Mitä isäni touhuaa kun äiti on poissa?!

Ahdistunuttytär

Laitan tän uudestaan kun edellinen meni ihan ihme aihealueeseen! En tiedä onko tääkään oikee mutta asiaan!!

Äitini on joskus viikonloppuja pois kotoa töiden takia, ja oon huomannut että isäni käyttäytyy oudosti aina silloin, varsinkin iltaisin/öisin. Esim tänään (äiti ei ole kotona) vahingossa huomasin hänen yöpöydällään naisten sukkahousupaketin. Ja hän siis kävi kaupoilla juuri ennen tätä (oli ostanut samalla myös muuta ihan perus ruokaa yms) ja sen jälkeen kun oon toivottanu hyvät yöt ja mennyt omaan huoneeseeni, outoudet alkaa. Esim juuri tänään nyt illalla, hän kävelee pitkin olohuonetta jotkut housut päällä ja ihan kuin korkokengät jalassa ?!?!! Ja kerran yöllä kuulin kun hän otti keittiöstä juomapullon, täytti sen ja meni makuuhuoneeseen ja tätä toistui muutaman kerran jonka jälkeen se haki paljon paperia. Aamulla sitten kattoin roskikseen ja siellä oli kasa märkiä talouspapereita joiden välissä sukkahousut. Mitä ihmettä isäni oikeen touhuaa???!?!? Ja en viitti kysyä häneltä itseltään koska meillä on aika etäiset välit ja aina kun minä jään isäni kanssa kotiin, mua alkaa ahdistamaan todella paljon...

19

1166

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Jotain seksileikkejä varmaan. Ei mitään vaarallista.
      Kuitenkin, jos asia kerran ahdistaa, kannattaa puhua asiasta terveydenhoitajalle.

    • Ahdistunuttytär

      Joo mietin vähän samaa!

    • Ahdistunuttytär

      Mietin tässä kannattaako tästä vihjailla/sanoa mitään äitille?

      • Ei tietenkään. Isäsi tarkoituksella pitää asiaa häneltä salassa, joten sen kertominen olisi kovin julmaa.


    • Eiköhän isäsi omassa makuuhuoneessaan harrastamat puuhat ole hänen yksityisasioitaan. Niinhän sinunkin omassa huoneessasi harrastamat puuhat ovat (toivottavasti) sinun yksityisasioitasi.

      Isälläsi on oikeus omanlaiseensa seksuaalisuuteen, eikä se periaatteessa kuulu äidillesi - eikä myöskään sinulle. Ei se ole äitisi pettämistä, jos isäsi pelehtii sukkahousujen kanssa tai muuten "kinkyilee" itsekseen.

      Myös vanhemmat ovat seksuaalisia olentoja ja joskus myös hyvinkin kinkyjä sellaisia. Heilläkin on oikeus siihen, kunhan lakeja ei rikota ja ketään ei satuteta. Teidän nuorten täytyy vaan hyväksyä se asia, vaikka se tuntuisikin yököttävältä.

    • Fetissi.

    • Magnus.Kaakinen

      Harjoittelee kesäatteria varte ja aikoo yllättää aitisi ja sut

    • Ilmoita viranomaisille välittömästi!

    • Todellakinmyös

      Sun kannattaa ehdottomasti puhua asiasta äidillesi.Tuohan on todella nuorelle ahdistavaa.Äitisi voi sit ottaa asian puheeksi isäs kanssa ja keroa sinulle missä mennään.Ei mitään hyss hyss!

    • kännifajakai

      Hän on kännissä nämä yöt. Ja noista sanoista päätellen niin se juo aika paljon... :/

    • Sukkahousumiehenpuoliso

      Hei,

      Jos asut pienellä paikkakunnalla, niin en ehkä sinuna puhuisi koulun terveydenhoitajalle; soita ennemmin vaikka johonkin nuorten puhelimeen, jos haluat keskustella asiasta ulkopuolisen tahon kanssa. Isommalla paikkakunnalla kouluterveydenhoitajalle puhuminen voi olla hyvä vaihtoehto.

      Kyllä minusta äidilläsikin on oikeus tietää mitä hänen selkänsä takana tapahtuu; tosin asialla voi olla huomattava (kielteinen) vaikutus vanhempiesi väliseen suhteeseen. Älä kuitenkaan syyllistä siitä itseäsi, koska se on kahden aikuisen välinen asia ja heidän tehtävänsä arvioida miten heidän elämänsä ja suhtensa jatkuu. Mistään laittomastahan tässä ei ole kyse.

      Olen itse joutunut vaimona kohtaamaan vastaavan tilanteen yhtäkkiä yllättäen, joten ymmärrän että sinulle nuorena ihmisenä tällaisen piirteen paljastuminen omasta isästä voi olla hämmentävää ja jopa järkyttävää. Niin minulle ainakin oli, vaikka sittemmin olenkin oppinut hyväksymään asian. Elämä vaan on joskus niin ihmeellistä.

      Hyvää jatkoa sinulle!

      • Oikeastaan ihmisellä ei ole mitään oikeutta tietää puolisonsa kaikkia asioita.


      • jokutyyppi19 kirjoitti:

        Oikeastaan ihmisellä ei ole mitään oikeutta tietää puolisonsa kaikkia asioita.

        Tämä.


      • elsi15

        Mikä ihme fetissi se sitten o !


    • Suoraansanoen : Isäsi runkkaa (onanoi )onkun mielikuvissaan luodun naisen kera !!!!!

    • OmankädenOikeus

      katsos onko isäsi puhelimessa sovellusta nimeltä Tumblr (tai käyttänyt koneellaa/ muulla laitteella.

    • Kuka jaksaa trollata tällä samalla aiheella Suomi24:ssä jo toistakymmentä vuotta?

      Sairastahan tuo on.

    • Ahdistunuttytär

      Päivitystä taas tänne!
      Tänä viikonloppuna äitini on taas työmatkalla ja isäni käyttäytyi taas tänä yönä todella oudosti. Puhui illalla jonkun kanssa puhelimessa ja kuulin vain muutaman sanan:"mistäs päin sä oot, ite oon *paikkakunnan nimi*" joku naikkonen kenties?! Myöhemmin illalla/yöllä sillä oli taas sukkahousut jalassa ja ilmeisesti äitin alushousut/uimapuku(vyötäröön asti)?! Se myös kävi useaan otteeseen pihalla ja yhtenä kertana päätin huvin vuoksi kattoa ikkunasta mitä se siellä oikein tekee. Huomasinkin että se hoiperteli(kännissä siis) meiän pihatiellä ja välillä kyykisty ja teki jotain. Ja kävi myös hetken matkaa meiän kotikadulla!! Jokuhan olis voinu nähä sen vaikka kello oliki joku 00-01... nyt se on sammunu tonne makuuhuoneeseen. Mua ahistaa tosi paljon aina ku joudun oleen ton kans kahestaan ja oonki miettiny viittisinkö mennä seuraavaks yöks naapurin luo?

    • poiuyt

      kävitkö ulkona kattoon en jälkiä astuitko paskaan ei huolta normi juttu

    Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. KUPSinpelaaja vangittu törkeästä rikoksesta

      Tänään tuli uutinen että Kupsin sopimuspelaajs vangittu törkeästä rikoksesta epäiltynä. Kuka pelaaja kysressä ja mikä ri
      Kuopio
      14
      1402
    2. Taasko se show alkaa

      Koo osottaa taas mieltään
      Ikävä
      28
      1275
    3. Minun oma kaivattuni

      Ei ole mikään ilkeä kiusaajatyyppi, vaan sivistynyt ja fiksu sekä ystävällinen ihminen, ja arvostan häntä suuresti. Raka
      Ikävä
      63
      1182
    4. Miksi ihmeessä nainen seurustelit kanssani joskus

      Olin ruma silloin ja nykyisin vielä rumempi En voi kuin miettiä että miksi Olitko vain rikki edellisestä suhteesta ja ha
      Ikävä
      11
      1062
    5. Tervehdys!

      Sä voit poistaa nää kaikki, mut mä kysyn silti A:lta sen kokemuksia sun käytöksestä eron jälkeen. Btw, miks haluut sabot
      Turku
      65
      1016
    6. Persut nimittivät kummeli-hahmon valtiosihteeriksi!

      Persujen riveistä löytyi taas uusi törkyturpa valtiosihteeriksi! Jutun perusteella järjenjuoksu on kuin sketsihahmolla.
      Perussuomalaiset
      27
      1005
    7. Onko ministeri Juuso epäkelpo ministerin tehtäviensä hoitamiseen?

      Eikö hänellä ole kompetenttia hoitaa sosiaali- ja terveysministetin toimialalle kuuluvia ministerin tehtäviä?
      Perussuomalaiset
      9
      1003
    8. Elia tulee vielä

      Johannes Kastaja oli Elia, mutta Jeesus sanoi, että Elia tulee vielä. Malakian kirjan profetia Eliasta toteutuu kokonaan
      Helluntailaisuus
      30
      989
    9. Sakarjan kirjan 6. luku

      Jolla korva on, se kuulkoon. Sain profetian 22.4.2023. Sen sisältö oli seuraava: Suomeen tulee nälänhätä niin, että se
      Profetiat
      6
      981
    10. Kaupungin valtuuston yleisötilaisuus

      YouTubessa katsojia 76 Buahahaha buahahaha buahahaha buahahaha buahahaha buahahaha
      Varkaus
      1
      980
    Aihe