Kiltti tyttö ja pahis poika. Voiko tää toimia?

Kiltttityttö

No siis. Tiedän että yks poika rinnakkaisuokalla tykkää musta, ja mä tykkään siitä. Mutta tilanne on se että minä olen koulussa menestyvä, en polta, en juo tms. Toki mä meikkaan, käytän snäppiä ja ig:tä jne.. ja en oo kuitenkaan mikään luokan paras oppilas. Hän on ollut laitoksessa, polttaa, on useestikkin vetänyt kännit, nyrkkeilee (vetänyt aika montaa ihmistä turpaan), ei oikeastaan menesty koulussa (lintsaa, ei tee läksyjä jne.) ja on siis ns. se pahis. Ollaan juteltu jo muutama kuukausi ja tiedetään toisistamme aika paljonkin. Hän oikeesti on mua kohtaan tosi ihana, ja ottaa mun tunteet aina huomioon. Mut mietin kuitenkin että voiko meidän juttu toimia?

10

226

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Tietysti voi.

    • Pontus_Strand

      Vastakohdat täydentävät toisiaan.

      • Tämä ei ole totta.


    • Vainmielipiteeni

      En oo varma mutta kokeilemallahan se selviää:)

    • kevinS1

      Ota asiasta selvää kokeilemalla. Vain sinä ja se poika voitte tietää toimiiko vai ei. Kokeilet siis jonkun kuukauden tai kaks, jos asiat alkaa mennä ojaa kohti, laita poika perässä :)

    • clgkgjgfnk

      Ei sitä tiedä vaikka se oiski oikeesti tosi kiltti ja herttanen mut juo ja lintsaa ja tekee kaikkee tyhmää koska kaveritki tekee.

    • VäkivaltainenKilpikonna

      Tietenkin se voisi toimia ;))))))) ANNA PALAA

      • VäkivaltainenKilpikonna2

        ei voi


    • enosaaauttaa

      Itsellä ei ole kokemusta tuollasesta ja yleenaä noi ns. pahikset on just sen tyyppisiä ihmisiä jotka ei välttämättä tiedä mitä haluaa esimerkiksi. Mutta mitä oon itse huomannut sivusta niin tuollaisen ihmisen kanssa jos alkaa yrittämään jotain vakavaa niin se ei päätyisi ilmeisesti kovinkaan mukavasti. Mulla on pieni epäilys että kyseinen poika voi tykätä sinusta aidosti tai hiukan ja olla sinulle mukava tai kohdella sinua hyvin mukavasti... tai sitten se käyttää sinua "hyväksi" ja esittää pitävänsä sinusta ja pitävän sinua mukava ihmisenä vaikka todellisuudessa se vaan oottaa hetkeä jolla saa sinun elämän romahtamaan sillä että se vaan jotenkin paskoo kaiken. Mutta ei hätää, tää on yleistä kaikilla jätkillä sillä yksinkertaisesti mielestäni pojat on vähän semmosia ettei tiedä tai osaa päättää missä pysyy jne.

      Ja tosiaan kyseessä on näköjään ihminen jolla on vaikeuksia ja vaikeaa niin sinuna miettisin haluanko todella olla ihmisen kanssa tekemisissä josta voi tulla taakkaa itsellekkin.

    • Kiltit tytöt ja pahat pojat löytävät aina toisensa, iästä riippumatta ja homma toimii niin kauan kuin kiltti tyttö pysyy kilttinä ja suvaitsee pahan pojan sekoilut ja naiset. Jos kiltti tyttö innostuu vaatimaan oikeuksia parisuhteen osapuolena = ongelmat alkavat ja yleensä väkivalta, pettäminen on jo alusta asti ollut mukana. Sama toisin päin: bitch ja kiltti hyvätuloinen mies, kaikki toimii kunnes kiltillä kasvaa se yksi pallikarva ja kysyy mihin oikein menit silloin yöllä....

      aloittajalle: toimii tietenkin, sinä olet kiltti alistuva ja sinisilmäinen, hän häikäilemätön kusipää. Olette 110% match! :)

      Aikuisena huomaat että sama tematiikka toimii. Jännät miehet kiipeilee parvekkeilla ja laittaa palavia papereita postiluukuista koska kiltit naiset on niin ihania.

      Ja life goes on.

    Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mielessäni vieläkin T

      Harmi että siinä kävi niinkuin kävi, rakastin sinua. Toivotan sulle kaikkea hyvää. Toivottavasti löydät sopivan ja hyvän
      Ikävä
      33
      1425
    2. Nellietä Emmaa ja Amandaa stressaa

      Ukkii minnuu Emmaa ja Amandaa stressaa ihan sikana joten voidaanko me koko kolmikko hypätä ukin kainaloon ja syleilyyn k
      Isovanhempien jutut
      6
      1301
    3. Nähtäiskö ylihuomenna taas siellä missä viimeksikin?

      Otetaan ruokaöljyä, banaaneita ja tuorekurkkuja sinne messiin. Tehdään taas sitä meidän salakivaa.
      Ikävä
      2
      1214
    4. Ei luottoa lakko maahan

      Patria menetti sovitun ksupan.
      Suomen Keskusta
      4
      1212
    5. Persut petti kannattajansa, totaalisesti !

      Peraujen fundamentalisteille, vaihtkaa saittia. Muille, näin sen näimme. On helppo luvata kehareille, eikä ne ymmärrä,
      Maailman menoa
      0
      1196
    6. Sinäkö se olit...

      Vai olitko? Jostain kumman syystä katse venyi.. Ajelin sitten miten sattuu ja sanoin ääneen siinä se nyt meni😅😅... Lis
      Ikävä
      0
      1194
    7. Pupuhuhdasta löytyi lähes sadan kilon miljoonalasti huumeita

      Pupuhuhdasta löytyi lähes sadan kilon miljoonalasti huumeita – neljä Jyväskylän Outlaws MC:n jäsentä vangittu: "Määrät p
      Jyväskylä
      41
      1188
    8. Housuvaippojen käyttö Suomi vs Ulkomaat

      Suomessa housuvaippoja aletaan käyttämään vauvoilla heti, kun ne alkavat ryömiä. Tuntuu, että ulkomailla housuvaippoihin
      Vaipat
      2
      1164
    9. Hyvää yötä ja kauniita unia!

      Täytyy alkaa taas nukkumaan, että jaksaa taas tämän päivän haasteet. Aikainen tipu madon löytää, vai miten se ärsyttävä
      Tunteet
      2
      1150
    10. Lepakot ja lepakkopönttö

      Ajattelin tehdä lepakkopöntön. Tietääkö joku ovatko lepakot talvella lepakkopöntössä ´vai jossain muualla nukkumassa ta
      1
      1136
    Aihe