Pyörätie lidl

12355

Me jotka pyöräilemme Saarijärvellä lidl ja halpahalliin kesällä ja talvella. On ihme ettei rikas kaupungimme pysty rakentamaan turvallista pyörätie pätkää vaikka alemakasiini-halpahalli. On kornia talvella lähteä väärään suuntaan liikenneympyrään päin satoja metrejä. Ajakoot autot sitä kautta .

14

406

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Asiaapuhut

      Alikulkutunneli jonnekkin Lidlin parkkipaikan lammen puoleisen pään tienoille tai vaihtoehtoisesti Halpa-Hallin ja St1 -kylmäaseman välimaastoon ajaisi saman asian. Vaikka harvemmin pyöräilen kyseiselle alueelle, autoilijankin näkökulmasta tuo ihmisten koikkelehtiminen 13 tielle liikenteen sekaan ja vilkkaalle risteysalueelle on erittäin vaarallista. Tuo kohta on kiistämättä yksi vaarallisimmista liikennepaikoista, mitä Saarijärven ympäristössä on. Lienee ajan kysymys, milloin joku onneton unohtaa katsoa kahdesti ja jää jonkun yliajamaksi. Itse olen joutunut autoilijana pari kertaa jarruttamaan kunnolla välttääkseni tien ylitykseen huolimattomasti rynnäneen päälleajon.
      Kyseisessä kohdassahan on kevyen liikenteen väylällä eräänlainen ylityspaikka ikäänkuin tarjoamassa jalankulkijoille ylityspaikkaa, vaan se johtaakin puiden välistä suoraan vilkkaasti liikennöidylle väylälle vailla suojatietä, korokkeita tms.

      • ÄlyHoiÄläJätä.JättiJo

        Täyttä ASIAA!!
        Ja liikenneympyrään uponneilla rahoilla alikulkutunneli olisi tehty, olisi jäänyt ylikin..
        Ja vielä, liikenneympyrällä ei ole mitään tekemistä liikenneturvallisuuden kanssa, aivan turha. Tai ei turha mutta väärässä paikassa. OIkea paikka esim. Ähtärin risteys.


      • Anonyymi

        No Saarijärven kaupungille palautetta. Lomake löytyy heidän sivuilta.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        No Saarijärven kaupungille palautetta. Lomake löytyy heidän sivuilta.

        Jatkossa.


    • fffjj

      Tuskin kaupungilla on rahaa sellaisia rakentaa, kepulan käräjöintiin uppoaa kaikki.

      • Eloleipä

        Niin pitääkö tulla ensin muutama ruma verinen yliajon uhri, ennenkuin kaupungin päättäjät heräävät. Kaikilla ei ole autoa. Ja nämä kaupat ovat täällä köyhän kukkarolle myös edullisimmasta päästä.


      • nastalautaan

        Mitäs tuosta jos muutama köyhä siinä litsaantuu kuin kärpäsen paska puskuriin.Vähemmän yhteiskunnan elättejä silläkin tuppukylällä.


      • lastanautaan
        nastalautaan kirjoitti:

        Mitäs tuosta jos muutama köyhä siinä litsaantuu kuin kärpäsen paska puskuriin.Vähemmän yhteiskunnan elättejä silläkin tuppukylällä.

        Sinä se taidatkin olla vuorotöissä ;)


      • raharatkaisee

        Terve mies ei työtä kaipaa hullut niitä tekee.


    • Paavonkoti

      Vaaraallinen kohta on halpahallin kohdalla kun kävelijät ja pyöräilijät kulkee ajotien kautta.

    • tunneliäkkiä

      Viime viikolla yks tais jäädä auton alle.Toivottavasti selvittiin säikähdyksellä!

    • Anonyymi

      Voan nyt on tilanne toinen. Kyllä on helppo mennä ja tulla.

      • Anonyymi

        onko vai?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        onko vai?

        Ei ole porukalla näköjään vieterit niskoissa kun kolareita sattuu yhtenään


    Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mitä hittoa tapahtuu nuorille miehillemme?

      Mikä on saanut heidän päänsä sekaisin ja kadottamaan järjellisyytensä normaalista elämästä ja ryhtymään hörhöiksi? https
      Maailman menoa
      336
      3794
    2. En sitten aio sinua odotella

      Olen ollut omasta halustani yksin, mutta jossain vaiheessa aion etsiä seuraa. Tämä on aivan naurettavaa pelleilyä. Jos e
      Ikävä
      83
      1689
    3. Muistatko kun kerroin...

      että palelen..? Myös nyt on kylmä. Tahtoisin peittosi alle.
      Ikävä
      43
      1510
    4. Martina jättää triathlonin: "Aika kääntää sivua"

      Martina kirjoittaa vapaasti natiivienkusta suomeen käännetyssä tunteikkaassa tekstissä Instassaan. Martina kertoo olevan
      Kotimaiset julkkisjuorut
      57
      1458
    5. En vain ole riittävä

      Muutenhan haluaisit minut oikeasti ja tekisit jotain sen eteen. Joo, ja kun et varmaan halua edes leikisti. Kaikki on o
      Ikävä
      28
      1308
    6. Kuka sinä oikeen olet

      Joka kirjoittelet usein minun kanssa täällä? Olen tunnistanut samaksi kirjoittajaksi sinut. Miksi et anna mitään vinkkej
      Ikävä
      51
      1292
    7. Oon pahoillani että

      Tapasit näin hyödyttömän, arvottoman, ruman ja tylsän ihmisen niinku minä :(
      Ikävä
      57
      1264
    8. Persut vajosivat pinnan alle

      Sosiaali- ja terveysministeri Kaisa Juuson (ps) tietämättömyys hallinnonalansa leikkauksista on pöyristyttänyt Suomen ka
      Maailman menoa
      194
      1221
    9. Hei, vain sinä voit tehdä sen.

      Only you, can make this world seem right Only you, can make the darkness bright Only you and you alone Can make a change
      Ikävä
      6
      1190
    10. Taasko se show alkaa

      Koo osottaa taas mieltään
      Ikävä
      26
      1157
    Aihe