Kokkola "kokakola" on hyvässä paikassa :)

Aatelkaas, että täältä on oikeastaan hyvä matka joka suuntaan. Ennen haaveilin, että asuisinpa eteläsuomessa , mutta sieltä olis taas matkaa pohjoseen :))

Ei sen puoleen, että sielläkään koko ajan hyppis, mutta jos sattuis johonki suuntaan lähtemään, niin ei pitkä mihinkään :)

Kaikkea sitä tulee mietittyä, kun ulkona satelee ja on koleaa. :)

Niin..Hyvää viikonloppua kaikille, jotka tän toivotuksen huolii ;)

56

627

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • koiranpaskaa

      Tämä on yksi vittula, koska koirien annetaan purra ihmisiä kaupungissa.

      • No tapaus oli ikävä, mutta kaikkea sattuu ja tapahtuu. Kunhan ei henki mene, niin se on pääasia.


    • Kokkola on kiva pikku kaupunki meren äärellä. Ja siellä asuu edelleen perheeni ja sukulaisia..😊

      • Onhan tää ihan sopivan kokoinen. Eipä pääse eksymään, kun ei ole mikään suurkaupunki :)

        Toi meri on kyllä ihana asia. Merenrannalla vois istua vaikka tuntitolkulla. :)


      • tinttu-liina kirjoitti:

        Onhan tää ihan sopivan kokoinen. Eipä pääse eksymään, kun ei ole mikään suurkaupunki :)

        Toi meri on kyllä ihana asia. Merenrannalla vois istua vaikka tuntitolkulla. :)

        Märkäpuvussa sekaan vaan silloin siitä eniten iloa irti saa ;-D Hitto kun tuli runollista.. :-O


      • butch-cassidy kirjoitti:

        Märkäpuvussa sekaan vaan silloin siitä eniten iloa irti saa ;-D Hitto kun tuli runollista.. :-O

        No juu..runollinen Butsi ;))
        Kuules.mä taidan vaa tyytyä rannalla istumiseen. Eikös noi märkäpuvut ole sellasia, että niitä saa kaksin käsin änkeä päälle ja sit ne puristaa ku...kort....öööö...makkarankuori :)))))

        (kaikkee sitä mieleen tupsahtaaki..)


      • tinttu-liina kirjoitti:

        No juu..runollinen Butsi ;))
        Kuules.mä taidan vaa tyytyä rannalla istumiseen. Eikös noi märkäpuvut ole sellasia, että niitä saa kaksin käsin änkeä päälle ja sit ne puristaa ku...kort....öööö...makkarankuori :)))))

        (kaikkee sitä mieleen tupsahtaaki..)

        Makkara on ruotsiksi kylläkin 'korv' minkä meitsin salarakas varmastikin vahvistaa.. ;-)


      • butch-cassidy kirjoitti:

        Makkara on ruotsiksi kylläkin 'korv' minkä meitsin salarakas varmastikin vahvistaa.. ;-)

        Nii ja kort on lyhyt semmonen.. ;))))


      • butch-cassidy kirjoitti:

        Makkara on ruotsiksi kylläkin 'korv' minkä meitsin salarakas varmastikin vahvistaa.. ;-)

        Ai minuako tarkoitit? Juu, kyllä makkara on ruotsiksi korv.😃


      • Kittie-chihu-81 kirjoitti:

        Ai minuako tarkoitit? Juu, kyllä makkara on ruotsiksi korv.😃

        No ei meitsillä salarakkaita sentään joka oksalla istu vaikka toi Lumikolanen on meitsiä selvästikkin yrittänyt moneen kertaan jo iskeä.. ;-)


      • butch-cassidy kirjoitti:

        No ei meitsillä salarakkaita sentään joka oksalla istu vaikka toi Lumikolanen on meitsiä selvästikkin yrittänyt moneen kertaan jo iskeä.. ;-)

        Kiitos Kiitos, tässähän ihan punastuu..😊


      • Kittie-chihu-81 kirjoitti:

        Kiitos Kiitos, tässähän ihan punastuu..😊

        No mitäs turhia punastelemaan kun meitsiäkin alkaa väkisinkin ujostuttamaan sitten.. ;-)


      • butch-cassidy kirjoitti:

        No mitäs turhia punastelemaan kun meitsiäkin alkaa väkisinkin ujostuttamaan sitten.. ;-)

        Ollaan sitten molemmat punaisia..😄


      • butch-cassidy kirjoitti:

        No ei meitsillä salarakkaita sentään joka oksalla istu vaikka toi Lumikolanen on meitsiä selvästikkin yrittänyt moneen kertaan jo iskeä.. ;-)

        Täh?? :] Oon vai?? Mulle on sit iskeny dementia :]


      • Kittie-chihu-81 kirjoitti:

        Ollaan sitten molemmat punaisia..😄

        Jepulista vaan ;-) Meitsillä hiukkasen parransänki kylläkin peittää punastumista kun tässä mietiskelen että lähettäisikö salarakkaalle lentosuukkoja.. ;-¤ <3 <3


      • tinttu-liina kirjoitti:

        Täh?? :] Oon vai?? Mulle on sit iskeny dementia :]

        No meikää koitit esim. ylipuhua nakuilemaan jääkylmään Suntiin kanssasi että että.. ;-D


      • Sullahan se dementia onkin, ku sä mua sinne sunttiin olit raahaamassa :))) Ny yrität vetää mua höplästä ;))


      • butch-cassidy kirjoitti:

        Jepulista vaan ;-) Meitsillä hiukkasen parransänki kylläkin peittää punastumista kun tässä mietiskelen että lähettäisikö salarakkaalle lentosuukkoja.. ;-¤ <3 <3

        Ai sinulla on parta punastumisen suojana, mihin minä sitten piiloudun..?? No puss, puss!😘


      • Kittie-chihu-81 kirjoitti:

        Ai sinulla on parta punastumisen suojana, mihin minä sitten piiloudun..?? No puss, puss!😘

        Mulla meinas pyrskähtää kaffeet näyttöön, ku mua alkoi nii naurattamaan toi sun viestis :)))))))))

        Kittie alkaa lämpenemään.. ;))))


      • tinttu-liina kirjoitti:

        Sullahan se dementia onkin, ku sä mua sinne sunttiin olit raahaamassa :))) Ny yrität vetää mua höplästä ;))

        No annoit meikän 'ymmärtää' kuitenkin. You know.. ;-D


      • Kittie-chihu-81 kirjoitti:

        Ai sinulla on parta punastumisen suojana, mihin minä sitten piiloudun..?? No puss, puss!😘

        Jep. Meitsillä on karvaa kuin pystyyn nostetulla karhulla konsanaan elikkä tällaista sälliä on kaiketi kiva rapsutella? ;-) 💕


      • butch-cassidy kirjoitti:

        Jep. Meitsillä on karvaa kuin pystyyn nostetulla karhulla konsanaan elikkä tällaista sälliä on kaiketi kiva rapsutella? ;-) 💕

        No ei minua karvat haittaa, siis mies saa ollakin karvainen..😘


    • Tässä touhuttua kaikenmoisia kotihommia, niin tuli mieleen miten erilailla ihmiset käyttäytyy ku ne suuttuu.
      Jotku mököttää ja toiset taas räpättää hermot hulluuden partaalle :)
      Mä mökötän ku sillä tuulella oon ja se mökötys EHKÄ kestää niin kauan, että unohdan miks mökötin :]
      Mites te? Lentääkö esim. tavarat? ;)

      Nyt muutes paistaa aurinko niin kauniisti, että varmasti on tämän kaupunkipalstan hapannaamatki hyvällä tuulella..;)))

      • No meitsikin tietää jonkun joka mököttää ja räpättää hermot hulluuden partaalle suuttuessaan tai turvautuu kättä pidempään.. ;-D


      • butch-cassidy kirjoitti:

        No meitsikin tietää jonkun joka mököttää ja räpättää hermot hulluuden partaalle suuttuessaan tai turvautuu kättä pidempään.. ;-D

        Ja Butsi on silloin ku hyytelöä.. ;))
        Mites sä ite, ku oot kiukkunen? Ku kyllähän miehetki on usein, ku persukseen ammuttuja marjakarhuja :))


      • tinttu-liina kirjoitti:

        Ja Butsi on silloin ku hyytelöä.. ;))
        Mites sä ite, ku oot kiukkunen? Ku kyllähän miehetki on usein, ku persukseen ammuttuja marjakarhuja :))

        No meitsi puhuu kiistakumppanilleen elikkä yleensä Arielille asialliseen ja rauhoittavaan sävyyn. Jos kuitenkin riita etenee tavaroiden paiskomiseen saakka meikä noudattaa zen buddhismin saloja ja linnoittautuu lähimpään lukolliseen huoneeseen.. ;-D


      • butch-cassidy kirjoitti:

        No meitsi puhuu kiistakumppanilleen elikkä yleensä Arielille asialliseen ja rauhoittavaan sävyyn. Jos kuitenkin riita etenee tavaroiden paiskomiseen saakka meikä noudattaa zen buddhismin saloja ja linnoittautuu lähimpään lukolliseen huoneeseen.. ;-D

        No mitäs jos se riita puhkeaa kamalaks paikassa missä ei ole lähelläkää lukollista huonetta..? :)) Silloin on Butsi pulassa. Sä varmasti polvistut ja kädet ristissä rukoilet armoa ;))) Naurattaa pirusti jo pelkkä mielikuva :)))


      • syksyisiä_mietteitä

        Tavarat eivät lennä vaan mykkäkoulu on ollut tapa ilmaista suuttumusta, toki loppupeleissä varsin kehnoksi sellaiseksi osoittautunut:( Puhua pitää osata, parisuhteessakin. Liian myöhään opittua mutta silti;)


      • syksyisiä_mietteitä kirjoitti:

        Tavarat eivät lennä vaan mykkäkoulu on ollut tapa ilmaista suuttumusta, toki loppupeleissä varsin kehnoksi sellaiseksi osoittautunut:( Puhua pitää osata, parisuhteessakin. Liian myöhään opittua mutta silti;)

        :)) Mä sain mökötyskamun :)) Tiiäkkö mitä? Se mökötys on hyvä kikka silloin, ku "tietää" olevansa oikeassa ja haluaa pitää oman päänsä :))

        Puhuminenki on tärkeetä ja toisen kuunteleminen..varsinki naisen ;)))


      • No mä oon liian lauhkee et mä viittisin suuttuu... :)


      • artagnan kirjoitti:

        No mä oon liian lauhkee et mä viittisin suuttuu... :)

        No onpas täällä nyt lauhkeaa sakkia..:P Syksyisiä_mietteitä on ainoo mun lisäks joka myöntää, että aina ei voi olla yhtä rauhallinen :)

        Se täytyy sanoa, että inhoan riitelyä yli kaiken. Joskus vaan tulee kuitenkin tilanteita, että on pakko suuttua..ja mököttääkin. Ei se aina itsestä ole kiinni. Kun joku ihminen käy hermoille liikaa, niin silloin poksahtaa.


      • tinttu-liina kirjoitti:

        No mitäs jos se riita puhkeaa kamalaks paikassa missä ei ole lähelläkää lukollista huonetta..? :)) Silloin on Butsi pulassa. Sä varmasti polvistut ja kädet ristissä rukoilet armoa ;))) Naurattaa pirusti jo pelkkä mielikuva :)))

        No meitsillä on renkaan kuva persauksissa päivän päätteeksi kuitenkin että että.. ;-D


      • tinttu-liina kirjoitti:

        No onpas täällä nyt lauhkeaa sakkia..:P Syksyisiä_mietteitä on ainoo mun lisäks joka myöntää, että aina ei voi olla yhtä rauhallinen :)

        Se täytyy sanoa, että inhoan riitelyä yli kaiken. Joskus vaan tulee kuitenkin tilanteita, että on pakko suuttua..ja mököttääkin. Ei se aina itsestä ole kiinni. Kun joku ihminen käy hermoille liikaa, niin silloin poksahtaa.

        Elikkä tytsi alias Arieli käski laittaa sellaisia terveisiä kaikille että aikoo pitää paussia täältä kunnes meikä ja Artsi aletaan käyttämään pilkkuja.. ;-D


      • butch-cassidy kirjoitti:

        Elikkä tytsi alias Arieli käski laittaa sellaisia terveisiä kaikille että aikoo pitää paussia täältä kunnes meikä ja Artsi aletaan käyttämään pilkkuja.. ;-D

        Hittolainen puolipisteitä ei lasketa sitten.. ;-D


      • tinttu-liina kirjoitti:

        No onpas täällä nyt lauhkeaa sakkia..:P Syksyisiä_mietteitä on ainoo mun lisäks joka myöntää, että aina ei voi olla yhtä rauhallinen :)

        Se täytyy sanoa, että inhoan riitelyä yli kaiken. Joskus vaan tulee kuitenkin tilanteita, että on pakko suuttua..ja mököttääkin. Ei se aina itsestä ole kiinni. Kun joku ihminen käy hermoille liikaa, niin silloin poksahtaa.

        Meitsipä kannustaa lämpimästi jokaista palstan naista ottamaan Lanasesta mallia kun mököttävä nainen on suuremmoinen ilo herkille tärykalvoille.. ;-)


      • butch-cassidy kirjoitti:

        No meitsillä on renkaan kuva persauksissa päivän päätteeksi kuitenkin että että.. ;-D

        Meinaakko vessanpytyn rengasta? Elikkä istut vessassa piilossa? :))


      • butch-cassidy kirjoitti:

        Elikkä tytsi alias Arieli käski laittaa sellaisia terveisiä kaikille että aikoo pitää paussia täältä kunnes meikä ja Artsi aletaan käyttämään pilkkuja.. ;-D

        Pilkkuja??? :} No tänne kyllä sais untuvikkoki tulla, jotes totelkaa..:))


      • butch-cassidy kirjoitti:

        Meitsipä kannustaa lämpimästi jokaista palstan naista ottamaan Lanasesta mallia kun mököttävä nainen on suuremmoinen ilo herkille tärykalvoille.. ;-)

        Se mökötyski voi olla piinaavaa..mieti sitä Butsi ;))


      • tinttu-liina kirjoitti:

        Pilkkuja??? :} No tänne kyllä sais untuvikkoki tulla, jotes totelkaa..:))

        No nyt kuule tässä mittaillaan sällien ja pimatsun välistä luonteen lujuutta elikkä neiti äikänmaikan sijainen joutuu nyt kylläkin valitettavasti omalta osaltaan taipumaan kielioppisääntöjensä kanssa.. :-)


      • tinttu-liina kirjoitti:

        Meinaakko vessanpytyn rengasta? Elikkä istut vessassa piilossa? :))

        No totta maar.. ;-D


      • butch-cassidy kirjoitti:

        No nyt kuule tässä mittaillaan sällien ja pimatsun välistä luonteen lujuutta elikkä neiti äikänmaikan sijainen joutuu nyt kylläkin valitettavasti omalta osaltaan taipumaan kielioppisääntöjensä kanssa.. :-)

        Miten mulla on semmonen kutina, että jäbät joutuu viel taipumaan ;))) Sen verran oon oppinu untuvikkoa tuntemaan, että osaa laittaa tollaset niskoittelijat kuriin :)))


      • butch-cassidy kirjoitti:

        No totta maar.. ;-D

        No eikös se ole hyvä ku on jumissa, nii vessapönttö on vieressä :) Olis se kaameeta olla kintut ristissä tuntitolkulla ;))


      • syksyisiä_mietteitä
        tinttu-liina kirjoitti:

        No onpas täällä nyt lauhkeaa sakkia..:P Syksyisiä_mietteitä on ainoo mun lisäks joka myöntää, että aina ei voi olla yhtä rauhallinen :)

        Se täytyy sanoa, että inhoan riitelyä yli kaiken. Joskus vaan tulee kuitenkin tilanteita, että on pakko suuttua..ja mököttääkin. Ei se aina itsestä ole kiinni. Kun joku ihminen käy hermoille liikaa, niin silloin poksahtaa.

        Tokihan toisen kuuntelu ja omien mielipiteiden asiallinen perustelu on järkevin vaihtoehto. Noh, kun se ei vaan arkielämässä aina mene niin;)


      • syksyisiä_mietteitä
        butch-cassidy kirjoitti:

        No nyt kuule tässä mittaillaan sällien ja pimatsun välistä luonteen lujuutta elikkä neiti äikänmaikan sijainen joutuu nyt kylläkin valitettavasti omalta osaltaan taipumaan kielioppisääntöjensä kanssa.. :-)

        Pilkkuja, pojat, pilkkuja;)


      • syksyisiä_mietteitä kirjoitti:

        Tokihan toisen kuuntelu ja omien mielipiteiden asiallinen perustelu on järkevin vaihtoehto. Noh, kun se ei vaan arkielämässä aina mene niin;)

        Juu..ei mee. Elämä on monimutkasta, eikä mihinkää ole oikotietä. No mä uskon kumminki, että kaikkea pitää sattua, että niistä voi oppia ja viisastua.


      • tinttu-liina kirjoitti:

        Miten mulla on semmonen kutina, että jäbät joutuu viel taipumaan ;))) Sen verran oon oppinu untuvikkoa tuntemaan, että osaa laittaa tollaset niskoittelijat kuriin :)))

        Kiitti Lananen varsin oivallisesta lempinimestä jonka meitsi välittömästi eilen illalla otti jo käyttöön.. ;-D


      • syksyisiä_mietteitä kirjoitti:

        Tokihan toisen kuuntelu ja omien mielipiteiden asiallinen perustelu on järkevin vaihtoehto. Noh, kun se ei vaan arkielämässä aina mene niin;)

        Kuka hitossa peukuttaa tätä hemmetin imelää häiskää? :-O


      • butch-cassidy kirjoitti:

        Kiitti Lananen varsin oivallisesta lempinimestä jonka meitsi välittömästi eilen illalla otti jo käyttöön.. ;-D

        Meinaakko tuota untuvikkoa? :) No sitä mä olen käyttäny aiemminki. Musta se on semmonen ihan söpö nimi nuorelle. :)


      • butch-cassidy kirjoitti:

        Kuka hitossa peukuttaa tätä hemmetin imelää häiskää? :-O

        Siis täh?? Minä oon peukuttanu :) Eikä siinä ole mitään imelää, vaan ihan järkiperästä asiallista juttua :) Toisaalta me naiset tykätään imelästä.. ;)))


      • tinttu-liina kirjoitti:

        Siis täh?? Minä oon peukuttanu :) Eikä siinä ole mitään imelää, vaan ihan järkiperästä asiallista juttua :) Toisaalta me naiset tykätään imelästä.. ;)))

        No meikä ei mielellään miehistä auktoriteettiaan käytä mutta nyt on kylläkin pantava stoppi peukutuksille ennen kuin sälli intoutuu iskupuuhiin.. ;-D


      • butch-cassidy kirjoitti:

        No meikä ei mielellään miehistä auktoriteettiaan käytä mutta nyt on kylläkin pantava stoppi peukutuksille ennen kuin sälli intoutuu iskupuuhiin.. ;-D

        Elä höpsi Butsi :)) Nuo on aikuisten keskustelua you know..;))


    • ghhghg

      Kokkola on selvästi pienempi kuin Vaasa. Vaasa on selvästi pienempi kuin Pori. Pori on selvästi pienempi kuin Turku. Turku on selvästi pienempi kuin Tampere. Tampere on selvästi pienempi kuin Helsinki. Helsinki on selvästi pienempi kuin Tukholma. Tukholma on selvästi pienempi kuin Lontoo. Lontoo on selvästi pienempi kuin New York. New York on selvästi pienempi kuin Shanghai.

    • No kyl toi stadi on surkee mesta ainaski jos on skidei. Sä roudaat heitä skoleen ja harkkoihin ku minnekään ei uskalla itekseen päästää... :(

      • Voiko nykyään enää missään päästää...Aina on joku pöljä jossain nurkan takana.


    • Anonyymi

      Vapustakin tulee kolea ja sateinen. Lunta sataa ja öisin pakkasta.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. KUPSinpelaaja vangittu törkeästä rikoksesta

      Tänään tuli uutinen että Kupsin sopimuspelaajs vangittu törkeästä rikoksesta epäiltynä. Kuka pelaaja kysressä ja mikä ri
      Kuopio
      14
      1342
    2. Taasko se show alkaa

      Koo osottaa taas mieltään
      Ikävä
      28
      1255
    3. Minun oma kaivattuni

      Ei ole mikään ilkeä kiusaajatyyppi, vaan sivistynyt ja fiksu sekä ystävällinen ihminen, ja arvostan häntä suuresti. Raka
      Ikävä
      62
      1150
    4. Miksi ihmeessä nainen seurustelit kanssani joskus

      Olin ruma silloin ja nykyisin vielä rumempi En voi kuin miettiä että miksi Olitko vain rikki edellisestä suhteesta ja ha
      Ikävä
      11
      1042
    5. Tervehdys!

      Sä voit poistaa nää kaikki, mut mä kysyn silti A:lta sen kokemuksia sun käytöksestä eron jälkeen. Btw, miks haluut sabot
      Turku
      65
      996
    6. Persut nimittivät kummeli-hahmon valtiosihteeriksi!

      Persujen riveistä löytyi taas uusi törkyturpa valtiosihteeriksi! Jutun perusteella järjenjuoksu on kuin sketsihahmolla.
      Perussuomalaiset
      27
      995
    7. Onko ministeri Juuso epäkelpo ministerin tehtäviensä hoitamiseen?

      Eikö hänellä ole kompetenttia hoitaa sosiaali- ja terveysministetin toimialalle kuuluvia ministerin tehtäviä?
      Perussuomalaiset
      9
      983
    8. Elia tulee vielä

      Johannes Kastaja oli Elia, mutta Jeesus sanoi, että Elia tulee vielä. Malakian kirjan profetia Eliasta toteutuu kokonaan
      Helluntailaisuus
      30
      962
    9. Sakarjan kirjan 6. luku

      Jolla korva on, se kuulkoon. Sain profetian 22.4.2023. Sen sisältö oli seuraava: Suomeen tulee nälänhätä niin, että se
      Profetiat
      6
      961
    10. Kaupungin valtuuston yleisötilaisuus

      YouTubessa katsojia 76 Buahahaha buahahaha buahahaha buahahaha buahahaha buahahaha
      Varkaus
      1
      960
    Aihe