terkut ei toimi kännykän netti

IIlmannimii_2

Terkkuja kaikille tutuille ja mukaville ihmisille. Ei toimi kännykän netti kunnolla ja siksipä en ole päässyt teitä moikkamaan..

Kokkolan tiet on paikoitellen ihan hanurista kun paikkoja on siellä täällä.

Väsyttää. Haluaisin vain nukkua. Mutta en valita. Mites kittien syksy on mennyt? Entä tontun? Joko tarkkaillet onko ihmiset kilttejä? Mites tiinukka jaksaa?

93

720

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Kiitos kysymästä..Tulipa täs mieleen, että onpa siitä kauan ku joku on ees kysyny multa tollasta...
      Päivä kerrallaan mennään. :)
      Harmi, että sun nettis tökkii :(

    • Kiitos hyvää kuuluu! Syksy menee ihan siedettävästi.😊

    • No terkkuja vaan kun meikäkin noihin mukaviin lukeutuu kaiketi.. :-)

      • Ookko varma? ;)

        No olet sä..ihan harvinaisen mukava ja sympaattinen tyyppi :)


      • tinttu-liina kirjoitti:

        Ookko varma? ;)

        No olet sä..ihan harvinaisen mukava ja sympaattinen tyyppi :)

        No Lananen ei näköjään ole ehtinyt lukaisemaan meitsin tuoreimpia vastauksia.. ;-D


      • butch-cassidy kirjoitti:

        No Lananen ei näköjään ole ehtinyt lukaisemaan meitsin tuoreimpia vastauksia.. ;-D

        Ai..jos oot kirjottanu jotai kakkaa, nii turpaan tulee..:]


      • tinttu-liina kirjoitti:

        Ai..jos oot kirjottanu jotai kakkaa, nii turpaan tulee..:]

        Älkääs nyt alkako tapella..😃


      • Kittie-chihu-81 kirjoitti:

        Älkääs nyt alkako tapella..😃

        Ei ees voi, ku Butsi pelkäs mua nii kamalasti, että otti kintut alleen :)))


      • No meitsille tuli kiire vaan lähteä tekemään Untuvikolle iltapalaa että se pääsi ajoissa nukkumaan.. :-)


      • butch-cassidy kirjoitti:

        No meitsille tuli kiire vaan lähteä tekemään Untuvikolle iltapalaa että se pääsi ajoissa nukkumaan.. :-)

        Susta sais moni mies ottaa oppia.. :)


      • tinttu-liina kirjoitti:

        Susta sais moni mies ottaa oppia.. :)

        No vakavasti ottaen se on meikäpojalle kaikki kaikessa. Ollut ensi tapaamisesta saakka.. :-)


      • butch-cassidy kirjoitti:

        No vakavasti ottaen se on meikäpojalle kaikki kaikessa. Ollut ensi tapaamisesta saakka.. :-)

        No noinhan se silloin toimii, ku toinen on tarpeeks tärkeä. Tekee mitä vaan toisen hyväks :)


      • tinttu-liina kirjoitti:

        No noinhan se silloin toimii, ku toinen on tarpeeks tärkeä. Tekee mitä vaan toisen hyväks :)

        Samaa mieltä.😊


      • vesiveijarissa_bongattua
        tinttu-liina kirjoitti:

        No noinhan se silloin toimii, ku toinen on tarpeeks tärkeä. Tekee mitä vaan toisen hyväks :)

        Toi neitokainen on kuin Hollywood filmistä napattu, että saa iltapalan tekijä näemmä silmänruokaa vaivoistaan.


      • vesiveijarissa_bongattua kirjoitti:

        Toi neitokainen on kuin Hollywood filmistä napattu, että saa iltapalan tekijä näemmä silmänruokaa vaivoistaan.

        Eiköhän sitä ole tärkeämpiäkin perusteita hemmotella toista kuin se, että onko maailmanluokan kaunotar.
        Elämä kun kaikessa arkisuudessaan on ihan muuta kuin ulkonäkö. Onhan tietty silmille hivelevää se kauneus/komeus, mutta monet asiat loppupeleissä menee sen ohi. Sen huomaa jokainen jossain elämänsä vaiheessa..se vain on niin.


      • tinttu-liina kirjoitti:

        Eiköhän sitä ole tärkeämpiäkin perusteita hemmotella toista kuin se, että onko maailmanluokan kaunotar.
        Elämä kun kaikessa arkisuudessaan on ihan muuta kuin ulkonäkö. Onhan tietty silmille hivelevää se kauneus/komeus, mutta monet asiat loppupeleissä menee sen ohi. Sen huomaa jokainen jossain elämänsä vaiheessa..se vain on niin.

        En olisi yhtään paremmin voinut sanoa!


      • Venäjänkielestä löytyy muuten erittäin hyvin aiheeseen sopiva sanonta "по одёжке встреча́ют, по уму́ провожа́ют". Eli vapaasti suomennettuna "ulkonäkö saattaa avata oven, mutta ainoastaan hyvyys astuu sisään". Oikeasti todellisen kauneuden lähde on siis olemassa ihan jokaisen ihmisen sisällä... :))


      • tinttu-liina kirjoitti:

        Eiköhän sitä ole tärkeämpiäkin perusteita hemmotella toista kuin se, että onko maailmanluokan kaunotar.
        Elämä kun kaikessa arkisuudessaan on ihan muuta kuin ulkonäkö. Onhan tietty silmille hivelevää se kauneus/komeus, mutta monet asiat loppupeleissä menee sen ohi. Sen huomaa jokainen jossain elämänsä vaiheessa..se vain on niin.

        No täytyy kyl myöntää et jotku jutskat merkkaa. En mä viittis ryhtyy säätämään tatuoidun tai röökii vetävän gimman kaa, tai et on sit muutoin nii tuunattu et mikään ei oo aitoo...


      • Ariel-the-Wondergirl kirjoitti:

        Venäjänkielestä löytyy muuten erittäin hyvin aiheeseen sopiva sanonta "по одёжке встреча́ют, по уму́ провожа́ют". Eli vapaasti suomennettuna "ulkonäkö saattaa avata oven, mutta ainoastaan hyvyys astuu sisään". Oikeasti todellisen kauneuden lähde on siis olemassa ihan jokaisen ihmisen sisällä... :))

        Mä ryhdyin täs funtsiin noita fraasei... Mites se yks sit menikään, 'et valittaminen on niinku kiikkustuolis keinuis. Sä saat kyl ajan kulumaan, mut minnekään sä et etene'?


      • Ariel-the-Wondergirl kirjoitti:

        Venäjänkielestä löytyy muuten erittäin hyvin aiheeseen sopiva sanonta "по одёжке встреча́ют, по уму́ провожа́ют". Eli vapaasti suomennettuna "ulkonäkö saattaa avata oven, mutta ainoastaan hyvyys astuu sisään". Oikeasti todellisen kauneuden lähde on siis olemassa ihan jokaisen ihmisen sisällä... :))

        Huomaatsä muru miten mä tottelen,,, ;) ,,,


      • Ariel-the-Wondergirl kirjoitti:

        Venäjänkielestä löytyy muuten erittäin hyvin aiheeseen sopiva sanonta "по одёжке встреча́ют, по уму́ провожа́ют". Eli vapaasti suomennettuna "ulkonäkö saattaa avata oven, mutta ainoastaan hyvyys astuu sisään". Oikeasti todellisen kauneuden lähde on siis olemassa ihan jokaisen ihmisen sisällä... :))

        Täytyy sanoa tää..on hienoa, että sisäinen kauneus, menee yli ulkoisen..Tarkoitan tätä, että kun varmaankin olet saanut kuulla paljon ulkonäöstäsi, niin kuitenkaan et leiju tai ole nostanu nenua taivaisiin :)
        Eli olet herttainen ja symppis kaikesta huolimatta :)
        Niitä kun on olemassa montakin..:/


      • artagnan kirjoitti:

        No täytyy kyl myöntää et jotku jutskat merkkaa. En mä viittis ryhtyy säätämään tatuoidun tai röökii vetävän gimman kaa, tai et on sit muutoin nii tuunattu et mikään ei oo aitoo...

        No tietysti jokainen ihminen huomio omassa kumppanissaan tai tulevassa semmoisessa joitain asioita. Ne ei kuitenkaan mene yli sen, että se ihmisen luonne ym. on kuitenkin se tärkein seikka loppupeleissä :)

        Mitäs jos tapaat tosi ihanan tytön, johon ihastut sydänjuuriasi myöten ja sitten paljastuukin, että hänellä on tatuointi? :P
        Aina kannattaa tutustua ihmisiin ennenkuin tyrmää kaiken, kun sitä ei koskaan tiedä kuinka ihana ihminen sieltä paljastuu. :)

        Henk.kohtasesti mua ei tatuoinnit inhota, kunhan ei ole mennyt yli se touhu. Pari pientä ainoastaan mustalla värillä tehtyä on ainakin miehillä ihan tyylikkäitä :)


      • tinttu-liina kirjoitti:

        Eiköhän sitä ole tärkeämpiäkin perusteita hemmotella toista kuin se, että onko maailmanluokan kaunotar.
        Elämä kun kaikessa arkisuudessaan on ihan muuta kuin ulkonäkö. Onhan tietty silmille hivelevää se kauneus/komeus, mutta monet asiat loppupeleissä menee sen ohi. Sen huomaa jokainen jossain elämänsä vaiheessa..se vain on niin.

        No meikä laskee sen eräänlaiseksi perus huolenpidoksi vaan. Kun vuosikaudet yhdessä ollaan oltu, tietynlaiset rutiinit tulevat suhteeseen varsin luontevasti.. :-)


      • artagnan kirjoitti:

        Mä ryhdyin täs funtsiin noita fraasei... Mites se yks sit menikään, 'et valittaminen on niinku kiikkustuolis keinuis. Sä saat kyl ajan kulumaan, mut minnekään sä et etene'?

        No meitsikin muistaa yhden: Tulepas Kalle Kustaan ikkunan alle ja katsotaan mitä tuopissa on.. ;-D


      • butch-cassidy kirjoitti:

        No meikä laskee sen eräänlaiseksi perus huolenpidoksi vaan. Kun vuosikaudet yhdessä ollaan oltu, tietynlaiset rutiinit tulevat suhteeseen varsin luontevasti.. :-)

        Mulle tuli eilen mieleen tää, että teidän side toisiinne on ihan muuta kuin toisen ulkopinta. :)


      • Sun_flower
        tinttu-liina kirjoitti:

        Täytyy sanoa tää..on hienoa, että sisäinen kauneus, menee yli ulkoisen..Tarkoitan tätä, että kun varmaankin olet saanut kuulla paljon ulkonäöstäsi, niin kuitenkaan et leiju tai ole nostanu nenua taivaisiin :)
        Eli olet herttainen ja symppis kaikesta huolimatta :)
        Niitä kun on olemassa montakin..:/

        Omassa koulussa suositut ja kauniit olivat pahimpia koulukiusaajia:(


      • Sun_flower kirjoitti:

        Omassa koulussa suositut ja kauniit olivat pahimpia koulukiusaajia:(

        Mä uskon ja luulen, että mitä enempi on syntyny kultalusikka suussa, niin sen koppavampi ihminen. Ja mä uskon senkin, että ku ihminen käy elämässään läpi oikeita, kipeitä asioita, niin sellaiset on paljon lämpimämpiä ja sydämmellisimpiä. Ainakin omassa ihmispiirissä tää on tullu esille.

        Mun kouluaikana yläasteella oli yks tyttö, joka oli kaunis ja erittäin suosittu, mutta käyttäyty kaikkia kohtaan nätisti. :)


      • salaa_ihastelen
        Ariel-the-Wondergirl kirjoitti:

        Venäjänkielestä löytyy muuten erittäin hyvin aiheeseen sopiva sanonta "по одёжке встреча́ют, по уму́ провожа́ют". Eli vapaasti suomennettuna "ulkonäkö saattaa avata oven, mutta ainoastaan hyvyys astuu sisään". Oikeasti todellisen kauneuden lähde on siis olemassa ihan jokaisen ihmisen sisällä... :))

        Sussa silmä lepää;)
        https://www.youtube.com/watch?v=uGneAd4h4Yw


      • tinttu-liina kirjoitti:

        Mä uskon ja luulen, että mitä enempi on syntyny kultalusikka suussa, niin sen koppavampi ihminen. Ja mä uskon senkin, että ku ihminen käy elämässään läpi oikeita, kipeitä asioita, niin sellaiset on paljon lämpimämpiä ja sydämmellisimpiä. Ainakin omassa ihmispiirissä tää on tullu esille.

        Mun kouluaikana yläasteella oli yks tyttö, joka oli kaunis ja erittäin suosittu, mutta käyttäyty kaikkia kohtaan nätisti. :)

        Kultalusikka suussa mutta ilman vanhempien rakkautta ja huolenpitoa? :-/


      • butch-cassidy kirjoitti:

        Kultalusikka suussa mutta ilman vanhempien rakkautta ja huolenpitoa? :-/

        Mut eihä semmonen ole syntyny kultalusikka suussa..vai mitä sä ny meinaat? :]


      • Sun_flower kirjoitti:

        Omassa koulussa suositut ja kauniit olivat pahimpia koulukiusaajia:(

        Näin se useimmiten menee... Itse olin lapsena ja nuorena tosi arka ja ujo, siksi kiusattiin..😐


      • tinttu-liina kirjoitti:

        Mut eihä semmonen ole syntyny kultalusikka suussa..vai mitä sä ny meinaat? :]

        No meikä ymmärtää kultalusikka suussa syntyneellä vaurautta lähinnä, jolloin lasten henkiset tarpeet on saatettu hyvinkin sivuuttaa..


      • Kittie-chihu-81 kirjoitti:

        Näin se useimmiten menee... Itse olin lapsena ja nuorena tosi arka ja ujo, siksi kiusattiin..😐

        No täällä kuitenkin jokainen tsemppaa Chihusta.. :-)


      • butch-cassidy kirjoitti:

        No meikä ymmärtää kultalusikka suussa syntyneellä vaurautta lähinnä, jolloin lasten henkiset tarpeet on saatettu hyvinkin sivuuttaa..

        No mä ajattelen sen taas niin, että kultalusikka suussa syntyny on semmonen jolla on kaikkia asioita yllinkyllin. Hemmottelevat varakkaat vanhemmat, jotka hyysää niin, että tenavasta tulee hemmoteltu...kaikki on niinku tarjottimella..vähän tolleen siis..


      • tinttu-liina kirjoitti:

        Täytyy sanoa tää..on hienoa, että sisäinen kauneus, menee yli ulkoisen..Tarkoitan tätä, että kun varmaankin olet saanut kuulla paljon ulkonäöstäsi, niin kuitenkaan et leiju tai ole nostanu nenua taivaisiin :)
        Eli olet herttainen ja symppis kaikesta huolimatta :)
        Niitä kun on olemassa montakin..:/

        Siis kaikkein tärkeintähän elämässä on oma terveys ja läheisten hyvinvointi. Ja se, että löytää ihmisen, jonka kanssa kykenee tulemaan aidosti onnelliseksi. Tietenkin, jos on ihan tajuttoman ihastunut johonkuhun, ajattelee enemmän myös omaa ulkonäköä. Ettei esimerkiksi lähde ulos siten, että hiusharja on unohtunut tukkaan kiinni... ;))

        Niin, että kiitos ihanista sanoista mun rakas valmentaja... :))


      • Ariel-the-Wondergirl kirjoitti:

        Siis kaikkein tärkeintähän elämässä on oma terveys ja läheisten hyvinvointi. Ja se, että löytää ihmisen, jonka kanssa kykenee tulemaan aidosti onnelliseksi. Tietenkin, jos on ihan tajuttoman ihastunut johonkuhun, ajattelee enemmän myös omaa ulkonäköä. Ettei esimerkiksi lähde ulos siten, että hiusharja on unohtunut tukkaan kiinni... ;))

        Niin, että kiitos ihanista sanoista mun rakas valmentaja... :))

        Just noin :) Terveys itsellä ja läheisillä ihmisillä. Läheisten ihmisten hyvinvointi menee mulla välillä yli kaiken muun. Ku heillä on kaikki hyvin ja hyvä mieli, niin se tekee minunki päivästä täydellisen. :)

        Ja tietty pitää sinne peiliinki vilkasta..ettei ihan lähe ulos räjähtäneenä ja tukka takussa :)))


      • turhautunut_
        vesiveijarissa_bongattua kirjoitti:

        Toi neitokainen on kuin Hollywood filmistä napattu, että saa iltapalan tekijä näemmä silmänruokaa vaivoistaan.

        Venakot on sirokroppaisia, pitkäsäärisiä sekä kaunispiirteisiä, toisin kuin persjalkainen tyttökaveri. Lihonut 15 kiloa puolessa vuodessa D:


      • komea_atleetti
        Ariel-the-Wondergirl kirjoitti:

        Siis kaikkein tärkeintähän elämässä on oma terveys ja läheisten hyvinvointi. Ja se, että löytää ihmisen, jonka kanssa kykenee tulemaan aidosti onnelliseksi. Tietenkin, jos on ihan tajuttoman ihastunut johonkuhun, ajattelee enemmän myös omaa ulkonäköä. Ettei esimerkiksi lähde ulos siten, että hiusharja on unohtunut tukkaan kiinni... ;))

        Niin, että kiitos ihanista sanoista mun rakas valmentaja... :))

        Tervetuloa iskemään koska vaan(;


      • komea_atleetti kirjoitti:

        Tervetuloa iskemään koska vaan(;

        käännetty Voi, voi.. Te kaksi ylläolevaa kloppia.. Juuri puhuttiin ettei ulkonäkö ole se tärkein.. Missasitte pointin..i


      • turhautunut_ kirjoitti:

        Venakot on sirokroppaisia, pitkäsäärisiä sekä kaunispiirteisiä, toisin kuin persjalkainen tyttökaveri. Lihonut 15 kiloa puolessa vuodessa D:

        Eiköhän joka maasta löydy hoikkia ja vähemmän hoikkia. Ei se kilomäärä tee tyttöystävästäsi yhtään huonompaa ihmistä. Tuolle asialle kun pystyy jotain tekemään eli tiputtamaan painoa. Hölmöydelle on vaikeampi tehdä mitään...


      • Kittie-chihu-81 kirjoitti:

        käännetty Voi, voi.. Te kaksi ylläolevaa kloppia.. Juuri puhuttiin ettei ulkonäkö ole se tärkein.. Missasitte pointin..i

        Tuli mieleen sanonta, elämä opettaa, jos ei muuta niin hiljaa kävelemään...


      • tinttu-liina kirjoitti:

        Tuli mieleen sanonta, elämä opettaa, jos ei muuta niin hiljaa kävelemään...

        Sori jos olen pessimisti, osaako tuollaiset pelkkää pintaa katsovat pojut kasvaa viisaammiksi..?

        Oikeasti olisi mukavaa kun täällä olisi enemmän fiksuja miehiä..

        Ja vissiin minä ja Tinttuko ollaan jotain rumiluksia sitten..?


      • Kittie-chihu-81 kirjoitti:

        Sori jos olen pessimisti, osaako tuollaiset pelkkää pintaa katsovat pojut kasvaa viisaammiksi..?

        Oikeasti olisi mukavaa kun täällä olisi enemmän fiksuja miehiä..

        Ja vissiin minä ja Tinttuko ollaan jotain rumiluksia sitten..?

        No eihän se miksikään muutu, että niin miehet ku naisetkin tykkää katsella kauniita/komeita ihmisiä. Se on vaan eri asia sitten kun osuu kohdalle ihminen, jonka kanssa haluaa laittaa hynttyyt yhteen. Jonkun kanssa kun kolahtaa, niin ei siinä enää katsota että onko kaunotar taikka komea :)
        Silloin kokonaisuus on tärkeämpi asia.
        Jos alkaa etsimään vain täydellisen ulkonäön omaavaa, niin siinä voi jäädä kumppani löytymättä. Ja vaikka se täydellisen kaunis/komea löytyisikin, niin jos ei kemiat kohtaa, niin eipä siinä pitkälle pötkitä.


      • tinttu-liina kirjoitti:

        No eihän se miksikään muutu, että niin miehet ku naisetkin tykkää katsella kauniita/komeita ihmisiä. Se on vaan eri asia sitten kun osuu kohdalle ihminen, jonka kanssa haluaa laittaa hynttyyt yhteen. Jonkun kanssa kun kolahtaa, niin ei siinä enää katsota että onko kaunotar taikka komea :)
        Silloin kokonaisuus on tärkeämpi asia.
        Jos alkaa etsimään vain täydellisen ulkonäön omaavaa, niin siinä voi jäädä kumppani löytymättä. Ja vaikka se täydellisen kaunis/komea löytyisikin, niin jos ei kemiat kohtaa, niin eipä siinä pitkälle pötkitä.

        Juu, mutta minulle on äly tärkeä ja se että puoliso on kuin hyvä ystävä. En ensimmäisenä ajattele ulkonäköä, kun aikoinaan seurustelin.😊


      • butch-cassidy kirjoitti:

        No täällä kuitenkin jokainen tsemppaa Chihusta.. :-)

        Kiitos kaunis!😘


      • Kittie-chihu-81 kirjoitti:

        Juu, mutta minulle on äly tärkeä ja se että puoliso on kuin hyvä ystävä. En ensimmäisenä ajattele ulkonäköä, kun aikoinaan seurustelin.😊

        No se menee just noin, että kun kolahtaa, niin se kolahtaa..ihan muilla kriteereillä ku ulkonäkö :)


      • tinttu-liina kirjoitti:

        No se menee just noin, että kun kolahtaa, niin se kolahtaa..ihan muilla kriteereillä ku ulkonäkö :)

        Kyllä!😊


      • Kittie-chihu-81 kirjoitti:

        Sori jos olen pessimisti, osaako tuollaiset pelkkää pintaa katsovat pojut kasvaa viisaammiksi..?

        Oikeasti olisi mukavaa kun täällä olisi enemmän fiksuja miehiä..

        Ja vissiin minä ja Tinttuko ollaan jotain rumiluksia sitten..?

        No mä oon tääl ;) Tosta Butsin älyst mä en kyl mee takuuseen... ;)


      • tinttu-liina kirjoitti:

        No eihän se miksikään muutu, että niin miehet ku naisetkin tykkää katsella kauniita/komeita ihmisiä. Se on vaan eri asia sitten kun osuu kohdalle ihminen, jonka kanssa haluaa laittaa hynttyyt yhteen. Jonkun kanssa kun kolahtaa, niin ei siinä enää katsota että onko kaunotar taikka komea :)
        Silloin kokonaisuus on tärkeämpi asia.
        Jos alkaa etsimään vain täydellisen ulkonäön omaavaa, niin siinä voi jäädä kumppani löytymättä. Ja vaikka se täydellisen kaunis/komea löytyisikin, niin jos ei kemiat kohtaa, niin eipä siinä pitkälle pötkitä.

        No toi kyl on sidoksis tiettyyn ikään, et ekana tsiigaillaan vaan bosii ja sit ku sillai snadisti kehitytään, nii nähdään mimmeilt naamaki. Kyl mä tosta itteeniki tunnistan... ;)



      • artagnan kirjoitti:

        No toi kyl on sidoksis tiettyyn ikään, et ekana tsiigaillaan vaan bosii ja sit ku sillai snadisti kehitytään, nii nähdään mimmeilt naamaki. Kyl mä tosta itteeniki tunnistan... ;)

        Piti kyllä ny miettiä vähän aikaa..bosii..:] Ei voi olla muuta ku tissit, jos kerran se naama katotaan myöhemmin :}

        Juuh..nuorilla miehillä hormoonit hyrrää niin, että niillä ei silmät pysty kattoon ku tietylle tasolla. Ja kaikki ajattelu tapahtuu alakautta, ku toi hormoonimyrsky sekottaa aivosolut ja siittiösolut..hah..täähän oli jo hienoa tekstiä ;))))) Mä oon NERO :] Kuka myöntää?? ;)) Ai..eikö kukaan..? No ei sitten ;))))


      • syksyisiä_mietteitä
        tinttu-liina kirjoitti:

        Piti kyllä ny miettiä vähän aikaa..bosii..:] Ei voi olla muuta ku tissit, jos kerran se naama katotaan myöhemmin :}

        Juuh..nuorilla miehillä hormoonit hyrrää niin, että niillä ei silmät pysty kattoon ku tietylle tasolla. Ja kaikki ajattelu tapahtuu alakautta, ku toi hormoonimyrsky sekottaa aivosolut ja siittiösolut..hah..täähän oli jo hienoa tekstiä ;))))) Mä oon NERO :] Kuka myöntää?? ;)) Ai..eikö kukaan..? No ei sitten ;))))

        Noh, se on aikaa ennen kuin arjen ja elämisen realiteetit lyövät päin näköä. Toisin sanoen, myönnän. Siinä määrin muistissa on 30 vuoden takaiset tapahtumat;)


      • syksyisiä_mietteitä kirjoitti:

        Noh, se on aikaa ennen kuin arjen ja elämisen realiteetit lyövät päin näköä. Toisin sanoen, myönnän. Siinä määrin muistissa on 30 vuoden takaiset tapahtumat;)

        Ööh..et kai sä ny huijaa mua luulemaan, ettei noi bosit..tai rintsut muka enää kiinnosta..? ;))

        Se katos menee sillai, että ku pahin elämänmyllerrys menee ohi, niin "muisti palaa pätkittäin" ;))


      • artagnan kirjoitti:

        No mä oon tääl ;) Tosta Butsin älyst mä en kyl mee takuuseen... ;)

        No kyllä te molemmat olette älykkäitä, sen verran olen huomannut kun täällä ollaan tutustuttu ja kirjoiteltu.😊


      • syksyisiä_mietteitä
        tinttu-liina kirjoitti:

        Ööh..et kai sä ny huijaa mua luulemaan, ettei noi bosit..tai rintsut muka enää kiinnosta..? ;))

        Se katos menee sillai, että ku pahin elämänmyllerrys menee ohi, niin "muisti palaa pätkittäin" ;))

        5-kymppiselle miehelle 'rintsut' täytyy osua likimain keskelle silmää että niitä huomioi;) Tässä iässä kaipaa jo muuta, kumppanuutta ja läheisyyttä ylipäätään.


      • syksyisiä_mietteitä kirjoitti:

        5-kymppiselle miehelle 'rintsut' täytyy osua likimain keskelle silmää että niitä huomioi;) Tässä iässä kaipaa jo muuta, kumppanuutta ja läheisyyttä ylipäätään.

        Hah hah..nyt en usko sua :))))
        Tuo loppu oli kyllä uskottava :))

        Tuli tuosta mieleen yks vanha juttu, mutta jätän kirjottamatta :)))


      • syksyisiä_mietteitä
        tinttu-liina kirjoitti:

        Hah hah..nyt en usko sua :))))
        Tuo loppu oli kyllä uskottava :))

        Tuli tuosta mieleen yks vanha juttu, mutta jätän kirjottamatta :)))

        Noh, paljaat 'rintsut' sitten, joko uskot?;)


      • syksyisiä_mietteitä kirjoitti:

        Noh, paljaat 'rintsut' sitten, joko uskot?;)

        Uskon mä ;) Sä alat oppia ;))

        Muutes..ku tuos kirjotit, että pitää osua keskelle silmää, nii silloinha se käy niin, ku tulee tarpeeks pitkä nainen vastaan :)))


      • syksyisiä_mietteitä
        tinttu-liina kirjoitti:

        Uskon mä ;) Sä alat oppia ;))

        Muutes..ku tuos kirjotit, että pitää osua keskelle silmää, nii silloinha se käy niin, ku tulee tarpeeks pitkä nainen vastaan :)))

        Polviani koukistaen tuplaan osumat;)


      • syksyisiä_mietteitä kirjoitti:

        Polviani koukistaen tuplaan osumat;)

        Polvia koukistamalla...napaamiehiä siis.. ;))


      • syksyisiä_mietteitä
        tinttu-liina kirjoitti:

        Polvia koukistamalla...napaamiehiä siis.. ;))

        Rapiat 185 cm on pituutta, kait se jonnekkin osuu. Meinaan katsetta;)


      • syksyisiä_mietteitä kirjoitti:

        Rapiat 185 cm on pituutta, kait se jonnekkin osuu. Meinaan katsetta;)

        No varmasti osuu kohilleen.....siis se katse ;)


      • syksyisiä_mietteitä
        tinttu-liina kirjoitti:

        No varmasti osuu kohilleen.....siis se katse ;)

        Vaikka silmiisi;) Aurinko paistaa nätisti, silloin ei parane olla myrtsinä. Tuonne avaukseesi vaan ajankulukseni katsastelin.


      • Mahtaako_onnistua
        syksyisiä_mietteitä kirjoitti:

        Vaikka silmiisi;) Aurinko paistaa nätisti, silloin ei parane olla myrtsinä. Tuonne avaukseesi vaan ajankulukseni katsastelin.

        Häiskä yrittää päästä liki turkoosipimua esittämällä muille naisille kivaa kaveria.


      • syksyisiä_mietteitä
        Mahtaako_onnistua kirjoitti:

        Häiskä yrittää päästä liki turkoosipimua esittämällä muille naisille kivaa kaveria.

        Eiköhän 'häiskä' yritä päästä liki naista jolla on mitä luultavimmin samanlaiset elämänarvot, huumorintaju jne. Kotona saan kylliksi nuorten naisten seurasta, sitä en täältä hae.


      • syksyisiä_mietteitä kirjoitti:

        Eiköhän 'häiskä' yritä päästä liki naista jolla on mitä luultavimmin samanlaiset elämänarvot, huumorintaju jne. Kotona saan kylliksi nuorten naisten seurasta, sitä en täältä hae.

        No eipä ole ekaa kertaa ku Kittietä ja mua kirjoittajina väheksytään...


      • Mahtaako_onnistua kirjoitti:

        Häiskä yrittää päästä liki turkoosipimua esittämällä muille naisille kivaa kaveria.

        Sinäkö olet sitä yrittänyt, mutta et ole onnistunut?


      • vetää_kuin_magneetti
        tinttu-liina kirjoitti:

        Sinäkö olet sitä yrittänyt, mutta et ole onnistunut?

        Terve mies yrittää, vaikkakin tuo kaunokainen ilmiselvästi pyörittää monta jätkää samaan aikaan, eikä ole parisuhdetyyppiä.


    • Terkkui Ilmannimi :) Jos sä oot vaan jossain katvees et ei oo kenttii?

      • Kai tää ny oikeesti on Ilmannimen aloitus.. Ku hän ei kuitenkaa reagoinu tähän ketjuun täällä käydessään.. :}


    • Kiiltokuvaa_etsimässä

      Osaako kielitaitoinen nuoriso valistaa vanhempaa mummelia mikä kiiltokuva on englanninkielellä?

      • Glossy picture.


      • Sun_flower

        Shining picture?


      • Googleta "victorian die-cut paper scrap"...


    • Kiitos kysymästä.

      Syksyni on mennyt toistaiseksi vähän kuten kelitkin, harmaata ja ei kivaa.

      Valvontahommelit toimii jatkuvasti, pikku hiljaa ruvetaan tehostamaan tirkistelyä;)

      • Missäs olet piileskellyt näin kauan?😮


      • Kittie-chihu-81 kirjoitti:

        Missäs olet piileskellyt näin kauan?😮

        Piilopirtissäni paossa pahaa maailmaa...;)


      • HerraToljanter kirjoitti:

        Piilopirtissäni paossa pahaa maailmaa...;)

        Ja olet jättänyt meidät ihan yksin.. Tuhma Tonttu!😶


      • Kittie-chihu-81 kirjoitti:

        Ja olet jättänyt meidät ihan yksin.. Tuhma Tonttu!😶

        Kirjota Kittie joulupukille, että se ottaa tontulta yhden lahjan pois ;))

        Kai tontut saa lahjoja yleensä..? :]


      • tinttu-liina kirjoitti:

        Kirjota Kittie joulupukille, että se ottaa tontulta yhden lahjan pois ;))

        Kai tontut saa lahjoja yleensä..? :]

        Juu, täytyy tehdä noin..😉


      • Kittie-chihu-81 kirjoitti:

        Juu, täytyy tehdä noin..😉

        Mä sanon ny sulle vaan, että pyydä vähentää heti 2 lahjaa ;)
        Meillä on ny hyvä sauma kostaa, ku on jouduttu olemaan pakostaki kilttejä ;))


      • tinttu-liina kirjoitti:

        Mä sanon ny sulle vaan, että pyydä vähentää heti 2 lahjaa ;)
        Meillä on ny hyvä sauma kostaa, ku on jouduttu olemaan pakostaki kilttejä ;))

        Okei, ja lahjamäärä senkun vähenee, jos ei Tonttu ala käymään useammin palstalla..😉


      • Sustahan kehkeyty ihan kunnon kiristäjä ;) Jos annetaan tontulle pikkasen armoa, ku pitäähän tonttujen käyttää aikaa ikkunasta tiirailuunkin :)) Toisaalta, jos tonttu olis täällä koko ajan, nii se ei ehtis nähä vaikka tekis kuinka paljon tuhmia juttuja ;))


      • tinttu-liina kirjoitti:

        Sustahan kehkeyty ihan kunnon kiristäjä ;) Jos annetaan tontulle pikkasen armoa, ku pitäähän tonttujen käyttää aikaa ikkunasta tiirailuunkin :)) Toisaalta, jos tonttu olis täällä koko ajan, nii se ei ehtis nähä vaikka tekis kuinka paljon tuhmia juttuja ;))

        No voisi tuo Tonttu nyt VÄHÄN useammin palstalla käydä..😐


      • Kittie-chihu-81 kirjoitti:

        No voisi tuo Tonttu nyt VÄHÄN useammin palstalla käydä..😐

        No ehkä tonttu käy sitten useammin ku ehtii..


      • tinttu-liina kirjoitti:

        No ehkä tonttu käy sitten useammin ku ehtii..

        Olen siis tonttujen esimies.

        Lahjojeni määrä on määritelty työehtosopimuksissani ja kun ikälisiä on kertynyt kohta kolmesataa vuotta niin lukema on 3471 lahjaa. Kolme aputonttua hoitaa lahjojen avaamisen kun itse juon kylmää muumilimsaa...;)


      • HerraToljanter kirjoitti:

        Olen siis tonttujen esimies.

        Lahjojeni määrä on määritelty työehtosopimuksissani ja kun ikälisiä on kertynyt kohta kolmesataa vuotta niin lukema on 3471 lahjaa. Kolme aputonttua hoitaa lahjojen avaamisen kun itse juon kylmää muumilimsaa...;)

        Eli onko Tontun työtaakkaa nykyään aika vähäinen?


      • tinttu-liina
        HerraToljanter kirjoitti:

        Olen siis tonttujen esimies.

        Lahjojeni määrä on määritelty työehtosopimuksissani ja kun ikälisiä on kertynyt kohta kolmesataa vuotta niin lukema on 3471 lahjaa. Kolme aputonttua hoitaa lahjojen avaamisen kun itse juon kylmää muumilimsaa...;)

        Esimies?? :] No nyt heräs kyllä semmonen kysymys, että mites esimies käy ite ikkunoitten takana, ku voi pistää siihen hommaan alaisiaan?? :}
        Ööööh..Eikös se olis mukavaa vaan istua lämpimässä pirtissä takkatulta katsoen ja laittaa tuuleen ja tuiskuun vähän alempiarvosia tonttuja..? :] Mun luokse vois tulla semmonen ympäripuhuttava nössö tonttu ...;)))


      • Kittie-chihu-81 kirjoitti:

        Ja olet jättänyt meidät ihan yksin.. Tuhma Tonttu!😶

        Hih. Kittie on hauska. Tontilla on salainen tehtävä jonka Joulupukki on antanut.


      • tinttu-liina kirjoitti:

        Esimies?? :] No nyt heräs kyllä semmonen kysymys, että mites esimies käy ite ikkunoitten takana, ku voi pistää siihen hommaan alaisiaan?? :}
        Ööööh..Eikös se olis mukavaa vaan istua lämpimässä pirtissä takkatulta katsoen ja laittaa tuuleen ja tuiskuun vähän alempiarvosia tonttuja..? :] Mun luokse vois tulla semmonen ympäripuhuttava nössö tonttu ...;)))

        Hmm. Tarkistaa ettei alaiset nuku työssä


      • HerraToljanter kirjoitti:

        Olen siis tonttujen esimies.

        Lahjojeni määrä on määritelty työehtosopimuksissani ja kun ikälisiä on kertynyt kohta kolmesataa vuotta niin lukema on 3471 lahjaa. Kolme aputonttua hoitaa lahjojen avaamisen kun itse juon kylmää muumilimsaa...;)

        Minä haluan yhden lahjan etukäteen että Soiten taksikyyti keskus sotkut tutkitaan.


    Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Nellietä Emmaa ja Amandaa stressaa

      Ukkii minnuu Emmaa ja Amandaa stressaa ihan sikana joten voidaanko me koko kolmikko hypätä ukin kainaloon ja syleilyyn k
      Isovanhempien jutut
      6
      1218
    2. Mielessäni vieläkin T

      Harmi että siinä kävi niinkuin kävi, rakastin sinua. Toivotan sulle kaikkea hyvää. Toivottavasti löydät sopivan ja hyvän
      Ikävä
      15
      1148
    3. Nähtäiskö ylihuomenna taas siellä missä viimeksikin?

      Otetaan ruokaöljyä, banaaneita ja tuorekurkkuja sinne messiin. Tehdään taas sitä meidän salakivaa.
      Ikävä
      1
      1089
    4. Ei luottoa lakko maahan

      Patria menetti sovitun ksupan.
      Suomen Keskusta
      2
      1086
    5. Sinäkö se olit...

      Vai olitko? Jostain kumman syystä katse venyi.. Ajelin sitten miten sattuu ja sanoin ääneen siinä se nyt meni😅😅... Lis
      Ikävä
      0
      1068
    6. Hyvää yötä ja kauniita unia!

      Täytyy alkaa taas nukkumaan, että jaksaa taas tämän päivän haasteet. Aikainen tipu madon löytää, vai miten se ärsyttävä
      Tunteet
      2
      1065
    7. Pupuhuhdasta löytyi lähes sadan kilon miljoonalasti huumeita

      Pupuhuhdasta löytyi lähes sadan kilon miljoonalasti huumeita – neljä Jyväskylän Outlaws MC:n jäsentä vangittu: "Määrät p
      Jyväskylä
      41
      1064
    8. Persut petti kannattajansa, totaalisesti !

      Peraujen fundamentalisteille, vaihtkaa saittia. Muille, näin sen näimme. On helppo luvata kehareille, eikä ne ymmärrä,
      Maailman menoa
      0
      1062
    9. Housuvaippojen käyttö Suomi vs Ulkomaat

      Suomessa housuvaippoja aletaan käyttämään vauvoilla heti, kun ne alkavat ryömiä. Tuntuu, että ulkomailla housuvaippoihin
      Vaipat
      0
      1057
    10. Lepakot ja lepakkopönttö

      Ajattelin tehdä lepakkopöntön. Tietääkö joku ovatko lepakot talvella lepakkopöntössä ´vai jossain muualla nukkumassa ta
      0
      1055
    Aihe