Tässä on kyseessä siis autojen kestävyys:
"Tutkimuksen mukaan huoltokulut kasvavat melko tasaisesti 150 dollaria vuodessa jokaista vuotta kohden siihen asti, kun auto on kymmenen vuoden ikäinen."
"Toyota on ”kärjessä” eli listan alimpana. Sen ylläpitokulut ovat alle kolmasosa saksalaisen premium-merkki BMW:n kuluista. Toyota dominoi. Sen Prius-malli pitää kärkisijaa (4 300 dollaria). Toyotoja on 20 halvimman joukossa 7 kappaletta."
"Kallis merkki ei kuitenkaan tarkoita sitä, että auton ylläpito olisi välttämättä kallista. Esimerkiksi Lexus on hinnaltaan samaa tasoa saksalaisten premium-autojen kanssa, mutta se on vasta listan häntäpäässä."
http://www.hs.fi/autot/art-2000002907253.html
"Toyota on ”kärjessä” eli listan alimpana. Sen ylläpitokulut ovat alle kolmasosa saksalaisen BMW:n kuluista."
Toyotan hybridit ovat osoittautuneet kaikkein kestävimmiksi autoiksi.
Toyotan kestävyys pudottaa huoltokulut hyvin alas
5
180
Vastaukset
- LaskeminenPnHelppoa
Toyotan huollot ovat kalleimmat jos lasketaan vaikka kolmen vuoden huollot ja sinä aikana ajetaan 60tkm, eli keskiarvo määrä.
- TeronRuostepelkoa
Hihii, mikä Tero. Vuoden vanha juttu Jenkkien autoista ja huolloista. Ei päde Suomessa.
- Anonyymi
Toyotoja on 20 halvimman joukossa 7 kappaletta.
- Anonyymi
Hihii, vuoden 2016 maksumuurin takainen spämmi esiin kun ollaan juuri moitittu Toyotan luokkansa kalleimpia huolto-ohjelmia ja ongelmia.
Toyotan laatu on laskenut viimeisen 20 vuoden aikana todella paljon ja on huolestuttavan heikkoa. Ruoste on ongelmista pahinta laatua ja ajan kanssa tulee kalliiksi. - Anonyymi
Huolto ja korjauskulut on eri asia ja mitä merkitsee USA:n jotkut tilastot?
Hinnat on varmasti ihan toiset ja huolto-ohjelmatkin.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1848495
En löydä sinua
En löydä sinua täältä, etkä sinä varmaankaan minua. Ennen kirjoitin selkeillä tunnisteilla, nyt jätän ne pois. Varmaan k264598- 504158
- 573669
- 513156
- 502920
Ne oli ne hymyt
Mitä vaihdettiin. Siksi mulla on taas niin järjetön ikävä. Jos haluat musta eroon päästä niin älä huomioi mua. Muuten kä262626- 382404
Anteeksi kun käyttäydyn
niin ristiriitaisesti. Mä en usko että haluaisit minusta mitään, hyvässä tapauksessa olet unohtanut minut. Ja silti toiv382083- 292066