Kauheeta kaahailua Pyhän-katariinantiellä kirjaston kohdalla.
Kun siinä ei ole hidastetöyssyjä nimeksikään.
Mopot ajavat hullun lailla iltaisin edestakaisin keula pystyssä samoin autot ajavat hiljentämättä tippaakaan siinä.
Lännen malliin on mennyt kun poliisi lähti Kaarinasta.
Mitä se joskus hyödyttää tulla turusta välillä katsomaan tilannetta ajan kuluksi kun poliisiauton näkee jo kaukaa.
Kyllä tulee onnettomuus vielä.
2
347
Vastaukset
- kotivastuussa
Onkohan nuo monet mopot ihan laillisia kun kulkevat hirveetä vauhtia ja ääni tulee sisälle asti vaikka on kaikki räppänät kiinni? Empä usko.
Eikä siellä kotipihallakaan isät puutu poikiensa touhuihin. Varmasti tietävät virityksistä ja pakoputkien säätämisistä. - taina71
Kuri ja ohjeet puuttuvat nykyajan nuorisolta täysin. Silloin kun olin 15vee ja sain mopon niin turhat ajot olivat kielletty sekä klo 20 piti palauttaa mopo talliin. Josko myöhästyin minuutinkin niin sitten sain polkea fillarilla kouluun seuraavat 3 viikkoa. Lisäksi iskä aina sanoi että jos ei huone ole siivottu, omat pyykit pesty tai ei hyvittanut kotitöissä auttaa, niin mopo laitettiin heti seisomaan. Kun sitten löysin poikaystävän, sen ihanan ensirakkauden, joka ei tietystikkään isääni miellyttänyt, koska oli vuoden minua nuorempi, niin hän uhkasi myydä moponi. En uskonut hänen puheitaan ja jatkoin seurustelua, kunnes eräänä päivänä tuli mies teinipoikansa kanssa ja vei moponi mennessään. Isäni oli tietämättäni laittanut sen myyntiin. Teinielämä oli vähän erilaista silloin...
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Maisa Torppa
Voitto oikeudesta. Tässä näkee miten huteralla pohjalla nuo syytökset ovat. Hyvä Maisa 💖. IL1542493- 672466
- 851441
- 2271427
Nainen, haluatko olla haluttava
Miettinyt tässä salaisuutta sun vetovoimallesi. Kaunis? Kyllä. Kiinnostava luonne? Kyllä. Hyvä kroppa? On. Harrastukset,441151Olen niin pettynyt itseeni
Että sait väärän kuvan minusta ja luulit etten ole kiinnostunut ja menit eteenpäin. Miten nyt käy jos vielä haluamme toi401110- 102992
Piuha poikki tällä kertaa Latvian ja Ruotsin välillä
Kyseessä Ventpilsin ja Gotlannin välinen datakaapeli. On syytä uskoa, että "vauriot johtuvat ulkoisista vaikutuksista"193954- 78828
Työnantajan kustannus palkasta
Palkka joka on brutto 3500,00 €/kk, joutuu työnantaja maksamme lisäksi 724,00 euroa työntekijän eläkemaksua. Vuosilomako136729