...Haukiputaan K-Supermarketissa.
https://mvlehti.net/2017/09/17/haukiputaan-k-supermarket-revontorin-kauppias-rauno-auniolle-eivat-isanmaallisten-rahat-kelpaa/
Älä asioi.......
16
1747
Vastaukset 16
- kauppavaras
Kyllä nyt mahtaa kauppiaalle koittaa kissanpäivät.
- Asiakas12
Asioin tästälähin entistä ahkerammin, kun on nuin tanu kauppias. Pisteet hänelle hyvästä toiminnasta!
- tarviikäydä
Tarviipa tästälähtien käydä ko. kaupassa päivittäin--
- dffgdfgdfgdfgdgd
Kiitos tiedosta, käyn entistä useammin kannattamassa suoraselkäistä miestä, joka ei nuoleskele rasisti-idioottien takamuksia.
- oikeasti-isänmaallinen
MV-lehden linkkiä en aukaise, mutta superissa käyn useammin kuin ennen.
- Iljaninhoajanro1
Tämä K-Kauppiashan vaikuttaa suoraselkäiseltä rehelliseltä ja Isänmaalliselta mieheltä.
Lähdenkin heti huomenna Haukiputaan K-supermarkettiin ostoksille!
Hyvä Rauno! - MarttiMartista
Kahesti oon jo käynyt jo tällä viikolla ja huomenna meen taas.
Hyvä kauppa.
Iljalle pieraisin makeat pierut.
Vai, että ihan presidentti. :-) - JK1209
Hyvä homma kun kielsi.....!!
- Onkoyli200000
Muuten, noista Pressanvaalikampanjoista ja korttien keruusta sen verta, että:
Montas korttia Iljalla on koossa?
Tässä vaan sen toisen tyypin korttishow!;
http://www.hs.fi/politiikka/art-2000005381930.html - Voiröhämakkara
Toimi aivain oikein!
- Lidlmies
Kyllä kait teidät on valhevaltamedia aivopessyt.Hullujen horinaa.
- 132312312
Totta. Ei tämä ketju kiinnosta kuin ehkä 15:a ihmistä Haukiputaalla.
- pudasbo
Minä suosin tästä lähin Haukiputtaan K-Markettia. Syy: Ystävällinen palvelu. Toisin kuin monessa muussa paikassa. Tosin: Haukiputaan Lidlin nuoret myyjät ovat vielä ystävällisempiä ja palvelualttiimpia!
- seonpestis
Niimpä tuossa näyttää käyneenkin että asiakkaat siirtyvät S-Markettiin.
- Budaa
Minä asioin siellä koko ajan on se niin hyvä kauppa ja palvelu erinomaista.
- Hilja60
Juu S-market toistaiseksi loput Kärkkäiseltä,
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 741175
Muistatko Mikkelin panttivankidraaman?
Uusi draamasarja järkyttävästä tapauksesta on tulossa. Tositapahtumiin perustuva sarja ammentaa vuoden 1986 Mikkelin pan78919Iäkäs Jämsäläinen mies kuoli poliisiautoon matkalla Jyväskylän putkaan
Iäkäs vanhus humalassa niin huonossa kunnossa, ettei pystynyt huolehtimaan itsestään niin ainoa apu sillä hetkellä oli78880Poliisi yritti murhata mopopojan
Nyt menee kissalan poikien touhu liian pitkälle! https://www.is.fi/kotimaa/art-2000012193221.html Karu video mopomiiti414878- 62780
En välitä sinusta yhtään
Olet pelkkä itsestään liikoja luuleva ämmä. Kierrän sinut kaukaa nyt ja aina. Olit mulle pelkkä lelu vaan.52773- 67737
Ernest Lawson täräytti erikoisen heiton TTK-lehdistötilaisuudessa: " Onko tässä tarkoituksena...?"
Ernest Lawson esitteli uudet TTK-tähtioppilaat ja opettajat torstaina 6.8. lehdistölle. Tulevalla kaudella on yksi hausk10728Olen luovuttanut
Välimme menivät niin pahasti solmuun, ettei niitä voi enää korjata. On aika jatkaa elämässä eteenpäin. Toivon sulle kaik35672Mersumies201
Oli tänään hyrskällä melekoosen tehokas 124 liikenteessä. Ei paljon vastamäki haitannu....16560