Pojanpolku

Tytöntie

Pojanpolulla on yksi kämppä jossa ramppaa porukkaa kuin meren mutaa. Olen kiinnittänyt huomiota että toistakymmentä äijää siellä majoittuu. Kukahan maksaa kämpän vuokran.....

22

1803

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Mobydicke

Raision kaupungin sosiaalitoimisto maksaa lähes kaikkien Pojanpolulla asuvien vuokrat. Se kämppä jota tarkoitat on vähimmäisyksikkö ja siellä saa käydä asunnottomat nukkumassa.

• Ihan hyvä ettei tartte ulkona.

• jeetelttaanvaan

onneksi kyseiset kompleksit ollaan purkamassa.

• polskikansaa

Onks nää ne puolalaiset?

• Sossuttelija

Ei liity Puolalaiset mitenkään tuohon kämppään. Kämppä on sosiaalitoimiston ylläpitämä asunto johon se majoittaa tyypit jolla ei ole tällähetkellä asuntoa.

• Polun-asukki

Kyllä siitä kämpästä lähtee yleensä yöaikaan aikamoista meteliä ja ei siinä naapurit pysty nukkumaan. Asiasta on valitettu kaupungille, mutta vetoavat siihen että asunnottomillekkin pitää jostain saada yöpymispaikka.

• Blaaaablaaa

Häh miks mä en tiedä tollasesta kimppakämpästä mitään, vaikka täällä asun? Jännää sekin, että "purettaviin" taloihin tehdään julkisivuremppaa.. Niinpä. Tietotoimistoilla taitaa olla aivan hemmetin tuulista vintillä. Niin ja mä ainakin maksan vuokrani ite sentilleen.

• Hoxhoxhox

On tosi jännää että et tiedä mitään siitä kimppakämpästä. Jos sinä maksat itse vuokrat niin se on vallan hieno juttu, mutta ihmetyttää että miksi olet Pojanpolulle muuttanut jos pystyt vuokrasi itse maksamaan.

• pojanpolkurules

Itse varmaankin nettipankissa maksavat muutkin vuokransa Pojanpolulla, mutta se raha maksamiseen tulee Kelalta.

• Blaaaablaaa

Ei tule mulle rahaa Kelasta. Ihan omalla työllä ansaittua rahaa. Jotkut ihmiset käyvät jopa töissä, jos et tiennyt. Pojanpolku on ihan mukava paikka asua, vaikkakin vuokrat korkeita asuntojen ikään ja kuntoon nähden.

• turmiontiellä

"majoittuu sinne", ei "majoittuu siellä". "Majailee siellä", "asuu siellä".

• Kaukaasian_helmi

Jos Pojanpolulla on vuokrat korkeita niin sitten on pakko olla kyseessä usean kuukauden vuokrarästit.

• Ent.Pojanpolkulainen

Parivuotta sitten asuin pojanpolulla ja vuokrat olivat yksiöstä 150 euroa kuukaudessa joten ei tuo nyt paha todellakaan ole. Asuisin vieläkin siellä, mutta kun satuin saamaan raveissa vähän isomman voiton niin oli varaa muuttaa muualle.

• Blaaaablaaa

No kolmiossa on vähän alle 900 että kyllä se on paljon. Ja eipä ainakaan meidän talon yksiötkään mitään 150 ole vaan 500. Että se siitä taas kerran. Mut hei mulla on varaa.

• Blaaaablaaa

Taisit unohtaa, et asumistuen jälkeen sossulle jäi maksettavaksi se 150... Ällö pummi!

• gettomasa

ota se suuhun ja vaikene

• Blaaaablaaa

Otan kyllä maksua vastaan. Siitähän mulle maksetaan ja rahaa virtaa.

• Heiheipummi

Katoskatos joku täällä jopa kadehtii niin mua, että kirjoittaa mun nimimerkillä. Kyllähän se voi ketuttaa, että toiset vaan pärjää ku toiset kerjää.. T: se aito Blaaaablaaa

• Hörhöt_hämmentää

Aika kovaa meteliä siitä yhteismajoitus kämpästä kuuluu öisin. Talossa pitäisi alkaa hiljaisuus klo 23, mutta Viron ja Puolan pölötystä kuuluu kyllä pitkälle yöhön.

• spiritisti

harhoja kuulet

• Anonyymi

Pojanpolku on kyllä nykyään ihan täysin rauhallinen paikka. Sopimukset tehdään aluksi lyhyinä määräaikaisina ja jos tulee häiriöitä, niin sopimusta ei jatketa.

Omassa rapussani asuu maahanmuuttajataustaisia lapsiperheitä ja muutama eläkeläinen. Vaikka on juhannus, niin mistään ei kuulu pihahdustakaan. Paitsi jos parvekkeen ovi on auki, kun lapset leikkivät sisäpihalla.

• Anonyymi

Lähes kaikki häiriköt on siirretty Naantaliin Pojalpolulta niin tottakai se rauhoittaa silloin aluetta todella paljon.

Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. 20e Riskitön veto 20e talletuksella VB:lle

Pssst! Vinkki viis rotvallinreunalla eläjille. VB tarjoaa 20 euron riskittömän vedon ensitallettajille vedonlyöntiin.
      5
      2452
    2. Pilasit mun

Elämän. Sitäkö halusit?
      Ikävä
      116
      1617
    3. Viiimeinen viesti

Sinulle neiti ristiriita vai mikä nimesi sitten ikinä onkaan. Mulle alkaa riittää tää sekoilu. Oot leikkiny mun tunteill
      Suhteet
      36
      1356
    4. Analyysiä: Kiuru-keissi oli ja meni - demarit hävisi tässäkin

Tapauksen tultua julki alkoi demarit ja muu vasemmisto selittään, että tämä oli poliittista väkivaltaa, siis ennen kuin
      Maailman menoa
      156
      1181
    5. Lasse Peltonen on kunnanjohtaja

18/21 ääntä 1 Stoor ja 2 Vauhkonen
      Sysmä
      52
      1095
    6. Mikä olisi sinun ja kaivattusi

Tarinan kertovan elokuvan nimi?
      Ikävä
      113
      1082
    7. Suomessa on valittava 2 lucia neitoa...

Maahanmuuttajille oma lucia neito ja Suomalaisille oma SUOMALAINEN Lucia neito....sama juttu on tehtävä miss Suomi kisoi
      Maailman menoa
      105
      1044
    8. Syntymäpäivä

Milloin on kaipaamasi henkilön syntymäpäivä!? Hänellä miehellä on tammikuussa.
      Ikävä
      57
      1041
    9. Olet tärkeä

mutta tunnen jotain enemmän ja syvempää. Jos voisinkin kertoa sinulle... Olen lähinnä epätoivoinen ja surullinen.
      Ikävä
      46
      919
    10. Vaikutat mukavalta ja

hyväsydämiseltä ihmiseltä. Oltais oltu hyvät kaverit. ❤️
      Ikävä
      60
      882
    Aihe