Mistä löytäisin ystävän oppaaksi bi-kokeiluun?
Olen bi-utelias 48v nuorekas nainen pks seudulta
8
393
Vastaukset
- Minttu02
Täällä
- lesbojotakiinnostaaseksi
Täällä 18v nainen Tampereen suunnalta. Mikäli kokeiluun liittyy mies niin en ole missään määrin kiinnostunut.
- biutelias2017
Laitoin ilmoituksen Tinderiin ja olen mykistynyt... saan matcheja ja supertykkäyksiä 18-22 vuotiailta tytöiltä... miten tähän pitäisi suhtautua...
olen kylä hyvin nuorekas ja nätiksi kehuttu, mutta itsellä on 16v tytär, joten aika vaikea suhtautua... etsiikö / etsittekö äitihahmoa, kokenutta opastajaa.? Olen kyllä toisaalta kertonut olevani kokematon... - Tyttörakkaus
Olen 20v bi-tyttö Espoosta. Useita naissuhteita takana! Ensimmäinen ja paras oli 49v. naisen kanssa. Molemmille ensikokeilu. Ihanaa opiskelua😌
- Tyttörakkaus
Itse löysin Tinderista! Paras ja turvallisin paikka mielestäni😌
- TiinaPiina95
Moikka, mulla kanssa eka kokeilu oli just n.45v ikäisen bicurious naisen kanssa, ja ihan oikeasti niin mieleen painuva kokemus ja muutenkin sellainen hetki, johon luotti ihan täysin.
Suosittelen ihan kympillä!
Jos aloittaja haluaa tavata kivakroppaisen ja nätin 22v neitosen, niin koodaileppa ;) - Onnellinenpari
Tääläpä kiva pari.m.n. nainen 45 bi utelias nätti kiva nainen..etsimme kivaa bi naista kaiken kivan merkeissä.pistä s.posti osoite niin otamme yhteyttä.
Ketjusta on poistettu 18 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Nurmossa kuoli 2 Lasta..
Autokolarissa. Näin kertovat iltapäivälehdet juuri nyt. 22.11. Ja aina ennen Joulua näitä tulee. . .1397840Joel Harkimo seuraa Martina Aitolehden jalanjälkiä!
Oho, aikamoinen yllätys, että Joel Jolle Harkimo on lähtenyt Iholla-ohjelmaan. Tässähän hän seuraa mm. Martina Aitolehde412019Kaksi lasta kuoli kolarissa Seinäjoella. Tutkitaan rikoksena
Henkilöautossa matkustaneet kaksi lasta ovat kuolleet kolarissa Seinäjoella. Kolmas lapsi on vakasti loukkaantunut ja251960- 911663
Miksi pankkitunnuksilla kaikkialle
Miksi rahaliikenteen palveluiden tunnukset vaaditaan miltei kaikkeen yleiseen asiointiin Suomessa? Kenen etu on se, että1801585Tunnekylmä olet
En ole tyytyväinen käytökseesi et osannut kommunikoida. Se on huono piirre ihmisessä että ei osaa katua aiheuttamaansa p1071040Taisit sä sit kuiteski
Vihjata hieman ettei se kaikki ollutkaan totta ❤️ mutta silti sanoit kyllä vielä uudelleen sen myöhemmin 😔 ei tässä oik5989- 50945
Odotathan nainen jälleenkohtaamistamme
Tiedät tunteeni, ne eivät sammu johtuen ihanuudestasi. Haluan tuntea ihanan kehosi kosketuksen ja sen aikaansaamaan väri28830- 34822