Hei. Olin neljä päivää sitten olkapään tähystysleikkauksessa. Onko kellään tietoa miten pian käsi on alkanut toimia normaalisti ja onko kuntoutus kestänyt kauan? Olen aloittanut harjoittelut. Esim. käsien niskantaaksevienti ei vielä onnistu, helpommat liikkeet kyllä. Leikkauksessa tehtiin tilaa jänteille ja puhdistettiin kalkkia pois. Repeymiä ei ollut. Milloin olette pystyneet ajamaan autoa?
Vastaukset 1
- Itse_asiassa
Oikean olkapään leikkauksen jälkeen nostin jo leikkauspäivänä käden niskan taakse.
Kun vasen olkapää leikattiin olin jo 3 päivänä palaverissa.
Molemmissa olkapäissä oli sellainen pussi josta meni letkua pitkin lääkettä suoraan olkapäähän.
Autoa taisin ajaa reilu kuukauden päästä leikkauksesta.
Oikeassa oli jänne pikkuisen rispaantunut muuten ok.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 372092
- 56686
- 40623
- 42490
- 62482
Naurettavia provoja ja lavastuksia täällä
Saa olla aika harhainen jos uskoo juttuja täällä faktoina 😆😆😆 ihmiset matkii toisia jne60480- 45480
Pientä pintaremonttia
Mistä löytää kirves sähkö putkimiestä tai lasin asentajaa rässä hyrynsalmen pitäjässä, kun eiole puhelinluetteloa eikä k15450T.h tuomio
Onko tämä lainvoimainen vai onko tästä valitettu? Mitenhän on mennyt linnassa joko pehmennyt pää täysin6447Mikko Leppilampi loi TTK:ssa ankaran tavan - Jatkaako Veronica Verho haastavaa perinnettä?
Suorien lähetysten juontaminen vaatii rautaista ammattitaitoa ja kovaa työtä. Tanssii Tähtien Kanssa -ohjelmassa on näh23438