Aihe

Kuumeeton keuhkokuume alaikäisellä?

Pelokasnuori

Olen siis 15-vuotias tyttö ja minua epäläilyttää olisiko minulla kuumeeton keuhkokuume? Minulla on ollut yskä noin 11 päivää. Tunnen kuinka kurkkussani on limaa, mutta limaa ei tule paitsi ehkä koulutunneilla, jolloin joudun nielaisemaan sen takaisin, koska en voi lähteä luokasta joka 10 minuutti vessaan sylkemään limaa. Nenä vuotaa, mutta kuumetta ei ole joskus aamuisin on olo, että olisi kuumetta, mutta ei sitä ole kuin 37.1- 37.3 (normaali lämpö 37.0). Yöllä, kun yskin happi tuntuu loppuvan, tai jos nielaisen kun olen selälläni sattuu kurkkuun pirusti.

1

<50

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • eikummempaa

Ihan tavalliselta flussalta tuo vaikuttaa eli ylä- ja alahengitysteiden tulehdukselta. Voit helpottaa oloasi höyryhengityksellä ja särkylääkkeillä. Vanhempasi tai apteekin henkilökunta voi neuvoa sopivan särkylääkkeen.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Miksei työ kelpaa suomalaisille?

Rakennus-, siivous-, ja hoiva-alakin täynnä ulkomaista työvoimaa ja kotimaiset vuosis kortistossa. Mistä moinen oikein johtuu. Ovatko korvaukset liia
      Maailman menoa
      424
      4973
    2. Talouselämä-julkaisu tykittää kovaa tekstiä Usan taloudesta

"Joe Biden nousee velkaantuvan valejättiläisen johtoon – Yhdysvaltain budjettivajeet repeävät ja velkavuori kasvaa" https://www.talouselama.fi/uutis
      Maailman menoa
      103
      1878