Pojanpolku

Tytöntie

Pojanpolulla on yksi kämppä jossa ramppaa porukkaa kuin meren mutaa. Olen kiinnittänyt huomiota että toistakymmentä äijää siellä majoittuu. Kukahan maksaa kämpän vuokran.....

22

2087

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Mobydicke

Raision kaupungin sosiaalitoimisto maksaa lähes kaikkien Pojanpolulla asuvien vuokrat. Se kämppä jota tarkoitat on vähimmäisyksikkö ja siellä saa käydä asunnottomat nukkumassa.

• Ihan hyvä ettei tartte ulkona.

• jeetelttaanvaan

onneksi kyseiset kompleksit ollaan purkamassa.

• polskikansaa

Onks nää ne puolalaiset?

• Sossuttelija

Ei liity Puolalaiset mitenkään tuohon kämppään. Kämppä on sosiaalitoimiston ylläpitämä asunto johon se majoittaa tyypit jolla ei ole tällähetkellä asuntoa.

• Polun-asukki

Kyllä siitä kämpästä lähtee yleensä yöaikaan aikamoista meteliä ja ei siinä naapurit pysty nukkumaan. Asiasta on valitettu kaupungille, mutta vetoavat siihen että asunnottomillekkin pitää jostain saada yöpymispaikka.

• Blaaaablaaa

Häh miks mä en tiedä tollasesta kimppakämpästä mitään, vaikka täällä asun? Jännää sekin, että "purettaviin" taloihin tehdään julkisivuremppaa.. Niinpä. Tietotoimistoilla taitaa olla aivan hemmetin tuulista vintillä. Niin ja mä ainakin maksan vuokrani ite sentilleen.

• Hoxhoxhox

On tosi jännää että et tiedä mitään siitä kimppakämpästä. Jos sinä maksat itse vuokrat niin se on vallan hieno juttu, mutta ihmetyttää että miksi olet Pojanpolulle muuttanut jos pystyt vuokrasi itse maksamaan.

• pojanpolkurules

Itse varmaankin nettipankissa maksavat muutkin vuokransa Pojanpolulla, mutta se raha maksamiseen tulee Kelalta.

• Blaaaablaaa

Ei tule mulle rahaa Kelasta. Ihan omalla työllä ansaittua rahaa. Jotkut ihmiset käyvät jopa töissä, jos et tiennyt. Pojanpolku on ihan mukava paikka asua, vaikkakin vuokrat korkeita asuntojen ikään ja kuntoon nähden.

• turmiontiellä

"majoittuu sinne", ei "majoittuu siellä". "Majailee siellä", "asuu siellä".

• Kaukaasian_helmi

Jos Pojanpolulla on vuokrat korkeita niin sitten on pakko olla kyseessä usean kuukauden vuokrarästit.

• Ent.Pojanpolkulainen

Parivuotta sitten asuin pojanpolulla ja vuokrat olivat yksiöstä 150 euroa kuukaudessa joten ei tuo nyt paha todellakaan ole. Asuisin vieläkin siellä, mutta kun satuin saamaan raveissa vähän isomman voiton niin oli varaa muuttaa muualle.

• Blaaaablaaa

No kolmiossa on vähän alle 900 että kyllä se on paljon. Ja eipä ainakaan meidän talon yksiötkään mitään 150 ole vaan 500. Että se siitä taas kerran. Mut hei mulla on varaa.

• Blaaaablaaa

Taisit unohtaa, et asumistuen jälkeen sossulle jäi maksettavaksi se 150... Ällö pummi!

• gettomasa

ota se suuhun ja vaikene

• Blaaaablaaa

Otan kyllä maksua vastaan. Siitähän mulle maksetaan ja rahaa virtaa.

• Heiheipummi

Katoskatos joku täällä jopa kadehtii niin mua, että kirjoittaa mun nimimerkillä. Kyllähän se voi ketuttaa, että toiset vaan pärjää ku toiset kerjää.. T: se aito Blaaaablaaa

• Hörhöt_hämmentää

Aika kovaa meteliä siitä yhteismajoitus kämpästä kuuluu öisin. Talossa pitäisi alkaa hiljaisuus klo 23, mutta Viron ja Puolan pölötystä kuuluu kyllä pitkälle yöhön.

• spiritisti

harhoja kuulet

• Anonyymi

Pojanpolku on kyllä nykyään ihan täysin rauhallinen paikka. Sopimukset tehdään aluksi lyhyinä määräaikaisina ja jos tulee häiriöitä, niin sopimusta ei jatketa.

Omassa rapussani asuu maahanmuuttajataustaisia lapsiperheitä ja muutama eläkeläinen. Vaikka on juhannus, niin mistään ei kuulu pihahdustakaan. Paitsi jos parvekkeen ovi on auki, kun lapset leikkivät sisäpihalla.

• Anonyymi

Lähes kaikki häiriköt on siirretty Naantaliin Pojalpolulta niin tottakai se rauhoittaa silloin aluetta todella paljon.

Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Porvarimediat paniikissa demareiden huiman kannatuksen vuoksi

Piti sitten keksiä "nimettömiin lähteisiin" perustuen taas joku satu. Ovat kyllä noloja, ja unohtivat sen, että vaalit
      Maailman menoa
      139
      7648
    2. KATASTROFI - Tytti Tuppurainen itse yksi pahimmista kiusaajista!!!

STT:n lähteiden mukaan SDP:n eduskuntaryhmän puheenjohtaja Tytti Tuppurainen on käyttäytynyt toistuvasti epäasiallisesti
      Maailman menoa
      423
      7091
    3. Mikä siinä on ettei persuille leikkaukset käy?

On esitetty leikkauksia mm. haitallisiin maataloustukiin, kuin myös muihin yritystukiin. Säästöjä saataisiin lisäksi lei
      Maailman menoa
      69
      3623
    4. Lääppijä Lindtman jäi kiinni itse teosta

Lindtman kyselemättä ja epäasiallisesti koskettelee viestintäpäällikköä. https://www.is.fi/politiikka/art-2000011780852
      Maailman menoa
      138
      3256
    5. Juuri nyt! Tytti Tuppurainen on käyttäytynyt toistuvasti epäasiallisesti

Ai että mä nautin, Tytti erot vireille! "Käytös on kohdistunut avustajia ja toisia kansanedustajia kohtaan, uutisoi STT
      Maailman menoa
      109
      2784
    6. Huomaatteko Demari Tytti ei esitä pahoitteluitaan

Samanlainen ilmeisesti kuin Marin eli Uhriutuu no he ovat Demareita ja muiden yläpuolella siis omasta mielestään
      Maailman menoa
      44
      2318
    7. Onko kaivattusi

liian vetovoimainen seksuaalisesti?
      Ikävä
      126
      1926
    8. Puolen vuoden koeaika

Voisi toimia meillä. Ensin pitäis selvittää "vaatimukset" puolin ja toisin, ennen kuin mitään aloittaa. Ja matalalla pro
      Ikävä
      23
      1793
    9. Turvaan tulleet lähettävät omia lapsiaan vaaraan - hullua

MOT-ohjelman jakso ”Loma vaihtui kahleisiin” kertoi, kuinka Suomessa ja muualla Euroopassa asuvat somaliperheet lähettäv
      Maailman menoa
      26
      1566
    10. Tytti Tuppurainen nöyryyttää avustajiaan

Tytti Tuppurainen nöyryyttää SDP:n eduskuntaryhmän kokouksissa sekä avustajia että kansanedustajia. Hän nolaa ihmisiä ju
      Kotimaiset julkkisjuorut
      182
      1457
    Aihe