Tuleva sellikaveri pelottaa

Eihaluavankilaan

Edessä olisi kolmen vuoden tuomio. Pelottaa abatus että joutuu asumaan pienessä kopissa tuntemattoman henkilön kanssa. Tiedä millainen sekopää sattuu sellikaveriksi. Lisäksi einole mitään yksityisyyttä, haluan käydä esim rauhassa kakalla ja suihkussa. Tiedä vaikka sellikaverilla olisi taipumusta miesrakkauteen. Mitä tehdä jos ei tule toimeen sellikaverin kanssa? Pelottaa koko ajatus vankilasta, kun ei ole aikaisemmin ollut.

6

1822

    Vastaukset

    • Ylivartia

      Kuule, jos poikarakkaus ei kiinosta, niin tuskimpa myöskään sellikaveria se kiinostaa.
      Pyydä yksinäisselliä, hommaa itsesi putsariksi tai joku muu kunniavirka, ei ole sellikaveria.
      Valitse vankila jossa on yksinäissellejä, esim Naarajärvi, Hämeenlinna.. Ojoisilla ei ole kun muutama 1 selli ja ne on varattu elinkautista istuville.

    • Xxxdz

      Helppoa se on nykyään kun on sentään posliinivessa ja edes syvennys missä toimittaa tarpeet. Toista se oli kun oli vielä paljut käytössä. Siinä piti vääntää kakat muoviämpäriin sellikaverin silmien edessä, ei tosiaan ollut mitään yksityisyyttä silloin. Nykyään vankilat muistuttavat lähinnä täysihoitoloita kun on vessat ja kaikki muut mukavuudet.

    • 772-2017

      Riippuen vankilasta mutta yhden hengen sellejä vankiloissa pääasiassa on , varsinkin pitkäaikais vangeille . Hyvin siellä menee kun et pistä päätäsi muitten asioihin , vankiloitten ruokalat on vittumaisimpia kun ekaa kertaa menee kun ei tiedä missä on vapaita paikkoja , vankila ruokalassa paikat on ns varattu ja siitä nousee mekkala jos toisen paikalle menet istumaan mutta siitä kyllä sanotaan jos paikka on varattu . Pääset avovankilaan puolessavälin tuomiota viimeistään ja siellä on hyvin lepposaa . itse olen istunut kuopion suljetulla ja juuan avovankilassa ja pyhäselässä olen istunut . Hyvin se menee!!

    • Anonyymi

      Onko vankiloissa sellikaveri? Mitä hemmettiä

    • Anonyymi

      Oliskoos kannattanut jättää rötökset tekemäti !!

    Ketjusta on poistettu 16 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Kuuluuko ehkäisy parisuhteessa molemmille

      Mieheni pelkää kovasti sitä, että minun käyttämä ehkäisy (pillerit) pettävät ja että tulisin raskaaksi. Hänellä on jo en
      Parisuhde
      62
      1214
    2. Suhun ihastuminen oli liikaa mulle ...

      Se meni jo sairauden ja sekavuuden puolelle. Oisin tehnyt melkein mitä vain, että saisin sut ja se ei ole tervettä. Vars
      Ikävä
      34
      1020
    3. Mihin ihastuit ensimmäisenä

      kaivatussasi? 💯
      Ikävä
      63
      1010
    4. Tänään valtuustossa

      Striimi rikki. Mennään saliin ja otetaan pussillinen mätiä omenoita mukaan. Popcornit valmiiksi kun Savola alkaa puhumaa
      Ähtäri
      26
      1007
    5. Miten paljon odotat hänen

      Kohtaamisia tai näkemistä? Kuinka hyvä keskusteluyhteys teillä on?
      Ikävä
      69
      955
    6. Onko kaivattunne puhelias

      Vai hiljainen hissukka.
      Ikävä
      46
      941
    7. Jiille kysymys

      Oletko kuitenkin mennyt eteenpäin ja sinulla joku uusi nainen kuvioissa? 🥹
      Ikävä
      73
      892
    8. Suomussalmen mustalaiset

      Uutena suomussalmelaisena mietin, että millasta porukkaa ovat?
      Suomussalmi
      17
      870
    9. Oletko mielestäsi kaivattusi

      ihannetyyppi ulkoisesti?
      Ikävä
      56
      852
    10. Minkälaiset hiukset

      kaivatullasi on? Miehellä Kenties ananas, puolikalju jne jne Naisella kenties vaaleat kiharat jne jne
      Ikävä
      27
      836
    Aihe