Menetin mahdollisen ystävän

PieniäAjatuksia

Tai ehkä jopa enemmänkin...oli kaikki mahdollista kuitenkin niin kauan kunnes ajattelin että mikään ei ole enää mahdollista.. drama queen
Koska halusin enemmän kuin hän olisi voinut antaa..
Koska hän ei ollut minulle mistään velvollinen, ei edes tunteittensa edessä eikä hänen elämänsä kuulunut minulle.. minun olisi voinut kuulua hänelle..
Epätasapaino
Voisiko ihminen olla yhtään enemmän idiootti?
Ei voi.. onneksi ymmärrän asian nyt, vaikkakin on jo myöhäistä..

34

1156

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Epäsopivaa

      Turhaan itseäsi soimaat. Harvoin ihmissuhteet ihan symmetrisesti menevät millään alueella. Olet ehkä aidosti tarjonnut ystävyyttäsi mutta tullut torjutuksi. Ei se ole häpeä vaan pettymys. Hän siis vain arvioi - kykynsä mukaan -suhteen epäsopivaksi jostain syystä. Ei se ole maailmanloppu vaan vain kohtaaminen vailla sen kummempaa jatkoa. Kohti uusia ja onnekkaampia kohtaamisia rohkeasti vaan.

    • etmenettänyt

      Ystävävää
      Todellinen ystävyys on. Käsittämättömän kestävää.
      Jos kumpikin haluaa olla ystäviä.
      Ystävyys vain jatkuu..
      Ikävöin

      • Ysstävyys

        Harvinaista


      • Huomenetsulle

        Hienoa että aloittaja ei menettänyt ystävyyttäsi, sitä todellista ystävyyttäsi.
        Oikean ja aidon ystävyyden eteen kannattaa tehdä töitä ja nähdä vaivaa, ne merkityksettömämmät ystävyydet voikin jättää sikseen.
        Ystävyyden täyteistä alkavaa viikkoo sulle.


    • Tuskinmenettää

      Mikäli on itse ystävyyden arvoinen ja ymmärtää mitä ne sanat tarkoittavat ja ymmärtää senkin että täällä voi vaarantaa aika paljon.

    • Menetinjoaikaasitten

      Niin samoin minä menetin. Yritettiin kyllä ystävyyttä mutta ei onnistu. Ja se että sen takana muutakin niin näin siinä kävi. Toisen sanomisen ja siihen esittämiseen kyllästyy. Samoin se että pelkää koko ajan jos luottamuksen särkee. Ystävät ovat ystäviä joihin luottaminen pitää olla kunnossa. Eikä alunperin edes miettiä hänen tarkoitustaan ystävänä olemiseen. Toki kohteliaana vastaan ja niitä näitä jutellen. Mutta hyvältä ei tunnu enkä hänenkään usko kovinkaan hyvänä tuntuvan. Typerää on edes kuvitella että jos takana ollut muutakin kuin puhdas ystävyys että sen voisi korjata jotenkin "jatketaan tästä!

    • Eioudotoleystiksiä

      Argh! Ystävyys ei ole ihan hepponen juttu. Ystäväksi ei voi sanoa ketä tahansa tuttua eikä varsinkaan jotain anonyymia palstalaista. Ärsyttävää jos joku luulee olevansa toisen ystävä tosta vaan.
      Ystävyys kehittyy yhdessäolosta, luottamuksen syntymisestä ja tunteesta että on mukava olla yhdessä.
      Kaverit on erikseen, ja sit vielä tutut...

    • Ystävyys.on

      kuin pikkuinen ukko, jolla on taskussa avain ja lukko ;).
      Mutta joskus se ystävyyden lukon avain vaan katoaa, se lukko jää jumiin, ja sitä suhdetta ei voi enää avata.

    • TheAapee

      Niin no, minä näin ja tunsin hänessä olevan jotain enemmän kuin tuttu, kaveri tai ystävä..
      Ehkä olen vaan hullu, yes! Hyväksyn

      • Ehkäkommentit

        Koskevatkin enemmän tätä vastausta " et menettänyt " se on ystävyyden halventamista.


      • ystävääkaipaava

        "näin ja tunsin hänessä olevan jotain enemmän kuin tuttu, "
        Näin unta hänestä montakin kertaa.
        Erään uneni hän selitti puolentoista kuukauden jälkeen.
        Se oli täysin totta.


      • ystävääkaipaava

        Tietäisitpä tunteen.


    • Voinäitä

      Niin helppoon lankeavia ihmisiä, niin mitään tajuamattomia, ainakaan elämän suurimmista asioista, onhan se helppoa ja kätevää kertoilla satuja netissä ja vakuutella olemattomuuksia.
      Kun ystävyydenkin pitää olla niin helppoa että ei tarvitse tehdä muuta kuin naputella muutama sana ja sitten muka ollaan niin ystävää. Valeihmisten valeystävyyttä mutta ehkä muusta ei tiedetä.

    • Näyttääjoillain

      Olevan hukassa ystävyyden arvo ja arvostus.

    • TheAapee
      • minäkintunnen

        Olevani hänestä riippuvainen.


    • ystävääkaipaava

      Itse taisin menettää tai en.
      jää nähtäväksi.
      Kaipaan kuitenkin.

    • pidänkiinni

      Ajatuksesta, että hän on ystäväni.
      Ja myös Hän.

    • ystävääkaipaava

      Hän on henkireikäni tässä
      narsistisessa ympäristössä.

    • Taikkaetmenettänyt

      Taakkansa ja heikkoutensa kullakin, myös sillä ystävällä.
      Ensimmäinen asia itse kullekin on huolehtia itse omasta jaksamisestaan. Vain jokainen itse tietää omalta kohdaltaan, mitä kestää, kokemustensa kautta. Ei se ole itsekkyyttä tai jos on, niin mun milestä tervettä itsekkyyttä.
      Vain itse voi autaaa ja suojella itseään, on mun kokemus. Kukaan muu ei rajaa pysty vetämään.
      Ystäväsi ehkä suojautui, veti rajan.

      • Ihanaaaamua

        Raja on hyvä vetää jos tuntee että toinen käyttäisi vain hyväksi tai ei vaan luota näyttöjen perusteella. Ystäviä ei kohdella niin, saatikka rakkaita.


      • tosiystävät

        Ai, että ystävyys kuuluu vain hyviin päiviin, hyvään oloon ja kun itelle sopii? Kuulostaa se enemmänkin hyväksikäytöltä. Ja ei tartte vääntää taas omaa versioo.


    • Teketjussahöpöttävät

      Jotka hoette entten tentten .... menetinkö vai enkö, olkaa ITSE YSTÄVÄ ja toimikaa ystävän lailla niin voitte jättää tällaiset kurajutut taaksenne. Käsittämätöntä moskaa aikuisilta ihmisiltä.

    • näin.semenee

      Seuraava ystävä sitten vaan kehiin, sellainen joka antaa.

      • heittääköpäästäspahasti

        Erikoinen käsitys ystävyydestä.


    • Tähänontultu

      Suomi - ihminen ei enää tiedä ystävän ja anonyymin palstakirjoittajan eroa.
      Se on säälittävää.

    • Sitäsaamitätilaajoskus

      Niin mitä ja miten ystävä määritetään. Mitkä ovat kriteerit ystävyydelle? Se minkälainen on ystävä on sinun se päätettävä. Jos riitaannut et voi sillekkään mitään. Ystävän perään itkeminen on turhaa. Lähipiiri ja perhe ovat ne tärkeimmät. Ystäviä tulee ja menee. Toisten kanssa enempi tekemisissä toisten kanssa vähempi.

      • Näinsemeni

        Kavereita tulee ja menee, ystävät pysyy! 😉


    • saisinparutistaa

      Ystävääni oikein kunnolla.

    • niinmänään

      Kaikkien parasta olis jos parisuhdekin rakentuisi ystävyyden pohjalle. Se ja keskinäinen kemia olis varmaan napakymppi.

      • Missylovee

        Sitähän mä pelkäänkin , että menettäisin niin tärkeän ihmisen elämästäni..
        Mistäkö tiedän?
        On sellainen tunne , vaistoan asioita.
        kemia tuntuu hänen lähellään..


    • ystävyyseiole

      hetken lapsi vaan pitkäikäinen.

    • ystävyyttäkin

      ei ole koskaan liikaa

    • ystävääkaipaava

      Hyvää huomenta.
      Kaipaan alati

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Heikki Silvennoinen petti vaimoaan vuosien ajan

      Viiden lapsen isä Heikki kehuu kirjassaan kuinka paljon on pettänyt vaimoaan vuosien varrella.
      Kotimaiset julkkisjuorut
      247
      4042
    2. Miksi ihmeessä nainen seurustelit kanssani joskus

      Olin ruma silloin ja nykyisin vielä rumempi En voi kuin miettiä että miksi Olitko vain rikki edellisestä suhteesta ja ha
      Ikävä
      28
      2348
    3. Taasko se show alkaa

      Koo osottaa taas mieltään
      Ikävä
      24
      2141
    4. Persut nimittivät kummeli-hahmon valtiosihteeriksi!

      Persujen riveistä löytyi taas uusi törkyturpa valtiosihteeriksi! Jutun perusteella järjenjuoksu on kuin sketsihahmolla.
      Perussuomalaiset
      93
      2056
    5. Onko ministeri Juuso epäkelpo ministerin tehtäviensä hoitamiseen?

      Eikö hänellä ole kompetenttia hoitaa sosiaali- ja terveysministetin toimialalle kuuluvia ministerin tehtäviä?
      Perussuomalaiset
      96
      1719
    6. Sakarjan kirjan 6. luku

      Jolla korva on, se kuulkoon. Sain profetian 22.4.2023. Sen sisältö oli seuraava: Suomeen tulee nälänhätä niin, että se
      Profetiat
      25
      1414
    7. Söpö lutunen oot

      Kaipaan aina vaan, vaikkakin sitten yksipuolisesti.
      Ikävä
      11
      1327
    8. Avaa sydämesi mulle

      ❤ ❤❤ Tahdon pelkkää hyvää sulle Sillä ilmeisesti puhumalla Avoimesti välillämme Kaikki taas selviää Kerro kaikki, tahdo
      Ikävä
      36
      1307
    9. Kenen etua Stubb ajaa Euroopassa ilmoittaessaan olevansa enemmän Ruotsalainen

      Tasavallan presidentti Alexander Stubb kertoi ensimmäisellä valtiovierailullaan Ruotsissa, että hän ei ole koskaan tunte
      Maailman menoa
      309
      1262
    10. Elia tulee vielä

      Johannes Kastaja oli Elia, mutta Jeesus sanoi, että Elia tulee vielä. Malakian kirjan profetia Eliasta toteutuu kokonaan
      Helluntailaisuus
      35
      1227
    Aihe