Olisi kiva kuulla kokemuksia että millaista on asua Maskussa? Onko jotain lähiötä jossa on rauhatonta ym?
Masku asuinalueena
13
3483
Vastaukset
- Huvapaikka
Suosittelen Akkoisten ja Humikkalan asuinalueita. Luonto ja palvelut lähellä. Kunnassa on vain vähän vuokrataloja joten rauhallisuus on valttimme.
- Aristokratia
Asun Piiksvuoren uudella asuntoalueella ja täällä ei koskaan ole ollut mitään häiriöitä. Maskun huonomaineisin asuinalue on Tarmonkujan vuokratalot.
- Kulkurinvalssia
Miksi muuttaa Maskuun sillä ei siellä ole nykyään enää mitään palveluja. Nousiaisissa on sentään vielä jotain järkeäkin, vaikka aika mennyt ohi jo sieltäkin.
- Anonyymi
Moottoritien ansiosta kulku viereisten kuntien palveluihin on helpottunut. Kunta ei panosta eri ikäryhmien hyvinvointiin riittävästi ja lapsille ja nuorille ei juuri mitään aktiviteetteja, kaikki ei harrasta jalkapalloa.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Moottoritien ansiosta kulku viereisten kuntien palveluihin on helpottunut. Kunta ei panosta eri ikäryhmien hyvinvointiin riittävästi ja lapsille ja nuorille ei juuri mitään aktiviteetteja, kaikki ei harrasta jalkapalloa.
Hyvin tiivistetty
- Ilkivaltaa
Takapalttassa tehdään ilkivaltaa asunnoille, kuten myös Raukuisissa. Jos näette vihertävää mönkijää niin yrittäkää ottaa rekisteri ylös ja ilmoittakaa välittömästi poliisille.
- Monikertainen
Olen nähnyt vihreän mönkijän seisovan useasti Lemunporttila, mutta tuskinpa vanha papparainen mitään ilkivaltaa tekee.
- Maskusse
Ei oo Maskus kiva asuu ku Föli ei kule niin Turkkuse pitä aina mennä oma auto.
- Syksynsatoa_kaikille
Maskussa pärjää vain jos on maanviljeliä. Laajat ja viljavat pellot ovat vahvuuksiamme ja löytyypä meiltä muutama sopimusviljely alue juurikkaillekkin.
- No-topic
Kommentoin asiaa Maskussa asuminen: Ei kommentoitavaa, koska asun Nousiaisissa.
- Kaikkihyvinmaskussa
Maskussa on hyvää elää ja asua eikä löydy mitään moittimista.
- Masquito
Maskussa Lemun kylässä Nyynäisissä paloi sunnuntaina kuivuri.
- Anonyymi
Maskussa asuneena 7-vuotta ja en muuttaisi pois. Olen aiemmin asunut Ruskolla ja Turussa. Maskussa on monet asiat todella hyvin. Hyvät ulkoilumaastot, Riviera, myllyyn vain 10min.
Kunnan kanssa asiointi käy jouhevasti ja peruspalvelut hoituu hienosti.
Asuinalueena mulle tuttu on paltta, humikkala (kauempana) ja Piuha (Turkua lähempänä).
Itse asun golfkentän lähellä ja en ole koskaan nähnyt/kuullut mitään inhottavaa. Hyvä paikka ja suosittelen muuttamaan.
Maskuun pääsee myös uutta moottoritietä pitkin ja Sen vuoksi liikkuminen nopeaa ja turvallista.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Riitta-Liisa ja Toni Roponen: Ero! Riitta-Liisa Roponen kertoo asiasta Instagramissa.
Riitta-Liisa ja Toni Roponen eroavat. Riitta-Liisa Roponen kertoo asiasta Instagramissa. – Talvi on ollut elämäni synk863287Sinä vain tulit elämääni
Ja joku tarkoitus sillä on ollut. Näyttämään mitä olen ja kuinka arvokas voisin olla. Se muutti ja käänsi elämäni suunna921879Tiesitkö mies
Kuinka paljon mulla oli tunteita sua kohtaan? Jos et tiennyt,olisiko tietäminen vaikuttanut tapahtumiin? Ihmettelen kyll871723- 1441571
Millaisia ajatuksia on kaivatusta ja tilanteestanne tänään?
Kerro omista mietteistäsi tai lähetä terveisiä. Ehkä hän lukee ja lähettää sinulle takaisin omia mietteitään.651458- 1621433
Mies, mitä minun pitäisi tehdä
Niin, mitä naisen siis pitäisi tehdä, että lähestyisit ja tekisit aloitteen? Mikä on riittävä kiinnostuksen osoitus juur941355Toivottavasti et mussukka elättele toiveita meikäläisen suhteen
Tiedän mitä olet touhunnut joten aivan turha haaveilla mistään enää 👍1671351Jos siis saamme
Sen keskusteluyhteyden niin olisitko jo sinäkin rehellinen ❤️🙏 ne jää meidän välisiksi kaikki. Tarvitsemme toisiamme, j1001304- 861247