Toyotan kestävyys pudottaa huoltokulut hyvin alas

ToyotallaKestävimmät

Tässä on kyseessä siis autojen kestävyys:

"Tutkimuksen mukaan huoltokulut kasvavat melko tasaisesti 150 dollaria vuodessa jokaista vuotta kohden siihen asti, kun auto on kymmenen vuoden ikäinen."

"Toyota on ”kärjessä” eli listan alimpana. Sen ylläpitokulut ovat alle kolmasosa saksalaisen premium-merkki BMW:n kuluista. Toyota dominoi. Sen Prius-malli pitää kärkisijaa (4 300 dollaria). Toyotoja on 20 halvimman joukossa 7 kappaletta."

"Kallis merkki ei kuitenkaan tarkoita sitä, että auton ylläpito olisi välttämättä kallista. Esimerkiksi Lexus on hinnaltaan samaa tasoa saksalaisten premium-autojen kanssa, mutta se on vasta listan häntäpäässä."

http://www.hs.fi/autot/art-2000002907253.html

"Toyota on ”kärjessä” eli listan alimpana. Sen ylläpitokulut ovat alle kolmasosa saksalaisen BMW:n kuluista."

Toyotan hybridit ovat osoittautuneet kaikkein kestävimmiksi autoiksi.

5

180

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • LaskeminenPnHelppoa

Toyotan huollot ovat kalleimmat jos lasketaan vaikka kolmen vuoden huollot ja sinä aikana ajetaan 60tkm, eli keskiarvo määrä.

• TeronRuostepelkoa

Hihii, mikä Tero. Vuoden vanha juttu Jenkkien autoista ja huolloista. Ei päde Suomessa.

• Anonyymi

Toyotoja on 20 halvimman joukossa 7 kappaletta.

• Anonyymi

Hihii, vuoden 2016 maksumuurin takainen spämmi esiin kun ollaan juuri moitittu Toyotan luokkansa kalleimpia huolto-ohjelmia ja ongelmia.
      Toyotan laatu on laskenut viimeisen 20 vuoden aikana todella paljon ja on huolestuttavan heikkoa. Ruoste on ongelmista pahinta laatua ja ajan kanssa tulee kalliiksi.

• Anonyymi

Huolto ja korjauskulut on eri asia ja mitä merkitsee USA:n jotkut tilastot?
      Hinnat on varmasti ihan toiset ja huolto-ohjelmatkin.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Takaisin ylös

Luetuimmat keskustelut

1. Mihin kaivattusi

Ja sinun juttusi kaatui?
      Ikävä
      184
      8495
    2. En löydä sinua

En löydä sinua täältä, etkä sinä varmaankaan minua. Ennen kirjoitin selkeillä tunnisteilla, nyt jätän ne pois. Varmaan k
      Ikävä
      26
      4598
    3. Ketä julkkista

kaivattunne muistuttaa?
      Ikävä
      50
      4158
    4. Tunniste

Jonka vain sinä ja kaivattusi tietää. ⬇️
      Ikävä
      57
      3669
    5. Opettelen sun jokaisen virheen

ja rakastan sua.
      Ikävä
      51
      3156
    6. Miten, milloin

Se onnistuisi sun luona
      Ikävä
      50
      2920
    7. Ne oli ne hymyt

Mitä vaihdettiin. Siksi mulla on taas niin järjetön ikävä. Jos haluat musta eroon päästä niin älä huomioi mua. Muuten kä
      Ikävä
      26
      2626
    8. Haluan huomiota sulta

nainen…tiedoksi. 😥❤️ -M-
      Ikävä
      38
      2404
    9. Anteeksi kun käyttäydyn

niin ristiriitaisesti. Mä en usko että haluaisit minusta mitään, hyvässä tapauksessa olet unohtanut minut. Ja silti toiv
      Ikävä
      38
      2083
    10. Mitä haluat oikeasti

Mun ymmärtävän? Sitäkö ettet rakasta ja ole valmis mihinkään?
      Ikävä
      29
      2066
    Aihe