellä käyädä katselemassa tammikuusta 2026 siis periaatteessa päivittäin että2043900- 2103132
Lasse Lehtonen vaatii persuja pyytämään anteeksi aasialaisilta
Persut ova romahduttaneet Suomen maakuvan parissa päivässä negatiiviseksi rasismillaan ja se alkaa vaikuttamaan jo Suome1092999Hallitus on kaadettava ja Orpon on erottava
Mikään muu hallitus ei ole oman elämäni aikana tuhonnut näin paljon tämän maan taloutta ja työllisyyttä sekä suomen main712813- 1191626
HS 12/25 kysely: persut romahti, demarit raketoi
Kyyti on kylmää persuleirissä, saattaa vetää siellä silmätkin viirulleen. Sen sijaan SDP:n puoluetoimistolla voidaan pok71579- 601306
Aitolehti Capital
HehkuB on myynnissä, kovalla työllä saavutettu unelma joka sekin lässähti kuten kaikki mihin ryhtyy! Nyt Sewen asialle2461143MOT: Työmarkkinatori on olemattomien työpaikkojen hakupaikka
Työpaikkojen tietoja ei tarkisteta, ja ainakin noin noin 10% on olemattomia työpaikkoja ja sen lisäksi eri rekryfirmat t1391087