Maitoauto ja koulubussi kolaroi. Milloin rysähtää täällä Hankasalmen pienillä syrjäteillä samalla tavalla, kapeat tiet ja lisäksi pahoja monttuja joita moni väistää mutkissakin vastaantulevien kaistalle sekä isot autot kuten tukkirekat, lavettiautot, sorarekat ajavat aivan liian lujaa kapeilla teillä, tien reunat sateilla pehmeät ja isot autot ei juurikaan vauhtiaan hidasta, yritä siinä sitten mutkassa selvitä ehjin nahoin kun vastaan jyrää rekka, teillä liikkuu myös vanhoja ihmisiä autoillaan ja heillä ei ole samanlaiset reaktionopeudet kun nuorilla eivätkä he välttämättä uskalla väistää tarpeeksi.
Myös kiviä sinkoilee vastaan tulevista autoista, nykytuulilasit ei ole halpoja uusia.
Suonenjoella rysähti!
4
125
Vastaukset
- rallinaisetmicellemutton
Jos useita naiskuskeja.jotka kaahaavat .rysähtelee liiankin usein.harmi.
- minäkinite
Tilastojen mukaan mieskuskit on enemmän päällekäyviä.
- heinoseneevavolvo
Toki riippuu naiskuskeistakin.muttosen minnat ovat kivoja ja kauniita ku syksyn missit.ok.
- 9-tienkulkija
Ajan paljon 9-tietä melkein päästä päähän ja usein myös viikonloppuisin niin kyllä kaahaajia on nuorehkot miehet ja löytyy kaahaajia myös keski-iässä olevistakin miehistä, hyvin hyvin harvoin olen nähnyt kaahaavan naisen liikenteessä. Kyllä naiset ajaa fiksummin ja ottavat hyvin huomioon muun liikenteen, näin on pakko todeta vaikka itse olen miespuolinen kuljettaja. Itse asiassa on paljon rennompaa matkan teko kun ajaa harkitusti ilman mitään turhia ohituksia, joustava ajo niin matka sujuu ilman stressiä.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Kiitos nainen
Kuitenkin. Olet sitten ajanmerkkinä. Tuskin enää sinua näen ja huomasitko, että olit siinä viimeisen kerran samassa paik113515MTV: Kirkossa saarnan pitänyt Jyrki 69 koki yllätyksen - Paljastaa: "Se mikä oli hyvin erikoista..."
Jyrki Linnankivi alias Jyrki 69 on rokkari ja kirkonmies. Teologiaa opiskeleva Linnankivi piti elämänsä ensimmäisen saar691886Hyväksytkö sinä sen että päättäjämme ei rakenna rauhaa Venäjän kanssa?
Vielä kun sota ehkäpä voitaisiin välttää rauhanponnisteluilla niin millä verukkeella voidaan sanoa että on hyvä asia kun5411576Kirjoita yhdellä sanalla
Joku meihin liittyvä asia, mitä muut ei tiedä. Sen jälkeen laitan sulle wappiviestin811204Olet hyvin erilainen
Herkempi, ajattelevaisempi. Toisaalta taas hyvin varma siitä mitä haluat. Et anna yhtään periksi. Osaat myös ilkeillä ja61992Yksi syy nainen miksi sinusta pidän
on se, että tykkään luomusta. Olet luonnollinen, ihana ja kaunis. Ja luonne, no, en ole tavannut vielä sellaista, joka s33958Hyödyt Suomelle???
Haluaisin asettaa teille palstalla kirjoittelevat Venäjää puolustelevat ja muut "asiantuntijat" yhden kysymyksen pohditt214888Hyvää Joulua mies!
Toivottavasti kaikki on hyvin siellä. Anteeksi että olen hieman lisännyt taakkaasi ymmärtämättä kunnolla tilannettasi, o59826- 170823
Paljastavat kuvat Selviytyjät Suomi kulisseista - 1 päivä vs 36 päivää viidakossa - Katso tästä!
Ohhoh! Yli kuukausi viidakossa voi muuttaa ulkonäköä perusarkeen aika rajusti. Kuka mielestäsi muuttui eniten: Mia Mill3768