Tuleva sellikaveri pelottaa

Eihaluavankilaan

Edessä olisi kolmen vuoden tuomio. Pelottaa abatus että joutuu asumaan pienessä kopissa tuntemattoman henkilön kanssa. Tiedä millainen sekopää sattuu sellikaveriksi. Lisäksi einole mitään yksityisyyttä, haluan käydä esim rauhassa kakalla ja suihkussa. Tiedä vaikka sellikaverilla olisi taipumusta miesrakkauteen. Mitä tehdä jos ei tule toimeen sellikaverin kanssa? Pelottaa koko ajatus vankilasta, kun ei ole aikaisemmin ollut.

6

2005

Vastaukset

• Ylivartia

Kuule, jos poikarakkaus ei kiinosta, niin tuskimpa myöskään sellikaveria se kiinostaa.
      Pyydä yksinäisselliä, hommaa itsesi putsariksi tai joku muu kunniavirka, ei ole sellikaveria.
      Valitse vankila jossa on yksinäissellejä, esim Naarajärvi, Hämeenlinna.. Ojoisilla ei ole kun muutama 1 selli ja ne on varattu elinkautista istuville.

• Xxxdz

Helppoa se on nykyään kun on sentään posliinivessa ja edes syvennys missä toimittaa tarpeet. Toista se oli kun oli vielä paljut käytössä. Siinä piti vääntää kakat muoviämpäriin sellikaverin silmien edessä, ei tosiaan ollut mitään yksityisyyttä silloin. Nykyään vankilat muistuttavat lähinnä täysihoitoloita kun on vessat ja kaikki muut mukavuudet.

• 772-2017

Riippuen vankilasta mutta yhden hengen sellejä vankiloissa pääasiassa on , varsinkin pitkäaikais vangeille . Hyvin siellä menee kun et pistä päätäsi muitten asioihin , vankiloitten ruokalat on vittumaisimpia kun ekaa kertaa menee kun ei tiedä missä on vapaita paikkoja , vankila ruokalassa paikat on ns varattu ja siitä nousee mekkala jos toisen paikalle menet istumaan mutta siitä kyllä sanotaan jos paikka on varattu . Pääset avovankilaan puolessavälin tuomiota viimeistään ja siellä on hyvin lepposaa . itse olen istunut kuopion suljetulla ja juuan avovankilassa ja pyhäselässä olen istunut . Hyvin se menee!!

• Anonyymi

Onko vankiloissa sellikaveri? Mitä hemmettiä

• Anonyymi

Oliskoos kannattanut jättää rötökset tekemäti !!

Ketjusta on poistettu 16 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Mikä kaivatussasi

Oikein häiritsee?
      Ikävä
      150
      2029
    2. Stubb kävi pelaamassa golfia Trumpin kanssa Floridassa

Presidentit tapasivat aamiaisella, pelasivat kierroksen golfia ja lounastivat yhdessä. Vierailu oli luonteeltaan epävir
      Maailman menoa
      324
      1230
    3. Mies, miksi et vaikuta halukkaalta?

Ihmeellistä käytöstä mieheltä. Toki et ole mikään teinipoika enää.
      Ikävä
      83
      1048
    4. Minä tiedän sen

Sinun ei tarvitse nainen sitä sanoa, minä tiedän jo sen.
      Ikävä
      35
      908
    5. 107
      898
    6. Hitto että tekis

Mieli saada sua
      Ikävä
      53
      844
    7. Minkä kultakimpaleen

Menetän jos en saa häntä. Joku muu saisi nauttia siitä hellyydestä, huumorista ja intohimosta. Ehkä hän ymmärtää nyt mik
      Ikävä
      31
      839
    8. Joustoasuminen , kyykyttämistä vai ihan vaan mielenvikaisuutta?

https://yle.fi/a/74-20149669 Kun asumistukia leikataan joittenkin sääntöjen mukaan,olis pakko muuttaa halvempaan. Mutta
      Maailman menoa
      21
      775
    9. Ikävä on häntä

Josta on tullut niin tärkeä ja rakas. Olisinko onnellinen hänen kanssaan. Ne rakastavat silmät jotka mua katsoo aina jos
      Ikävä
      58
      739
    10. Onko kaivattusi

Työelämässä vai ei? Jo on niin mitä ajattelet hänen ammatistaan? Jos ei ole niin haittaako se sinua?
      Ikävä
      44
      711
    Aihe