Miksi väitetään, että alumiinisista maalaa...

BottiShotti

...mattomista purjeveneistä tulee rumia, mutta vanhat Busterit näyttävät ihan siedettäviltä. Miten Busteri ja alumiininen purjevene eroavat?

7

269

Vastaukset 7

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • OOÄMGEE

"Miten Busteri ja alumiininen purjevene eroavat?"

Olen sanaton.

Laita pliis korkki kiinni...

• Järkyttynyt

Vanhat busterit on jos mahdollista vielä.kammottavamman näköisiä kuin uudet.

• eipuusilmä

Siksi, että se on tosi.
      Käytä omaa silmää.

• Kauneushan on tunnetusti katsojan silmässä :)

Busterit ovat perusluonteeltaan vähän sellaisia työveneitä, käyttöesineitä, joissa estetiikalla ei ole samalla tavoin sijaa eikä pidäkään olla. Purjeveneisiin liitetään (turhan) usein myös esteettisiä vaatimuksia.

• alloy

Toinen on Al peltiä ja toinen Al levyä. Riippuen valmistajasta mahdollisuus saada kauniita kaarevia linjakkaitakin muotoja.

Mutta voi, jos aluksen esim pilssiin pääsee tunarin käsistä Fe pölyä tai kikkareita vaikka tankin alle, jossa liian kaponen tuuletus tila. Voi yllätys olla suuri, kun koko ala kuin rauman pitsi viikoilta. Toinen tunnetumpi riski sähkökemiallinen korroosio.

Ja busterin ohuelle pellille lokin hapan uloste syövyttää ikävän kohda, ei se sentään läpi mene mutta...

• vainveneilijä

Jaa, on sitten kumma miksi noita "busfastreita" ole jo kielletty, kun ovat noinkin huonoja.

• Niin, voisiko joku linkittää tänne joitain niistä tuhansista kauhukertomuksista.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Anteeksi arkuuteni

Olen säälittävä, mitä tulee sinun kohtaamiseen. Tunnen vaan itseni todella epävarmaksi sun kanssa. Jos minun olisi pitän
      Ikävä
      48
      950
    2. Kuka melkein täysi-ikäinen hukkui?

Poliisin mukaan nuori oli lähes täysi-ikäinen. Ennen iltakuutta tulleen ilmoituksen mukaan ihminen oli joutunut mahdoll
      Iisalmi
      15
      828
    3. Perussuomalaisten kannatus nousi rytinällä Ylen tänään julkaisemassa tuoreimmassa gallup-kyselyssä.

https://yle.fi/a/74-20239449 Perussuomalaisilla hurja- ja ylivoimaisesti suurin nousu tässä uudessa Ylen gallupissa. Kyl
      Maailman menoa
      497
      779
    4. kenen näköinen

kaivattusi on ?
      Ikävä
      46
      707
    5. Mikä on ollut

Söpöintä välillämme?
      Ikävä
      42
      644
    6. Hyvännäköinen pakkaus

Olet hyvännäköinen pakkaus nainen.
      Ikävä
      36
      586
    7. Tykkäätköhän vielä minusta?

Yhtä paljon, kuin minä sinusta? Haaveissa ollaan kahdestaan, rauhassa ja lähennytään fyysisesti ja tutustutaan syvemmin
      Ikävä
      30
      586
    8. Vihervasemmistofeministinaisasianaiset

Tulevat tänne palstalle haukkumaan miehiä ja naljailemaan miehelle, kehuvat olevansa heitä parempia. Itse asuvat MIEHE
      Sinkut
      169
      536
    9. Olet ihana

Muru, sä oot ihana. Tunsitko sen sähkön meidän välillä kun oltiin ihan låhekkäin? 👩‍❤️‍👩❤️😼😘
      Ikävä
      37
      530
    10. Mitä haluaisit kysyä tänään

Kaivatultasi? Anna jokin tunniste itsestäni tai hänestä.
      Ikävä
      44
      480
    Aihe