Uskomatonta kylän "yökerhon" toiminta, miten moinen läävä on edes pystyssä. Täysin ammattitaidottomat työntekijät antavat naurettavia porttikieltoja jos naama ei satu miellyttämään, rahastetaan kalliilla sisäänpääsy maksuilla ja juomilla missä mitä ilmeisemmin muutakin kuin viinaa seassa. Tänä viikonloppuna tapahtunut taas pahoinpitely/raiskaus yritys, mutta työntekijöitä ei voisi vähempää kiinnostaa. Carnevaalin facebook sivun arvostelut kertovat kaiken oleellisen...
Hotelli carneval
8
1287
Vastaukset
- pettynytasiakas
Kerran olen kokeilut päästä. Ovinainen esti sisäänpäässyn, olin selvinpäin ja portsarin kailotti että olet "liian humalassa". Tekosyy että naama ei miellyttänyt. Laitoin paikan omistajalle reklamaation sähköpostitse, niin ei mitään vastausta. Omistaja ja työntekijät ovat kuulemma omanlaisia ja siellä on ties mitä hiihtäjiä. Koko paikka on ihme slummi, jossa työntekijät valitsevat asiakkaat .
- Muukalainen2
Täysin naurettava paikka. Mitähän omistajan päässäkin liikkuu liekkö tietoinen toiminnasta ollenkaan taitaa suurinosa rahoista mennä myyjien omaan taskuun
- Carne_tiedottaa
Kysy ennemmin tietääkö Verottaja koko "yökerhon" toiminnasta...
Hyvä se mainos teksti ulkoseinässä: wildest life in town. Tai jotain tuon tyylistä. Ja mainostaa olevansa Suonenjoen ainoa hotelli, vaikka ei ole. Tai sitten se hotelli tarkoittaa tuollaista slummia. Ainoa sellainen ainakin Suonenjoella.
Jo 2005 vuonna puhuttiin, että yrityksen työntekijä olisi laittanut laseisin ylimääräistä yhteistyössä sitten näiden raiskauksia yrittävien kanssa. Tuskinpa on enää samaa väkeä töissä.
Bookie Mustonen kävi pokena tuossa paikassa aikanaan pitkän aikaa. Ei suosinut naaman mukaan, mutta oli koko mies jotenkin säälittävä. Oli suuruuden päivät kehonrakentajana takana ja sairaana miehenä kävi töissä tälläisessä räkälässä.
Nykyinen naispoke on kuulemma "kovis" koko kyläpahasessa.
- Siirika
Ei yllätyksenä kellekään tule paikan meno, oli tuollaista jo vuosia sitten. Kuollut baari. Oli carnevalilla hyvätkin ajat, kun jonoa oli ulos saakka pitkälti ja baaritiskille piti jonottaa. Silloin oli omistaja toinen ja tunnelma hyvä. Nykyinen omistajakin niin sekaisin päästään, ettei taida ymmärtää hypätä uppoavasta laivasta.
- Vaadi
Reilut 10 vuotta sitten kävin hotelli Carnevalissa, joka oli jo silloin aivan täydellinen räkälä. En voinut kuin ihmetellä sitä meininkiä, jos olisi ollut samanlaista silloin kun Mansikkapaikka toimi, olisi ovet menneet kiinni välittömästi. Alkoholitarkastajat eivät katsoneet mitään sormien läpi. Muutenkin sisustus on kuin jostakin kauhuelokuvasta, varmaankin on ollut tarvetta sellaiseen. Odotan, että Suonenjoelle tulisi ravintola, jossa voisi käydä joskus syömässä, tanssimassa, tapaamassa tuttuja tai lähteä porukalla iltaa istumaan. Ravintola, jossa on tasokasta asiakaspalvelua, edellyttäen ammattitaitoista henkilökuntaa. Hinta-laatusuhde kohdallaan ja raikas ja puhdas ilmapiiri.
- Hyvin_menee2
Hyvinhän sillä menee yrityksen tuloksen perusteella, viimetilikaudella n. 40 000€ nettona. Varallisuuttakin on kertynyt aikamoisesti. n. 300 000€.
Tekee hilloa, ei halua miellyttää asiakkaita!- Porvoo_on_rantakaupunki
Osaatkohan lukea tilinpäätöstietoja ihan oikein? Tilikauden tulos 39000 euroa, liikevaihto 331000 euroa. Liikevaihto ei ole VARALLISUUS, vaan se summa joka on tullut ja mennyt firman läpi. Ja sillä liikevaihdolla sitten tehty tuo 39000 euron tulos. Pitääkö sitä suoli24 kommentoijille vääntää kaikki rautalangasta, kun ei perusasioita ymmärretä. Itse yrityksen osakepääoma (eli varallisuus) on 2522,82 euroa. Siis noin 2500 euroa!!! --> katso itse https://www.kauppalehti.fi/yritykset/yritys/oy resmanagras ltd/10646016
On muuten melkoinen kultakaivos, siis 39000€ tulos viime tilikaudelta, eli vuoden aikana....se siitä jää käteen juoppojen juotosta ja majoittumaan erehtyvien rahastuksesta. Vai vielä tekee hilloa...
- Haluaatietaaq
Ai kauheeta. Sellaistako se touhu sielä nykyään on. En olekkaan pitkään aikaan siellä käynyt. Täytyykin käydä katsomassa minkälaiseksi tohina on mennyt. Mut hei kai poliisi tutkii tapausta? Onhan siellä valvontakamerat.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Riitta-Liisa ja Toni Roponen: Ero! Riitta-Liisa Roponen kertoo asiasta Instagramissa.
Riitta-Liisa ja Toni Roponen eroavat. Riitta-Liisa Roponen kertoo asiasta Instagramissa. – Talvi on ollut elämäni synk913829Sinä vain tulit elämääni
Ja joku tarkoitus sillä on ollut. Näyttämään mitä olen ja kuinka arvokas voisin olla. Se muutti ja käänsi elämäni suunna921989Tiesitkö mies
Kuinka paljon mulla oli tunteita sua kohtaan? Jos et tiennyt,olisiko tietäminen vaikuttanut tapahtumiin? Ihmettelen kyll871803- 1441672
- 1621493
Mies, mitä minun pitäisi tehdä
Niin, mitä naisen siis pitäisi tehdä, että lähestyisit ja tekisit aloitteen? Mikä on riittävä kiinnostuksen osoitus juur1021493Millaisia ajatuksia on kaivatusta ja tilanteestanne tänään?
Kerro omista mietteistäsi tai lähetä terveisiä. Ehkä hän lukee ja lähettää sinulle takaisin omia mietteitään.651478Toivottavasti et mussukka elättele toiveita meikäläisen suhteen
Tiedän mitä olet touhunnut joten aivan turha haaveilla mistään enää 👍1671432Jos siis saamme
Sen keskusteluyhteyden niin olisitko jo sinäkin rehellinen ❤️🙏 ne jää meidän välisiksi kaikki. Tarvitsemme toisiamme, j1001344- 861297