Isäni käyttäytyy oudosti kun äitini on poissa!?

Ahdistunuttytär

Äitini on joskus viikonloppuja pois kotoa töiden takia, ja oon huomannut että isäni käyttäytyy oudosti aina silloin, varsinkin iltaisin/öisin. Esim tänään (äiti ei ole kotona) vahingossa huomasin hänen yöpöydällään naisten sukkahousupaketin. Ja hän siis kävi kaupoilla juuri ennen tätä (oli ostanut samalla myös muuta ihan perus ruokaa yms) ja sen jälkeen kun oon toivottanu hyvät yöt ja mennyt omaan huoneeseeni, outoudet alkaa. Esim juuri tänään nyt illalla, hän kävelee pitkin olohuonetta jotkut housut päällä ja ihan kuin korkokengät jalassa ?!?!! Ja kerran yöllä kuulin kun hän otti keittiöstä juomapullon, täytti sen ja meni makuuhuoneeseen ja tätä toistui muutaman kerran jonka jälkeen se haki paljon paperia. Aamulla sitten kattoin roskikseen ja siellä oli kasa märkiä talouspapereita joiden välissä sukkahousut. Mitä ihmettä isäni oikeen touhuaa???!?!? Ja en viitti kysyä häneltä itseltään koska meillä on aika etäiset välit ja aina kun minä jään isäni kanssa kotiin, mua alkaa ahdistamaan todella paljon...
PS. en tiedä menikö oikeaan aihealueeseen!

26

686

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • kysyppärohkeesti

      isältäsi.. on parempi puhua suoraan- ja rehellisesti.

      • Annappa.olla

        Ei taida olla sinun asiasi


      • Annappa.ITSEolla
        Annappa.olla kirjoitti:

        Ei taida olla sinun asiasi

        kysyppärohkeesti
        15.9.2017 22:58
        isältäsi.. on parempi puhua suoraan- ja rehellisesti.


    • rtutrurtu

      Fantasiapalsta on erikseen...

      • rtutrurtu

        Lapsen tarkoitushakuinen "yksinhuoltaja-", vieraannuttamis, vainoamis palsta on erikseen perättömin selvityksin, lausumin, vainoamisin, vieraannuttamisin lapsen olosuhteista-


      • Jesssssss

        Ai tämä olikin teikeläisen aloitus.


      • siisoikeesti
        Jesssssss kirjoitti:

        Ai tämä olikin teikeläisen aloitus.

        Siis lapsen tarkoitushakuisen vieraannuttaja "äidin-, yksinhuoltajan" aloitus-


    • puhuäidillesi

      Onko tää nyt provo?

      Jos ei, niin puhu suoraan äitisi kanssa ja kerro tästä!

      • PUHUISÄLLESI

        Onko tää nyt provo?

        Jos ei, niin puhu suoraan ISÄSI kanssa ja kerro tästä!


    • Tuon tekstin spämmääjän henkistä sairautta on jatkunut jo yli kolmetoista vuotta.

      Sairasta...

      • sanoi

        jukni- spämmääjä-


      • KopioiTämänkin

        Luulin, että vasta kymmenkunta vuotta, mut jos tosiaan jo yli 13 vuotta, niin sittenhän tuon raisiolaisen lapset on tosiaan jo aikuisia ja ukko itse keski-ikäinen tai vanhempi. Sääliksi käy, ettei ole päässyt raiteilleen vaan piehtaroi yhä itsesäälissä ja nillittää. Mahtaako olla vain henkisesti sairas vaiko myös kehitysvammainen?


      • KopioiTämänkin

        No ei toi kopiointi ollut edes hyvä tällä kertaa. Repesin, silti. :D :D :D


      • KopioiTämänkin
        KopioiTämänkin kirjoitti:

        No ei toi kopiointi ollut edes hyvä tällä kertaa. Repesin, silti. :D :D :D

        No toi kaikkien vieraannuttajaolosuhteiden äiti ei ollut edes hyvä "viranomainen tällä kertaa. Repesin tarkoitushakuisesti, silti. :D :D :D


      • KopioiTämänkin
        KopioiTämänkin kirjoitti:

        No ei toi kopiointi ollut edes hyvä tällä kertaa. Repesin, silti. :D :D :D

        No ei toi vieraannuttaja "äidin. ja viranomaisten"
        kopiointi ollut edes hyvä tällä kertaa. Repesin, silti. :D :D :Ö


    • Fantastica

      Isälläsi on jokin outo fetissi. Älä tutki roskiksia.

      • Fantastica

        Äidilläsi on jokin outo fetissi. Älä tutki roskiksia.


      • Fantastica
        Fantastica kirjoitti:

        Äidilläsi on jokin outo fetissi. Älä tutki roskiksia.

        Minun äitini on kuollut. Huomaatko miten hölmö olet?


      • Fantastica
        Fantastica kirjoitti:

        Minun äitini on kuollut. Huomaatko miten hölmö olet?

        Minun isäni on kuollut. Huomaatko miten hölmö olet?


      • Fantastica
        Fantastica kirjoitti:

        Minun isäni on kuollut. Huomaatko miten hölmö olet?

        En ole kirjoittanut isästäsi. Eikä minua sinä tai isäsi kiinnosta lainkaan. Saati tuo pakkomielteesi matkia kuin 5-vuotias.


      • Fantastica
        Fantastica kirjoitti:

        En ole kirjoittanut isästäsi. Eikä minua sinä tai isäsi kiinnosta lainkaan. Saati tuo pakkomielteesi matkia kuin 5-vuotias.

        En ole kirjoittanut äidistäsi. Eikä minua sinä tai äitisi kiinnosta lainkaan. Saati tuo pakkomielteesi matkia kuin 5-vuotias.


    • KalleriaMattino

      Ilmeisesti isäsi pukeutuu naiseksi silloin tällöin, onko toi sitä paljon puhuttua tyttöilyä ilmeisesti peppuilua se ei ainakaan ole?

    • Pipipääpiipaa

      Oisko tämä tuon spämmääjän aloitus? Ainakin hän on yhtä pipi kuin avauksen iskä tai oikeastaan paljon pipimpi.

      • ItsePipipääpiipaa

        Oisko tämä omasi spämmääjän aloitus? Ainakin hän on
        yhtä pipi kuin avauksen äiskä tai oikeastaan paljon pipimpi.


      • Pipipääpiipaa

        Juuri sinuahan minä tarkoitinkin. Paljonko sinulla on ikää ItsePipipääpiipaa? 10-12 vuottako?


      • ItsePipipääpiipaa
        Pipipääpiipaa kirjoitti:

        Juuri sinuahan minä tarkoitinkin. Paljonko sinulla on ikää ItsePipipääpiipaa? 10-12 vuottako?

        Juuri sinuahan minä tarkoitinkin. Paljonko sinulla on ikää Pipipääpiipaa? 10-12 vuottako?


    Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. En usko et meistä tulee jotain

      Se ei kuitenkaan estä toivomasta et tulisi. Toivon et voitas suudella ja se sais asioita loksahtamaan paikoilleen. Jutel
      Ikävä
      10
      2910
    2. Kuvaile itseäsi

      Kaivatullesi, niin että hän sinut tunnistaa.
      Ikävä
      115
      2155
    3. Eini paljastaa nuorekkuutensa salaisuuden - Tämä nousee framille: "Se on pakko, että jaksaa!"

      Discokuningatar Eini on täyttänyt upeat 64 vuotta. Lavoilla ja keikoilla nähdään entistä vapautuneempi artisti, joka ei
      Suomalaiset julkkikset
      43
      1574
    4. Huomenta keskipäivää

      Kivaa päivää mukaville ja söpösille. 🐺🫅❤️☕☀️
      Ikävä
      260
      1398
    5. Oletko koskaan katunut kun

      elämäsi tilaisuus jäi käyttämättä? 💔
      Ikävä
      71
      1033
    6. Olen J-mies

      Jos kerrot sukunimeni alkukirjaimen, ja asuinpaikkakuntani. Lupaan ottaa yhteyttä sinuun.
      Ikävä
      47
      911
    7. Ei sitten, ei olla enää

      Missään tekemisissä. Unohdetaan kaikki myös se että tunsimme. Tätä halusit tämän saat. J miehelle. Rakkaudella vaalea na
      Ikävä
      77
      890
    8. Sinusta näkee että

      Kaipaat paljon.
      Ikävä
      55
      884
    9. Haluaisin ottaa sinut syleilyyni mies

      Olet suloinen...
      Ikävä
      44
      795
    10. Ma 30.9 tosiko tv klo 18 suorana Tikkalanmäeltä

      Virastolta suorana. Äänestyksistä sitten puhutaan illalla ja huomenna, onko kepuvasemmisto kuntalaisten tahdon mukaan to
      Pyhäjärvi
      93
      736
    Aihe