toiseksi naisekseen.... valehtelija ja vedätti että ei ole ketään ja nyt olen loukattu ja petetty nainen. . äijä tuli eilen vastaan ja ihan hirveä ikävä iski. ehdin ihastua siihen muutaman tapaamisen jälkeen... vedätti ensin viesteillä minua monta kuukautta. ja sitten totuus iski vasten kasvoja. sillä onkin nainen jonka kanssa se elää. minua kusetti ja dedätti, leikitteli ja valehteli ja nauroi jopa åäin naamaa kun muistelen, sitä tapaamista. hirviö se on. tiedän, että aivan turhaan rakastan sitä. ei muutu koskaan... ja inhottaa olla mustis sen avovaimolle.
olen paljon enemmän kuin tuo valehtelija ukko. mutta kun ehdin rakastua siihen, vaikka seksiä en harrastanut hänen kanssaan. luulin liikoja itsestäni. luulin, että minä pystyn muuttamaaan tuon tyypin. mutta erehdyin pahemman kerran. en ole sen kummempi enkä huonompi kuin kukaan muukaan. inhottaa, että hukkasin omat ajatukseni tuohon ukkoon. mutta nyt olen eroamassa. vaikka toisinaan vieläkin ajattelen tuota ukkoa, joka satutti minua. ei ole minun arboinen, vaikka ikävä on.... ikävä on oman miehen syliin, ei sen..
ukkokärtti minua hänen
3
250
Vastaukset
- Neuvova
Sepä hyvä että tajusit irrottaa
- Kysynpähänvaan
Oiskohan aiheellista kertoa hänen avovaimolleen?
- Kakkonenjokatiesi
Samaa tässä mietin anna takaisin ja kerro avovaimolle. Saa ihan varmasti kivaa palautetta. Saat paremman olon itsellesi. Anna mennä helpottaa. Kai ymmärrät että siirtyy vain seuraavaan kohteeseen. Kannattas kertoa ja se uskooko sinua laita ne viestit todisteena. Toisaalta kerrot että halusit muuttaa miestä? Siis miten muuttaa varsinkin se että aika kauan kyllä annoit vedättää kun rakastuit ja ihastuit luullen toisen olevan sinkun? Juuri tuo miehen muuttaminen kertoo että tiesit avovaimosta olit tietäen kakkonen ja yritit saada itsellesi. Niin kerro ensin tuo muuttamisen tarve mite miestä muutetaan? Ja miksi?
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Miten voit manipuloida katsojalukuja?
Palstatrolli ja väsynyttä sontaa palstalle suoltava Varmakkakkiainen on viime aikoina vedonnot siihen, että hänen ketjuj212267- 701146
- 1151036
- 491015
Nainen sä olet
arvokas muista se. Yritän pitää pienen kontaktin yllä vaikka turhaahan tämä on. Toivottavasti joulu meni hyvin ja otat r72999Jos olisin
Ollut ns. pelimies olisin myös käyttänyt tilaisuutta hyväksi. Välillä vain tuntuu että olisit itse nimenomaan halunnut p57957KRP alkaa tutkia Ulvilan murhaa
Jokohan nyt löydetään riittävä näyttö Annelin tuomitsemiseen miehensä murhasta tai taposta.13918Luotathan?
Muistan kun olit vihainen minulle. Niin järkyttävän söpönä ja silti niin vastustamattoman ihanana en ole ikinä ketään na31900Minun on niin vaikeaa uskoa, että
todella kaipaisit minua. Pelkään vieläkin, että minua kusetetaan.55898Voi kun pian voisi varmuudella sanoa
mitä tämä on. Suuri, suuri rakkaustarina vai pelkästään pitkä ja kipeä oppitunti. :(50856