Että mä oikeesti välitän siitä paljon enemmän ku olen ikinä antanut ymmärtää, mulla on omat syyni miksen oo ollut kovin halukas näkemään vaikka sä varmaan luulet ettei mua vaan kiinnosta.
Kristalle ku voisin sanoa
9
195
Vastaukset
- YksKrista
Mikset voisi sanoa?
- näinkaisenvaanpitimennä
Emmä ees tiiä en vaan jotenki pysty, eikai kukaan halua tehä itestään pelleä jos toista ei sitte kiinnostakkaan..
- YksKrista
Joskus vaan kannattaa ottaa selvää, koska jossain vaiheessa voi olla liian myöhäistä. Nää kuviot on tosiaan välillä niin monimutkaisia ja toinen ajatella tolleen ihan samalla tavalla.
Sä oot ihan oikeessa tosin mä taidan olla jo myöhässä..
Mut oikeesti kiitti sulle kiva saada asiallisia kommentteja ne on meinaa aika harvinaista täällä. - YksKrista
Miks olisi liian myöhäistä?
Sillä on jo toinen ja ihan hyvä niin, emmä kuitenkaan olis saanu mitään aikaan.
- sivusta
Saman nimiselle menee.Haluaisin kyllä sanoa,että kuinka paljon hänestä välitän. Mutta olen jo aiheuttanu hänelle ihan tarpeeksi ongelmia.
Nii i teoriassa nii helppoa mut käytännössä.. No mun osalta tää keissi oli tässä.
Hyvää jatkoa teille! - sivusta
näinkaisenvaanpitimennä kirjoitti:
Nii i teoriassa nii helppoa mut käytännössä.. No mun osalta tää keissi oli tässä.
Hyvää jatkoa teille!Tilanne vain on sellainen. Sydämmeen hän jää.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Näin kun katsoit salaa ja
Hymyilit sieltä kaukaa 😍☺️ mutta hämmennyin ja tilanne oli niin nopeaa ohi etten oikeen kerennyt mukaan 😢 säteilit ku655330Povipommi, ex-Playboy-malli Susanna Penttilä avoimena - Paljastaa suhteestaan miehiin: "Olen..."
No nyt! Susanna Penttilä on OnlyFans-vaikuttaja ja yrittäjä sekä yksi uuden Petolliset-kauden kisaajista. Onpa 53-vuoti742615- 2702463
Katu täyttyy...
Hei, oli pakko laittaa vielä tää. Huomaan että olet suuttunut. Minähän sanoin että poistun, olit paikalla. Olin pettynyt362379Korjaa toki jos...
Koet että ymmärsin sinut kuitenkin aivan väärin. Jännittäminen on täyttä puppua kun et muitakaan miehiä näköjään jännitä191814Ympäristötuhoministeri Multala: "Olin humalassa"
Ruisrockin rokkimimmi myöntää: https://www.is.fi/politiikka/art-2000011407835.html Nämä ministerikuvatukset saavat ilm2291553Taas joku junan alle
Piltolan tasoristeyksessä: https://www.tilannehuone.fi/ Uutinen Iltalehdessä, Iltasanomissa, MTV:llä, Ylellä jne. Jossai541151Harmittaa...Lampsiinjoen sillat
Tulva vei toisen ja toinenkin hajosi. Mielellään korjaisin molemmat, mutta ei ole resursseja siihen hommaan. Ikää jo 72v131083- 901076
- 861063