http://buster.fi/fi/ajankohtaista/suurten-ja-nopeiden-avoveneiden-buster-magnum-perhe-kasvaa
Pitkään samalla perusrakenteella valmistettu Magnum on uusittu kokonaan.
Uudet Buster Magnumit
8
228
Vastaukset
En tiennytkään että ruumisarkuillakin on tarvetta uudistua. Vai onko kyse trendikkyydestä niidenkin kohdalla?
- Busteronromahtanut
Kannattaisiko jo lopettaa nämä valmistajan mainosavaukset täällä, kun kääntyvät joka kerta vain itseään vastaan.
- Parsakeerna
http://www.talouselama.fi/uutiset/suomen-venemarkkinoiden-entisen-markkinavaltiaan-myynti-romahti-6677086
Busterin markkinaosuus suorastaan romahtanut Suomessa. Mikshän näin on päässyt käymään? Onko syynä japanialaistuminen vai mikä? - Visioton
Busterille on käynyt uuri niin, kuin markkinajohtajille aika usein käy: kun menee hyvin, uskotaan, että vanhan tuotekonseptin jatkojalostus takaa tulevaisuuden, ja unohdetaan uusien konseptien etsiminen ja kehittely.
Buster panosti alumiiniveneidensä jatkokehittelyyn, ja toi markkinoille kaikenmaailman kummajaisia, joissa oli alumiinirungon päälle oikein korkeakouludesignereiden voimin rakenneltu koppia, penkkiä, luukkua ja lokeroa.
Silver toi markknoille yhdistelmäratkaisun, jossa alumiintunkoon oli laitettu lujitemuovinen sisus.
(enpä yhtää ihmettele, että myös Silver on kotoisin Ähterissä ) . Faster vei alumiiniveneiden kehitystä "jämerämpään" suuntaan. kun tunnisti muovibusterien heikkoudet. Yamarin noukki rusinat pullasta yhdistämällä tunnetun brändin, hyvät ajo-ominaisuudet ja osaamisen veneiden sisätilojen suunnittelussa. - Markkinapullo
Onhan tuo "äijjävene" - markkinointikin mennyt ehkä hieman yli. Käytännössä se 350 hv koneella ryyditetty supermegagigadeluksemagnumi oli pelkkä viritetty mopo. Jos näitä vertaa esim ruotsalaisten jämerästi ja tyylillä rakennettuihin alumiinisportteihin kuten Anytech tai Marell, niin vähänhän se alkaa ne ämpärimuoviset ja riisipeltiset niittiviritykset hymyilyttämään. Eikä näy edes hinnassa! No, olihan se kuitenkin vielä suomalainen Buster. Busterin perinteinen pääkäyttäjä ei varmaan juurikaan kiihoitu tuollaisesta moponviritysmarkkinoinnista. Fiskars möi sitten Busterin japanilaisille. Sekin vaikuttaa aika moneen suomalaiseen ostajaan. Suoraan sanottuna aika moni kilpailija on mennyt tuotekehityksessä busterista ohi jo pitkään ja ulkomailla katsotaan vain ominaisuuksia, aika paljon kilpailijoita sporttialumiinipuolella jossa Buster jää toiseksi monella osa-alueella. Busterin pitäisi keskittyä ydinostajakuntaansa ja unohtaa nuo haastelliset sporttiveneet kokonaan. Suurin osa veneilijäkunnasta inhoaa kuitenkin tuota testoäijäilyä. Se on nieche-hommia ja muutenkin ihan kinkkiä (tai japsia).
- BusterHeiHei
Busterin tulisi osoittaa hyviä ajo-ominaisuuksia ja muita tärkeitä ominaisuuksia testeissä. Yamarin vie ajettavuusosiot järjestäen ja siksi merkki onkin Suomen eniten myyty, oli kyse Corssista tai kuidusta. Enää ei riitä, että Buster tekee alumiiniveneitä kun muut ovat osoittaneet että nekin voidaan tehdä hyviksi!
Katsokaa Busterin myyntiä viimeisen 5-7 v aikana, myynti sakkaa todella pahasti!
Phantomia yritettiin tuoda high end-äijäkaterogiaan. Miten toi pärjää missään suhteessa XO, Anytec, jne. vastaan muuta kuin samalla hintalapulla?- Mikkis22
Juuri näin, olemalla keskinkertainen tavis testistä toiseen loistamatta yhtään missään ei voi pyytää premium-hintaa
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 723063
- 552725
Kuoleman pelko katosi
Olen pelännyt koko elämän ajan kuolemaa mutta yhtäkkiä kun hindut paljastivat totuuksia uskonnoista noin aloin yhtäkkiä4322335- 792188
- 951996
- 571929
- 121576
Kuhmolainen on selvästi kepun lehti
Kuhmolaise etukannessa oli Kuva kun Jaskalle annettiin karhu patsas.mutta kukmolaislehti oli niin kepulainen että Jaskan171537Ei mun tunteet
ole mihinkään kadonnut. Enkä mä sua inhoa tai ole kyllästynyt. Mä ymmärsin, ettet ole kiinnostunut minusta, ainakaan sil301380Mitä nämä palautteet palstalla ovat?
Joku uusi toimintatapa rohkaista kirjoittajia vai mistä on kyse?301351