Pientä purkausta...

monellemerkille

https://m.youtube.com/watch?v=_Dat9CRV800

Esiinnyt täällä monella nimimerkillä ja tiedän että olet ollut täällä jo ennen minua.
Kuitenkin yrität koko ajan harhauttaa minua.
Minun on pakko lopettaa, tämä ei tunnu enää hyvälle.
Et vain tunnu tajuavan, että olen oikeasti rakastunut sinuun ja välillämmehän on yhteys.
Kuitenkaan sinulla ei ole mitään halua tehdä tälle asialle mitään kuin vain leikkiä täällä palstalla. En kyllä edes tiedä tunnetko samoin.
Minä poistun nyt täältä, en lue enää palsta juttuja. Voit rauhassa jatkaa juttujasi, naisiahan täällä riittää.
Varmaan tulemme kohtaamaan välillä, mutta yritän välttää sitä mahdollisuuksien mukaan. Pystyn kuitenkin vähän vaikuttamaan siihen.
Unohtamisesta ei tule helppoa, olet ollut ihminen joka on kolahtanut toden teolla.
Nyt jään pois ...

https://m.youtube.com/watch?v=GgZ90_9mjkQ

15

464

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Onkomenoa

Tule loppuviikosta käymään siellä.

• taihumppaamaan

Missä, elokuvissako.

• JeesEiKaiTäsMuut

Minuahan on aina helppo syyttää.. Mitä itse olet koskaan tehnyt eteeni? Et ainakaan koskaan ole ollut paikalla, kun olisin tarvinnut sinua eniten.

• Unohtanut
    • E.V.V.V.K

Tämähän oli huikean dramaattista.

• niiiiiinjooooojuuuyyymhh

...välillämmehän on yhteys...* pyrsk* tirsk*

• PamplonaSP

Rakastan sua, mutta otan hatkat vaikka yhteyskin on? No lo entiendo, cariño ;)

• Kuhankokkeilen

Joko jäit pois?

• Kuinkahan moni täällä on aina samalla nimimerkillä kirjoittamassa?
      Entä sinä AP? Monesko nikki sulla on tuo millä aloitit? Kerro rehellisesti, sillä sinähän se olet joka rehellisyyttä kaipaa!

• monellemerkille

Käväsin. Olen käyttänyt aina vain yhtä nimimerkkiä, välillä olen sen vaihtanut.
      Nyt en palaa enää.
      Miksi hänen piti tulla vielä uneenikin viime yönä..
      Hyvästi..

• Pura_vaan

Se, joka todella lähtee, lakkaa pettämästä itseään.
      On muuten vaikea juosta itseään karkuun. Rakkaudessa en ole ainakaan itse onnistunut siinä.

Muutenhan kehon rajat ovat vain näennäiset. Ihminen voi olla kehostaan erillään. Viettää aikaa poissa ihmisten ulottuvilta; Selata muistojaan, lentää kuin lokki meren yllä vapaana. Se on hyvin hauskaa. Luova tila on ääretön. Monet lapset osaavat olla siellä alinomaa, siksi lapsen maailma on täynnä mahdollisuuksia, ilman rajoja..
      Olotila riippuu tietenkin siitä, mikä maailma kyseessä kulloinkin on. Pienuuteen tutustuminen on aika raskasta. Silloin on kylmä, eikä ole ollenkaan hauskaa. Pienuus on maailman köyhien lasten jaettu mielentila, sisäinen palelu ja turvan kaipuu.

• monellemerkille

Vastaan vielä tähän.
        Juurikin itsensä pettämistähän tämä on ollut. Kuvitellut että olisi jollekin muka erityinen. Niinhän ei kuitenkaan ole, hän kirjoittaa muillekin samalla lailla. Teksteillä joita täällä on ei ole mitään merkitystä. Kaikelta on mennyt merkitys. Hänellä olisi ollut mahdollisuus ottaa yhteyttä, nyt tajusin miksi niin ei tapahtunut.
        Täällä vierähti pari vuotta. Nyt täällä ei ole mitään syytä enää pyöriä.

• Pura_vaan
        monellemerkille kirjoitti:

Vastaan vielä tähän.
        Juurikin itsensä pettämistähän tämä on ollut. Kuvitellut että olisi jollekin muka erityinen. Niinhän ei kuitenkaan ole, hän kirjoittaa muillekin samalla lailla. Teksteillä joita täällä on ei ole mitään merkitystä. Kaikelta on mennyt merkitys. Hänellä olisi ollut mahdollisuus ottaa yhteyttä, nyt tajusin miksi niin ei tapahtunut.
        Täällä vierähti pari vuotta. Nyt täällä ei ole mitään syytä enää pyöriä.

Myötätuntoni on puolellasi. Älä lannistu, ehkä piankin tiellesi tulee aito ja arvoisesi. Sellainen lämmin ja rehellinen ihminen. Hän, joka on sinun ikuisesti.

Nyt pikkuinen, levitä siipesi ja lennä! Lennä, äläkä katso taaksesi. Jos kuitenkin katsot, ei se silti haittaa, et muutu suolapatsaaksi. Näet menneisyytesi ja huomaat silti lentäväsi, edelleen esteettä eteenpäin ja korkeammalle kuin koskaan...

Sorry, olen dmaattisella tuulella ollut jo aamusta... :) viestissä voi siksi olla koomisia sävyjä,
        mutta niin Rakas murunen, etsi nyt oma kultainen reaalimaailmasta!
        https://m.youtube.com/watch?v=qFLhGq0060w#

• vbbjkkk

Valitettavasti kuvailemasi mies vaikuttaa pelimieheltä. Palsta on hänelle peli paikkana ja pyörittää useampaa naista. Tuollainen mies kannattaa unohtaa.

• kissaihmisten_palstakin

Luulen, että tämä ei ole treffipalsta vaan keskustelupalsta. Voin olla väärässäkin...*reps*

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Tykkään sinusta ikuisesti

Olet niin mukava ja ihana ihminen rakas. ❤️
      Ikävä
      17
      5117
    2. Kirjoita yhdellä sanalla

Joku meihin liittyvä asia, mitä muut ei tiedä. Sen jälkeen laitan sulle wappiviestin
      Ikävä
      218
      2696
    3. Minä häviän tämän taistelun

Ikä tekee tehtävänsä. En enää miellytä silmääsi.
      Ikävä
      30
      1880
    4. Onko muita oman polkunsa kulkijoita

Jotka ei oikein pärjää kenenkään kanssa eli on niin omat ajatukset ja omat mielenkiinnon kohteet yms. On tavallaan sella
      Iisalmi
      35
      1847
    5. Olet hyvin erilainen

Herkempi, ajattelevaisempi. Toisaalta taas hyvin varma siitä mitä haluat. Et anna yhtään periksi. Osaat myös ilkeillä ja
      Ikävä
      73
      1707
    6. Minua nainen harmittaa, että en pääse sun rahoihin käsiksi

En pysty myöskään pilaamaan elämääsi niin kauan kun sulla on fuck off pääomaa. Harmittaa myös etten tiedä kuinka paljon
      Ikävä
      30
      1678
    7. Hyvää Joulua mies!

Toivottavasti kaikki on hyvin siellä. Anteeksi että olen hieman lisännyt taakkaasi ymmärtämättä kunnolla tilannettasi, o
      Ikävä
      64
      1237
    8. Mikä älykkäissä naisissa pelottaa?

Miksei heitä uskalla lähestyä?
      Ikävä
      157
      1219
    9. Sydän karrella

Jos yritän olla niin rehellinen kuin pystyn paljastamatta mitään tärkeää. Ensiksi mä huomasin sun tuijottavan mua. Ihme
      Ihastuminen
      8
      1214
    10. Toivoisin etten jännittäisi

niin kauheasti. Hassua tässä on se, että en varmaan olisi niin ihastunut sinuun, jos et olisi niin älykäs, ja henkisesti
      Ikävä
      43
      994
    Aihe