Chihuahua pentuni 5 kk palelee jo nyt 10:ssa. Tärisee ja tutisee, haluaa syliin.
Ostin sille jo talvitakin, mutta sen aika ei ole vielä.
Onko kellään chihua ja minkälaisia vaatteita sillä käytätte kun syksy viilenee?
Verkkokauppa.comissa olisi Back on Tracin verkkotakki ja fleecetakki viiskymppiä.
Kumpi sopisi chihulle paremmin pikkupakkasilla ja plussakeleillä, lämmin fleecatakki vai hengittävä verkkotakki?
Tosi pakkasilla käytän talvitakkia. Toisella karvaisemalla koirallani pakkasraja on ollut noin -15, sen jälkeen takki päälle, chihusta en vielä tiedä...
millainen takki chihulle
31
347
Vastaukset
- Kesselikysymys
Lopeta höpötys ja kasva aikuiseksi.
- kasvattajatietäätuon
Kysele kasvattajalta,toivottavasti pentu on hyvästä kennelistä,niin saat neuvoja matkanvarrella.
- ÄläOleDorkaEnää
Vie piikille tuollainen typerä elukka.
- ap987
Jep. Olin tosiaan unohtanut, että täällä puoli suomea purkaa pahaa oloaan. Vaihdan palstaa. Pitäkää paha olonne.
- ÄitisiKysyy
Joko heitit rottasi roskikseen?
- Touholiini1
No, saman havainnon minä olen tehnyt, mutta olen oppinut nauramaan niille. Ainahan voi ohittaa kyseiset kirjoitukset.
Mutta se ihmetyttää, että pahoinvoivia ihmisiä on niin paljon. - Touholiini2
Touholiini1 kirjoitti:
No, saman havainnon minä olen tehnyt, mutta olen oppinut nauramaan niille. Ainahan voi ohittaa kyseiset kirjoitukset.
Mutta se ihmetyttää, että pahoinvoivia ihmisiä on niin paljon.Itseäni hämmästyttää, että koiraihmisistä niin moni viis piittaa laeusta ja pitää koiraansa arvokkaampana kuin muita ihmisiä
- touholiini
Fleecevuorinen , vettä pitävä takki talvisin, villatakki pakkaskelillä, sekä sadetakki. Paljonko pentusi painaa. Onko liian hentorakenteinen. Minun chihuni Touho ei paljon pakkasista piittaa, mutta eipä sitä viedäkään pitkille lenkeille kovilla pakkasilla. Olet jo toinen täällä Suomi24 keskustelupalstalla, joka kertoo chihun tärisevän. Moista en Touhossa huomannut, mutta ilmeissti se on niin karaistunut ulkoilmaan, että ei hevin tärise.
Olisin tosi kiinnostunut kaikista chihuoista, eli kertokaa niistä lisää. Olen vielä aika noviisi rodun suhteen , joten on kiva kuulla muidenkin kokemuksia chiuahasta- touholiinii
chiuhan pukeutumisesta
johtua myös jännityksestä. Vie koiraasi ihmisten ilmoille, niin se tottuu eri tilanteisiin,
Meillä ainakaan uroschiu ei pelkää mitään. On hyvin reipas lenkeillä. Kotona sitten tulee väsy'
- minelan
Noista ilkeistä kirjoituksista ei tarvitse välittää. Paras vain ohittaa ne, Omaa surkeuttaan ja pahaa oloa tulevat tänne purkamaan.
- säälittävää
Paraskin sanoja,itse haukkuu ihmisiä oikein nimen kera.
- gregrg
Minelan mee juomaan koiras kusta ni viisastut lisää
- minelan
säälittävää kirjoitti:
Paraskin sanoja,itse haukkuu ihmisiä oikein nimen kera.
NM. SÄÄLITTÄVÄÄ
joka sana minkä kirjoitin on täyttä tottaEt millä saa siitä syyttämään minua herjauksestsa. Herjaus on jos jokin ihminen valehtelee toisesta osapuolesta, syytetty osapuoli voi nostaa herjauskanteen, mutta jos vain kerrot tarinasi. se on täysin sallittua - IhmeTouhua
minelan kirjoitti:
NM. SÄÄLITTÄVÄÄ
joka sana minkä kirjoitin on täyttä tottaEt millä saa siitä syyttämään minua herjauksestsa. Herjaus on jos jokin ihminen valehtelee toisesta osapuolesta, syytetty osapuoli voi nostaa herjauskanteen, mutta jos vain kerrot tarinasi. se on täysin sallittuaMinelalla on niin paha olla, kun tuli taas nuoltua koko päivä koiran anusta.
- aliakset
Touholiini ja minelan ovat yksi ja sama henkilö, mutta senhän jo kaikki ilmeisesti tietävätkin.
- Kuin.ihminen
Osta Hänelle frakki.
- LuonnonMukaistaYlle
Hommaa sille koirannahkaturkki.
- chihuchihu
Nyt se keskustelee itsensä kanssa, touholiini 1,touholiini2
- jaitahattuun
Voi halvattu en paremmin sano! Nyt täällä yksi ja sama ihminen keskustelee itsensä kanssa, siis minelan, touholiini, touholiini1 ja touholiini2 ! Eikö kukaan tämän ihmispolon läheinen puutu asiaan ja saata häntä asianmukaisen hoidon piiriin. Kuinkahan hänen nykyisen koiransa ja kissansa tilanne todellisuudessa on, vai onko hänellä edes näitä eläimiä?
- ohnowhat
Samaa miettinyt itsekkin :( säälittää ihan ja harmittaa..
- minelan
Ei suinkaan ole mikään salaisuus. Nimimerkki Minelan, joka koskee mäyräkoiriin ja yleisiin koiria koskeviin asioihin.Silloin puhutaan shihuoista. Kummankin nimimerkin takaa löytyy Pirkko PEIPPOLA kennel MINELAN
- minelan
Oletko itse suuri valehtelija ja mielisairas kun kuvittelet muidenkin valehtelevan, koska niin SINÄ teet harhaluuloinesi.
Minulla ei ole mitään salattavaa, koirani ja kissani ovat erittäin hyvin hoidettujaa - jaitahattuun
minelan kirjoitti:
Oletko itse suuri valehtelija ja mielisairas kun kuvittelet muidenkin valehtelevan, koska niin SINÄ teet harhaluuloinesi.
Minulla ei ole mitään salattavaa, koirani ja kissani ovat erittäin hyvin hoidettujaaEi minelan, minä en suinkaan ole harhainen, en myöskään missään vaiheessa ole valehdellut. Jos minua oikeasti mietityttää sinun nykyisten eläintesi hyvinvointi, niin eihän se suinkaan ole valehtelua. Toivottavasti eläimilläsi on kaikki hyvin, ikävää jos joutuisit niistäkin luopumaan. Jotenkin vaan tuntuu että noin epävakaa ihminen kuin sinä, ei yksinkertaisesti pysty eläimelle antamaan sen tarvitsemaa hoivaa ja turvaa. Sinä tarvitset toimivan lääkityksen niin eiköhän se siitä sitten menisi, joten kuten, sinunkin elämäsi eteenpäin.
- Minelan
En ole koskaan kirjottanut itselleni. Kun puhutaan mäyräkoirista, joista minulla on kokemusta yllin kyllin käytån nimimerkkiä Minelan, joka on virallinen
kennelnimeni. Chihu on mimimerkkini puhuttaessa Chiuasta minulle uusi rotu, siitä käytän nimimerkkiä Touho. pari kertaa olen kirjoittanut omalla nimelläni Pirkko Peippola, kennel MINELAN,, ja kennelliiton jalostustoimikunnasta löytyy kaikki tiedot koirieni kasvatuksesta. Esim. kk-mäyräkoira, normaali Minelan Balsamin ja kkk-kääpiöistä löytyy myös tiedot niiden saavutuksista. Jos on jokin asia epäselvää soita minulle, ennen kun kirjoitat paskaa. - minelan
Minelan kirjoitti:
En ole koskaan kirjottanut itselleni. Kun puhutaan mäyräkoirista, joista minulla on kokemusta yllin kyllin käytån nimimerkkiä Minelan, joka on virallinen
kennelnimeni. Chihu on mimimerkkini puhuttaessa Chiuasta minulle uusi rotu, siitä käytän nimimerkkiä Touho. pari kertaa olen kirjoittanut omalla nimelläni Pirkko Peippola, kennel MINELAN,, ja kennelliiton jalostustoimikunnasta löytyy kaikki tiedot koirieni kasvatuksesta. Esim. kk-mäyräkoira, normaali Minelan Balsamin ja kkk-kääpiöistä löytyy myös tiedot niiden saavutuksista. Jos on jokin asia epäselvää soita minulle, ennen kun kirjoitat paskaa.Unohdin antaa puhelinnumeroni, joka on 044 333 0247
- jaitahattuun
Minelan kirjoitti:
kennelnimeni. Chihu on mimimerkkini puhuttaessa Chiuasta minulle uusi rotu, siitä käytän nimimerkkiä Touho. pari kertaa olen kirjoittanut omalla nimelläni Pirkko Peippola, kennel MINELAN,, ja kennelliiton jalostustoimikunnasta löytyy kaikki tiedot koirieni kasvatuksesta. Esim. kk-mäyräkoira, normaali Minelan Balsamin ja kkk-kääpiöistä löytyy myös tiedot niiden saavutuksista. Jos on jokin asia epäselvää soita minulle, ennen kun kirjoitat paskaa.Muista minelan, että Suomessa on sananvapaus ja jokainen saa sanoa, mitä ajattelee. Sinäkään et voi kieltää ajatuksiani vaikka kuinka haluaisit. Edelleenkin minua mietityttää pystytkö antamaan nykyisille eläimillesi niiden tarvitseman hoivan ja turvan. Lopuksi korostan että en missään nimessä haluaisi että ajatukseni olisivat tosia, vaan että eläimesi voisivat hyvin ja pystyisit ne hyvin hoitamaan. Tuo "kirjoitat paskaa" kommenttisi on täysin turha ja aiheeton, tosin se kuvastaa juurikin sinua itseäsi ja ajattelutapaasi.
- fuifirfti
jaitahattuun kirjoitti:
Muista minelan, että Suomessa on sananvapaus ja jokainen saa sanoa, mitä ajattelee. Sinäkään et voi kieltää ajatuksiani vaikka kuinka haluaisit. Edelleenkin minua mietityttää pystytkö antamaan nykyisille eläimillesi niiden tarvitseman hoivan ja turvan. Lopuksi korostan että en missään nimessä haluaisi että ajatukseni olisivat tosia, vaan että eläimesi voisivat hyvin ja pystyisit ne hyvin hoitamaan. Tuo "kirjoitat paskaa" kommenttisi on täysin turha ja aiheeton, tosin se kuvastaa juurikin sinua itseäsi ja ajattelutapaasi.
Sananvapaus ei tarkoita, että saa sanoa mitä vain. Sitä rajoittavat muiden ihmisten laissa turvatut oikeudet
- Jaitahattuun
fuifirfti kirjoitti:
Sananvapaus ei tarkoita, että saa sanoa mitä vain. Sitä rajoittavat muiden ihmisten laissa turvatut oikeudet
Juurikin näin.
- TurhatElukat
Puupalttoo tai jätesäkki.
- Eläinlääkäli
Tärinä ei johdu kylmyydestä vaan aivokasvaimen terminaalivaiheesta.
- Minelan
Saattaa olla myös parkinsonin tauti.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Nurmossa kuoli 2 Lasta..
Autokolarissa. Näin kertovat iltapäivälehdet juuri nyt. 22.11. Ja aina ennen Joulua näitä tulee. . .1065587Maisa on SALAKUVATTU huumepoliisinsa kanssa!
https://www.seiska.fi/vain-seiskassa/ensimmainen-yhteiskuva-maisa-torpan-ja-poliisikullan-lahiorakkaus-roihuaa/15256631453703Vanhalle ukon rähjälle
Satutit mua niin paljon kun erottiin. Oletko todella niin itsekäs että kuvittelet että huolisin sut kaiken tapahtuneen503245Mikko Koivu yrittää pestä mustan valkoiseksi
Ilmeisesti huomannut, että Helenan tukijoukot kasvaa kasvamistaan. Riistakamera paljasti hiljattain kylmän totuuden Mi4542589Purra hermostui A-studiossa
Purra huusi ja tärisi A-studiossa 21.11.-24. Ei kykene asialliseen keskusteluun.2611620- 871366
Ensitreffit Hai rehellisenä - Tämä intiimiyden muoto puuttui suhteesta Annan kanssa: "Meillä ei..."
Hai ja Anna eivät jatkaneet avioliittoaan Ensitreffit-sarjassa. Olisiko mielestäsi tällä parilla ollut mahdollisuus aito131319Joel Harkimo seuraa Martina Aitolehden jalanjälkiä!
Oho, aikamoinen yllätys, että Joel Jolle Harkimo on lähtenyt Iholla-ohjelmaan. Tässähän hän seuraa mm. Martina Aitolehde321293- 771258
Miksi pankkitunnuksilla kaikkialle
Miksi rahaliikenteen palveluiden tunnukset vaaditaan miltei kaikkeen yleiseen asiointiin Suomessa? Kenen etu on se, että1511196