23 vuotiaan pojan huoneesta löytyi pussi jotain valkoista ainetta, hän väittää sen olevan sokeria minkä sai kaveriltaan lahjaksi.
Kannattaako käydä viemässä poliisille loput aineet? Ei ne pojalle ainakaan jää se on varma
Löysin pojan huoneesta huumeita
20
1012
Vastaukset
- Kosku
Kokaiiniaa....
- jajokuvastaa
Siltsun juttuko saa tällaisen PROVON aikaiseksi?
- 8luokkalainen
Vai kokainia?
- ölköllk
Miksi asut 23-vuotiaan poikasi asunnossa?
Selvisi että se olikin sokeria eikä huumausainetta
- Kosku
Miten vitussa sä et erota sokeria ja kokaa?
- kotipoika78
Miehet ottaa aineita ja joraa. Nynnyt juo kaljaa ja pelaa pleikkaria.
- kotipoika78
Kunnonboy kirjoitti:
Ei kalja nynnyä ole eikä huume miestä tee
Huumeita käyttävillä on itsevarmuus kohillaan ja vievät naiset.
Nynnyt jää ilman womania. - miehetPiereeLujaa
Ja miehet pieree!
- Huumepoliisi
Joko tää o trolli liittyen siltsuun tai sit jostotta vie helvetissä kytille koska huumaus aineiden hallussa pito ja huumaus aineiden salassapito saat siitä noin 5-14 vuotta vankeutta ja asetat pojalle paljo pahemmat seuraukset
- Pesukonefhfkekekekel
Kunnonboy kirjoitti:
Poliisilaitoksella kävin jo 3 päivää sitten ja ne sanoi että se oli sokeria
Jos se olisi ollut huumetta. Poikasi istuisi nyt vankilassa ja samoin myös sinäkin. Vapautuisitte joskus 2030 luvulla
- Epäilenmin
Mitä varhemmin jää kiinni , sen parempi. Oletko varma ettei ole mukana huumekaupassa?
- sokeripossut
Kukahan se oikein on idiootti? No saivatpahan poliisisedät suut makeaksi.
- gewgrwerg
Poika testasi. Nyt jatkossa luulet että kaikki valkoinen mitä sen huoneesta löydät on sokeria. Fiksu poika sulla.
- TyperäAloittaja
Miksi se saisi pussin sokeria lahjana kaverilta? LOL
- Diileridaaleri
Koska oli joulu, idiootti! Mä myin myös puoli kiloa piparitaikinaa kun se oli kyllästyny oreganon poltteluun.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Missä kokoomuksen naiset?
Hähmäistä ukkotarinaa kuultu koko viikonloppu. Kukaan ei ole kokoomuksessa edes yrittänyt pitää naisten puolta. Jopa1273744Finland is now Petter place
Audin B-ryhmän ralliautolla saatiin kansa voimaan hyvin. Kiitos kokoomus huumoripläjäyksestä.342441Ilman Stadia Suomessa ei olisi kunnon lihajalosteita
HK, Helsingin makkaratehdas, Votkin, mitä näitä nyt onkaan. Böndellä ei ole kunnollisia jalostajia.1442088Toivon että kuulut elämääni
Mutta aika näyttää miten läheisesti. Lupaan kertoa jossain sivulauseessa, kun muutan paikkaa.701031Jorma Lind kuollut
Ylen uutisankkurina 40 vuotta toiminut Jorma Lind on kuollut 85-vuotiaana. https://yle.fi/a/74-20230265 ARVl on näet5960- 45881
Mahdatko ymmärtää sitä
Mä en selviä jollei me jutella kunnolla. Tarvitsen sua siihen. Etkä sä voi sitä tietää kun en ole ilmaissut mutta olen61845En unohda sua
En vaan unohda sua. Eikä se näköjään ole tarkoituskaan. Rakastan sua sitten omalla tavalla kauempaa kun mikään muu ei on30840- 43770
Kyllä nainenkin voi ottaa yhteyttä
Ja on ihan kiva jos ottaa yhteyttä mieheen. Minä ainakin olisin onnessani jos nainen ottaisi yhteyttä. mies96750