https://www.youtube.com/watch?v=xVZufh2toRQ
Saman kaltainen mainos pyörii nytkin tosin aurinkolasit saat myös voimakkuuksilla eli kolmannet lasit ovat aurinkolasit, MUTTA! kun haet Kelalta maksusitoomuksen, olet työtön tai eläkeläinen ET saa tarjousta käyttöösi!
Mainoksissa ei ole sanaakaan tekstiä, että tarjous ei koske KELAN myöntämää maksusitoomusta ei tekstinä eikä puheena joten tv mainos on tällöin haraa johtava mainos.
Voit itse tosin maksaa käteisellä pakettitarjouksen, mutta saatko Kelalta 79€ tai 129€ kun kuitissa on maininta tuosta pakettitarjouksesta se on iso kysymysmerkki ja jos saat niin saatko rahat nopeasti takaisin vai joudutko odottamaan päätöstä montakin päivää.
3 Lasit 1 Hinnalla maksaa joko 79€ tai 129€
1 Lasit 1 Hinnalla 79€ tai 129€
Minkä ihmeen takia maksusitoomus ei kata pakettitarjousta kun se on huomattavasti halvempi kuin esim. se, että maksaa itse kaikki 3 silmälasia erikseen?
Kuka päätön PELLE on säätänyt kaikessa hiljaisuudessa syrjivän ja loukkaavan lain kertomatta siitä julkisuudessa ollenkaan!!!!!????
Näin valinnanvapautta loukataan vaikkakin se pitäisi koskea kaikkea asioita tosin tässä tapauksessa se ei toteudu paitsi jos maksaa pienestä rahasta itse kokonaisuudessaan ja saa pelätä, että saako ikinä rahojaan takaisin KELALTA!
3 Lasit 1 Hinnalla
Makke--72
0
61
Vastaukset
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 424420
Vain vasemmistolaiset rakennemuutokset pelastavat Suomen
Kansaa on ankeutettu viimeiset 30+ vuotta porvarillisella minäminä-talouspolitiikalla, jossa tavalliselta kansalta on ot1484165- 643786
- 1233762
Purra on kantanut vastuuta täyden kympin arvoisesti
Luottoluokituksen lasku, ennätysvelat ja ennätystyöttömyys siitä muutamana esimerkkinä. Jatkakoon hän hyvin aloittamaans413600Persut huutaa taas: "kato! muslimi!"
Persut on lyhyessä ajassa ajaneet läpi kaksi työntekijöiden oikeuksien heikennystä, joita se on aiemmin vastustanut. Pe763429- 953002
- 542865
- 252676
Korjaamo suositus
Vahva suositus Kumpulaisen korjaamolle vanhan 5-tien varrelta! Homma pelaa ja palvelu ykköslaatuista. Mukavaa kun tuli p142394