Sievi Light boot Laces 04 Kevyt kumisaapas https://youtu.be/nPL2m6ofGA8
Maailman paras vaellusjalkine tämä Sievi kevytsaapas!
Sievi Light boot Laces 04 Maailman paras!
6
2683
Vastaukset
- metsänsieni
Todella pehmeä ja luotettava kumppani metsään!
- Polunulkopuolella
Nyt kengän pohjarakenne on muuttunut tosi löysäksi eikä enää tue jalkaa kuten vuosi sitten ostamassani saman mallin kengässä. Miksi pilattu hieno kenkä.??
- sieviläinen
Polunulkopuolella kirjoitti:
Nyt kengän pohjarakenne on muuttunut tosi löysäksi eikä enää tue jalkaa kuten vuosi sitten ostamassani saman mallin kengässä. Miksi pilattu hieno kenkä.??
Ei ne ole koskaan tukeneet jalkaa. Pohjan pito todella hyvä ja kestää kävellä tuhansia kilometrejä.
- Polunulkopuolella
sieviläinen kirjoitti:
Ei ne ole koskaan tukeneet jalkaa. Pohjan pito todella hyvä ja kestää kävellä tuhansia kilometrejä.
Kun ottaa kengän kärjestä kiinni ja vääntää kierteelle ero vanhemmissa ja uusissa saappaissa on huima. Molemmissa olen pitänyt erikseen ostamani sievin pohjallisen alla Kuoma kengistä ottamaani jäykkää ohutta punaista pohjallista. Uusi saapas on ihan liian pehmeä.!
- nilkkalöysä
No voi perse juuri kun aioin ostaa tukevan ettei nilkka kierähdä niin on muutettu ! onko jotain muuta ?
- joosjohansson
Ei ne sievit ole koskaan nilkkaa tukeneet. Jos haluat tukea nilkalle niin osta varsikengät ja nahkaiset. Nykynössöretkeilijät pilaa nilkkansa hankkimalla siihen tukea! Nilkan lihakset veltostuu ja nyrjähtää heti kun tuki otetaan pois. Ihminen on kävellyt tuhansia vuosia ilman nilkan tukea. Jätkät meni jängillä ja metsissä aikoinaan lapikkailla ja nutukkailla.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 503954
- 1053435
ROTAT VALTAAVAT ALUEITA
Asukkaat nyt loukkuja tekemään ja kiireellä, jätehuolto kuntoon, jätteet niille kuuluville paikoille, huomioikaa yrittäj342871Miten minusta tuntuu että kaikki tietää sun tunteista mua kohtaan
Paitsi suoraan minä itse, vai mitä hlvettiä täällä tapahtuu ja miksi ihmiset susta kyselee minulta 🤔❤️262498- 421925
- 201909
Alavuden sairaala
Säästääkö Alavuden sairaala sähkössä. Kävin Sunnuntaina vast. otolla. Odotushuone ja käytävä jolla lääkäri otti vastaan51869- 1861787
Reuters: Ukraina on iskenyt Venäjän strategisia pommikoneita vastaan. Jopa 40 konetta vahingoittunut
Ukrainan turvallisuuspalvelu SBU on iskenyt Venäjän strategisia pommikoneita vastaan, kertoo Reuters. Uutistoimiston läh3881481Huomenta kulta
En mä halunnut sulle ilkeillä,päinvastoin. Miks mä niin tekisin ku rakastan sua ❤️ mut anteeksi jos ilmaisin itseäni huo91258