millainen takki chihulle

koirallakylmä

Chihuahua pentuni 5 kk palelee jo nyt 10:ssa. Tärisee ja tutisee, haluaa syliin.
Ostin sille jo talvitakin, mutta sen aika ei ole vielä.

Onko kellään chihua ja minkälaisia vaatteita sillä käytätte kun syksy viilenee?

Verkkokauppa.comissa olisi Back on Tracin verkkotakki ja fleecetakki viiskymppiä.
Kumpi sopisi chihulle paremmin pikkupakkasilla ja plussakeleillä, lämmin fleecatakki vai hengittävä verkkotakki?
Tosi pakkasilla käytän talvitakkia. Toisella karvaisemalla koirallani pakkasraja on ollut noin -15, sen jälkeen takki päälle, chihusta en vielä tiedä...

31

313

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Kesselikysymys

      Lopeta höpötys ja kasva aikuiseksi.

    • kasvattajatietäätuon

      Kysele kasvattajalta,toivottavasti pentu on hyvästä kennelistä,niin saat neuvoja matkanvarrella.

    • ÄläOleDorkaEnää

      Vie piikille tuollainen typerä elukka.

    • ap987

      Jep. Olin tosiaan unohtanut, että täällä puoli suomea purkaa pahaa oloaan. Vaihdan palstaa. Pitäkää paha olonne.

      • ÄitisiKysyy

        Joko heitit rottasi roskikseen?


      • Touholiini1

        No, saman havainnon minä olen tehnyt, mutta olen oppinut nauramaan niille. Ainahan voi ohittaa kyseiset kirjoitukset.
        Mutta se ihmetyttää, että pahoinvoivia ihmisiä on niin paljon.


      • Touholiini2
        Touholiini1 kirjoitti:

        No, saman havainnon minä olen tehnyt, mutta olen oppinut nauramaan niille. Ainahan voi ohittaa kyseiset kirjoitukset.
        Mutta se ihmetyttää, että pahoinvoivia ihmisiä on niin paljon.

        Itseäni hämmästyttää, että koiraihmisistä niin moni viis piittaa laeusta ja pitää koiraansa arvokkaampana kuin muita ihmisiä


    • touholiini

      Fleecevuorinen , vettä pitävä takki talvisin, villatakki pakkaskelillä, sekä sadetakki. Paljonko pentusi painaa. Onko liian hentorakenteinen. Minun chihuni Touho ei paljon pakkasista piittaa, mutta eipä sitä viedäkään pitkille lenkeille kovilla pakkasilla. Olet jo toinen täällä Suomi24 keskustelupalstalla, joka kertoo chihun tärisevän. Moista en Touhossa huomannut, mutta ilmeissti se on niin karaistunut ulkoilmaan, että ei hevin tärise.
      Olisin tosi kiinnostunut kaikista chihuoista, eli kertokaa niistä lisää. Olen vielä aika noviisi rodun suhteen , joten on kiva kuulla muidenkin kokemuksia chiuahasta

      • touholiinii

        chiuhan pukeutumisesta

        johtua myös jännityksestä. Vie koiraasi ihmisten ilmoille, niin se tottuu eri tilanteisiin,

        Meillä ainakaan uroschiu ei pelkää mitään. On hyvin reipas lenkeillä. Kotona sitten tulee väsy'


    • minelan

      Noista ilkeistä kirjoituksista ei tarvitse välittää. Paras vain ohittaa ne, Omaa surkeuttaan ja pahaa oloa tulevat tänne purkamaan.

      • säälittävää

        Paraskin sanoja,itse haukkuu ihmisiä oikein nimen kera.


      • gregrg

        Minelan mee juomaan koiras kusta ni viisastut lisää


      • minelan
        säälittävää kirjoitti:

        Paraskin sanoja,itse haukkuu ihmisiä oikein nimen kera.

        NM. SÄÄLITTÄVÄÄ
        joka sana minkä kirjoitin on täyttä tottaEt millä saa siitä syyttämään minua herjauksestsa. Herjaus on jos jokin ihminen valehtelee toisesta osapuolesta, syytetty osapuoli voi nostaa herjauskanteen, mutta jos vain kerrot tarinasi. se on täysin sallittua


      • IhmeTouhua
        minelan kirjoitti:

        NM. SÄÄLITTÄVÄÄ
        joka sana minkä kirjoitin on täyttä tottaEt millä saa siitä syyttämään minua herjauksestsa. Herjaus on jos jokin ihminen valehtelee toisesta osapuolesta, syytetty osapuoli voi nostaa herjauskanteen, mutta jos vain kerrot tarinasi. se on täysin sallittua

        Minelalla on niin paha olla, kun tuli taas nuoltua koko päivä koiran anusta.


    • aliakset

      Touholiini ja minelan ovat yksi ja sama henkilö, mutta senhän jo kaikki ilmeisesti tietävätkin.

    • Kuin.ihminen

      Osta Hänelle frakki.

    • LuonnonMukaistaYlle

      Hommaa sille koirannahkaturkki.

    • chihuchihu

      Nyt se keskustelee itsensä kanssa, touholiini 1,touholiini2

    • jaitahattuun

      Voi halvattu en paremmin sano! Nyt täällä yksi ja sama ihminen keskustelee itsensä kanssa, siis minelan, touholiini, touholiini1 ja touholiini2 ! Eikö kukaan tämän ihmispolon läheinen puutu asiaan ja saata häntä asianmukaisen hoidon piiriin. Kuinkahan hänen nykyisen koiransa ja kissansa tilanne todellisuudessa on, vai onko hänellä edes näitä eläimiä?

      • ohnowhat

        Samaa miettinyt itsekkin :( säälittää ihan ja harmittaa..


      • minelan

        Ei suinkaan ole mikään salaisuus. Nimimerkki Minelan, joka koskee mäyräkoiriin ja yleisiin koiria koskeviin asioihin.Silloin puhutaan shihuoista. Kummankin nimimerkin takaa löytyy Pirkko PEIPPOLA kennel MINELAN


      • minelan

        Oletko itse suuri valehtelija ja mielisairas kun kuvittelet muidenkin valehtelevan, koska niin SINÄ teet harhaluuloinesi.
        Minulla ei ole mitään salattavaa, koirani ja kissani ovat erittäin hyvin hoidettujaa


      • jaitahattuun
        minelan kirjoitti:

        Oletko itse suuri valehtelija ja mielisairas kun kuvittelet muidenkin valehtelevan, koska niin SINÄ teet harhaluuloinesi.
        Minulla ei ole mitään salattavaa, koirani ja kissani ovat erittäin hyvin hoidettujaa

        Ei minelan, minä en suinkaan ole harhainen, en myöskään missään vaiheessa ole valehdellut. Jos minua oikeasti mietityttää sinun nykyisten eläintesi hyvinvointi, niin eihän se suinkaan ole valehtelua. Toivottavasti eläimilläsi on kaikki hyvin, ikävää jos joutuisit niistäkin luopumaan. Jotenkin vaan tuntuu että noin epävakaa ihminen kuin sinä, ei yksinkertaisesti pysty eläimelle antamaan sen tarvitsemaa hoivaa ja turvaa. Sinä tarvitset toimivan lääkityksen niin eiköhän se siitä sitten menisi, joten kuten, sinunkin elämäsi eteenpäin.


      • Minelan

        En ole koskaan kirjottanut itselleni. Kun puhutaan mäyräkoirista, joista minulla on kokemusta yllin kyllin käytån nimimerkkiä Minelan, joka on virallinen
        kennelnimeni. Chihu on mimimerkkini puhuttaessa Chiuasta minulle uusi rotu, siitä käytän nimimerkkiä Touho. pari kertaa olen kirjoittanut omalla nimelläni Pirkko Peippola, kennel MINELAN,, ja kennelliiton jalostustoimikunnasta löytyy kaikki tiedot koirieni kasvatuksesta. Esim. kk-mäyräkoira, normaali Minelan Balsamin ja kkk-kääpiöistä löytyy myös tiedot niiden saavutuksista. Jos on jokin asia epäselvää soita minulle, ennen kun kirjoitat paskaa.


      • minelan
        Minelan kirjoitti:

        En ole koskaan kirjottanut itselleni. Kun puhutaan mäyräkoirista, joista minulla on kokemusta yllin kyllin käytån nimimerkkiä Minelan, joka on virallinen
        kennelnimeni. Chihu on mimimerkkini puhuttaessa Chiuasta minulle uusi rotu, siitä käytän nimimerkkiä Touho. pari kertaa olen kirjoittanut omalla nimelläni Pirkko Peippola, kennel MINELAN,, ja kennelliiton jalostustoimikunnasta löytyy kaikki tiedot koirieni kasvatuksesta. Esim. kk-mäyräkoira, normaali Minelan Balsamin ja kkk-kääpiöistä löytyy myös tiedot niiden saavutuksista. Jos on jokin asia epäselvää soita minulle, ennen kun kirjoitat paskaa.

        Unohdin antaa puhelinnumeroni, joka on 044 333 0247


      • jaitahattuun
        Minelan kirjoitti:

        En ole koskaan kirjottanut itselleni. Kun puhutaan mäyräkoirista, joista minulla on kokemusta yllin kyllin käytån nimimerkkiä Minelan, joka on virallinen
        kennelnimeni. Chihu on mimimerkkini puhuttaessa Chiuasta minulle uusi rotu, siitä käytän nimimerkkiä Touho. pari kertaa olen kirjoittanut omalla nimelläni Pirkko Peippola, kennel MINELAN,, ja kennelliiton jalostustoimikunnasta löytyy kaikki tiedot koirieni kasvatuksesta. Esim. kk-mäyräkoira, normaali Minelan Balsamin ja kkk-kääpiöistä löytyy myös tiedot niiden saavutuksista. Jos on jokin asia epäselvää soita minulle, ennen kun kirjoitat paskaa.

        Muista minelan, että Suomessa on sananvapaus ja jokainen saa sanoa, mitä ajattelee. Sinäkään et voi kieltää ajatuksiani vaikka kuinka haluaisit. Edelleenkin minua mietityttää pystytkö antamaan nykyisille eläimillesi niiden tarvitseman hoivan ja turvan. Lopuksi korostan että en missään nimessä haluaisi että ajatukseni olisivat tosia, vaan että eläimesi voisivat hyvin ja pystyisit ne hyvin hoitamaan. Tuo "kirjoitat paskaa" kommenttisi on täysin turha ja aiheeton, tosin se kuvastaa juurikin sinua itseäsi ja ajattelutapaasi.


      • fuifirfti
        jaitahattuun kirjoitti:

        Muista minelan, että Suomessa on sananvapaus ja jokainen saa sanoa, mitä ajattelee. Sinäkään et voi kieltää ajatuksiani vaikka kuinka haluaisit. Edelleenkin minua mietityttää pystytkö antamaan nykyisille eläimillesi niiden tarvitseman hoivan ja turvan. Lopuksi korostan että en missään nimessä haluaisi että ajatukseni olisivat tosia, vaan että eläimesi voisivat hyvin ja pystyisit ne hyvin hoitamaan. Tuo "kirjoitat paskaa" kommenttisi on täysin turha ja aiheeton, tosin se kuvastaa juurikin sinua itseäsi ja ajattelutapaasi.

        Sananvapaus ei tarkoita, että saa sanoa mitä vain. Sitä rajoittavat muiden ihmisten laissa turvatut oikeudet


      • Jaitahattuun
        fuifirfti kirjoitti:

        Sananvapaus ei tarkoita, että saa sanoa mitä vain. Sitä rajoittavat muiden ihmisten laissa turvatut oikeudet

        Juurikin näin.


    • TurhatElukat

      Puupalttoo tai jätesäkki.

    • Eläinlääkäli

      Tärinä ei johdu kylmyydestä vaan aivokasvaimen terminaalivaiheesta.

      • Minelan

        Saattaa olla myös parkinsonin tauti.


    Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. 4 tuntia töitä kerran viikossa on naisen mukaan liian raskasta

      Tämä ei taija olls lieksalaine vaikka "tuntomerkkiin" perusteella nii vois eppäillä! 🤣 31-vuotias Maya ei kykene tekemä
      Lieksa
      59
      3017
    2. Riikka Purra rosvosi eläkeläiset!

      1900 euron eläkkeestä rosvottiin 350 euroa. Kohtuullista vai? Perussuomalaisia ei enää ole olemassa meille eläkeläisille
      Maailman menoa
      544
      2866
    3. Baaritappelu

      Hurjaksi käynyt meno Laffassa. Jotain jätkää kuristettu ja joutunu teholle...
      Kokkola
      37
      2038
    4. Näytit nainen sanoinkuvaamattoman ihanalta

      En voi unohtaa sinua. Pohdin nyt sinua.
      Ikävä
      49
      1942
    5. Ihastuksesi persoonalliset piirteet ulkonäössä?

      Onko jotain massasta poikkeavaa? Uskallatko paljastaa? Aloitan; todella kauniit kädet ja sirot sormet miehellä.
      Tunteet
      119
      1788
    6. SDP:n kannatus edelleen kovassa nousussa, ps ja kokoomus putoavat

      SDP on noussut Helsingin Sanomien tuoreessa kannatuskyselyssä kokoomuksen ohi Suomen suosituimmaksi puolueeksi. SDP:n ka
      Maailman menoa
      303
      1755
    7. Tappo Kokkolassa

      Päivitetty tänään Iltalehti 17.04.2024 Klo: 15:23..Mikähän tämä tapaus nyt sitten taas on.? Henkirikos Kokkolassa on tap
      Kokkola
      9
      1472
    8. Kansaneläkkeiden maksu ulkomaille loppuu

      Hyvä homma! Yli 30 miljoonan säästö siitäkin. Toxia.
      Maailman menoa
      96
      1223
    9. Nainen, meistä tulisi maailman ihanin pari

      Mutta tosiasiat tosiasioina, on liian monta asiaa, jotka sotivat meidän yhteistä taivalta vastaan. Surulla tämän sanon,
      Ikävä
      63
      1188
    10. Ketä ammuttu ?

      Ketä sielä Juupajoela ammuttu ei kait mainemies alkanu amuskelemaan , , Kyösti H ?
      Juupajoki
      22
      1152
    Aihe