Ihastus työpaikalla

Mähaluunsut676

Olen tässä muutaman viikon aikana huomannut työpaikallani naisen, jonka hymy on kirjaimellisesti vastustamaton. Hänen ulkonäkönsä muutenkin miellyttää silmiäni todella. Olen alkanut jutella hänelle, mutta en saa aikaseksi mitään järkevää, vaan pelkkää turhanpäiväistä idiotismia.
Miten saisin selville, että onko hän kiinnostunut myös minusta? Hänen katseensa löytää omani, hän hymyilee aina. .
Kun uskaltaisin pyytää häntä ulos, mutta en uskalla.
Mä oikeesti vajoan niihin silmiin ja sulan hymyyn...tekisi mieli koskettaa muutenkin kun kätellessä..silloinkin on työ ja tuska irroittaa otteeni.
Pakonomainen tarve saada tutustua...
Sä oot liian vastusmaton tumma kaunotar.
Voi kun sä tunnistaisit itsesi...

65

2300

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • hkjhgf

      Missä päin suomea tämä työpaikkaihastus on :)

      • Mähaluunsut676

        Helsingissä..


    • SmileAndRelax

      No jos et uskalla ulos pyytää ni ainahan löytyy jokin asia mistä kysyä häneltä apua tai neuvoa. Liikaa ei kannata käsikirjoittaa, rennosti vaan ja isoa hymyä back:D

    • HymyOnAinaHyvä

      Eihän hän välttämättä ole susta _vielä_ kiinnostunut. Huomannut ainakin. Älä käytä energiaa siihen, että selvittelet onko kiinnostunut vai ei, vaan tee itsestäsi kiinnostava niin että kiinnostuu ;)

      Tee itses ns. tykö. Harvemmin pelkkä hymyily ja silmiin katselu johtaa mihinkään, vaikka hyvä alku sekin. Noh, helpommin sanottu kuin tehty, tiedän. Itsellä ihastuneena (ja hermostuneena) jutut vaan huononee ja lähinnä varmaan karkotan ihastuksen matkoihinsa mauttomilla jutuillani..

      • Voivoivoi541

        Näin kävi mullakin :(


    • Friiide

      Jos se olen minä niin laita viestiä. Kuvaus sopii hyvin minuun, mutta myös moneen muuhun. Nähtiinkö töissä perjantaina? Minun ihastus tuli ainakin todella lähelle, kasvojen iholle. Tuli myös uneeni yöllä. Laita lisää vinkkejä 😉

      • ehkäuudestaan

        Tuliko juttelemaan sinulle silloin illalla.


      • Friiide
        ehkäuudestaan kirjoitti:

        Tuliko juttelemaan sinulle silloin illalla.

        Illalla juteltiin kyllä mut en enää lähtiessä nähnyt


    • Höpsööntynyt__

      Yksi Ihana Nainen on tehnyt mut ihan hulluksi olemalla aina niin kiltti ja kultainen mua kohtaan. Hymyilemällä ihanasti. Ymmärtämällä mua, vaikka kaikki muut eivät läheskään aina mua ymmärrä. Olemalla minusta kiinnostunut. Tarjoamalla apua silloinkin kun muut eivät apuaan tarjoisi. Tsemppaamalla mua. Moikkaamalla silloinkin kun olen puolihorroksessa kävelemässä ohi. Työntymällä mun näköpiiriin silloinkin kuin ei välttämättä muuten sinne osuisi. Ujostelemalla.

      Ja nyt mä sitten näytän ihan tältä --> 😍😵💘

      Tsemppiä, toivottaa tumma nainen Helsingistä.

      • mähaluunsut676

        Missä kaupunginosassa tämä työpaikka sijaitsee?


      • kuulostaamukavalta

        Olisipa joku muakin kohtaan tuollainen!


      • Jaka42

        Ihanaa


      • Odottaenvaan

        Mikä tilanne teillä? Millainen työympäristö?


      • kuulostaamukavalta

        Meillä on selkäänpuukottava työympäristö


    • Kukkakaaliavaan

      KYsy rohkeasti missä tykkäisi tehdä sen ja tykkäisikö tehdä sen vessassa

    • EttäSilleenJoo

      Yritän hymyillä hänelle mutta jostain syystä se on mulle vaikeaa, näytän enemmän hämmästyneeltä ja jopa vihaiselta vaikka olotila on kaikkea muuta hänen näköpiirissään.
      Toivottavasti hän on tajunnut että olen pohjimmiltani aika ujo vaikka heitänkin juttua muiden kanssa rennon oloisesti.
      Löisin itseäni tässä tilanteessa jos se ei tekisi kipeää :D

      • Teejonyt

        Mikset tee aloitetta?


      • Mitämäteen

        Voiko työpaikalla tehdä aloitteita? Tai edes yhtä aloitetta :D

        En edes tiedä yhtään tykkääkö naisista.

        Ideoita?


      • Mitämäteen kirjoitti:

        Voiko työpaikalla tehdä aloitteita? Tai edes yhtä aloitetta :D

        En edes tiedä yhtään tykkääkö naisista.

        Ideoita?

        Kai teillä siellä työpaikalla joku aloiteloota on. Paat siihen 😁
        Sori 😏


    • S.racemosa

      Joo, olen just samanlainen välillä kuin yllä kirjoittanut.
      Joitain aikoja sitten tosin rohkaisin mieleni ja kerroin ihastukselleni, että olen älyttömän ujo, ja siksi saatan vaikuttaa välillä murahtelevalta ym. En oikein aina tiedä, miten päin tämän ihanan naisen lähellä olisin, koska tunnen itseni aivan teiniksi, vaikka olen jo sentään ihan aikuinen. Viisikymppinen teini onkin tosi jännä olla.
      Olemme ilmeisesti molemmat, minä ja ihastukseni hiukan häkeltyneessä tilanteessa, ja olenkin jotain tunteistani kautta rantain yrittänyt puhua, mutta sanat eivät oikein ota tullakseen kunnolla. Mietin Eppujen sanoin, että ”jonain päivänä kamppaillen pelkoni sokaisen, sydän rinnassa pamppaillen tulen luoksesi ja tokaisen: joka päivä ja joka ikinen yö sinua ajattelen ...”
      Nimittäin on loppujen lopuksi aika kauheaa, jos hyviä tunteita ei voi uskaltaa toiselle ihmiselle sanoa, varsinkin, kun kyseessä on ihminen, johon on ihastunut korviaan ja kaikkia myöden, ihminen, joka ei tee mitään pahaa jne.

      • Surusimmuinen

        Se on kauheaa, jos molempia kiinnostaa eikä kumpikaan uskalla tehdä aloitetta. Et voi ehkä tietää todellakaan miten käy, mutta ei ole kivaa miettiä jälkeenpäin: mitä olisi voinut olla....


      • EttäSilleenJoo

        Juuri tuo aloitteen tekeminen on niin riskaabelia. Jos olenkin tulkinnut väärin ja toinen ei ole lainkaan hienotunteinen asian suhteen vaan kertoo eteenpäin kaikille ja saan luimistella pitkän aikaa muiden huvittuneiden katseiden edessä tms.
        Saisipa edes silmäniskun häneltä
        (vaikka onkin vähän kornia)tai muunlaisen merkin niin uskaltaisin edetä..


      • MiksiNiinVaikeaa

        Niinpä. Varmaan sen takia niitä aloitteita ylipäätään tehdään niin vähän kun se aloitteentekijähän laittaa siinä itsensä likoon. Itse en varsinaisesti pelkää että toinen osapuoli siitä eteenpäin kertoilisi, vaikuttaa kuitenkin sen verran fiksulta.

        Vaikeampana koen aloitteen tekemisen jotenkin luontevasti, ilman että toinen ahdistuu tai saisin sillä aikaan kiusallisia tilanteita, tai hän kokisi että parempi vältellä minua jatkossa tms.


      • Kyssäriä
        MiksiNiinVaikeaa kirjoitti:

        Niinpä. Varmaan sen takia niitä aloitteita ylipäätään tehdään niin vähän kun se aloitteentekijähän laittaa siinä itsensä likoon. Itse en varsinaisesti pelkää että toinen osapuoli siitä eteenpäin kertoilisi, vaikuttaa kuitenkin sen verran fiksulta.

        Vaikeampana koen aloitteen tekemisen jotenkin luontevasti, ilman että toinen ahdistuu tai saisin sillä aikaan kiusallisia tilanteita, tai hän kokisi että parempi vältellä minua jatkossa tms.

        Miksi ajattelet, että toinen ahdistuisi? Ja miksi hän alkaisi vältellä sinua, jos kertoisit tunteistasi?


      • Iknowthefeeling
        Kyssäriä kirjoitti:

        Miksi ajattelet, että toinen ahdistuisi? Ja miksi hän alkaisi vältellä sinua, jos kertoisit tunteistasi?

        Jos ei olekaan kiinnostunut :(


      • MiksiNiinVaikeaa
        Iknowthefeeling kirjoitti:

        Jos ei olekaan kiinnostunut :(

        Nimenomaan😞 ja vaikka ei ahdistuisi niin alkaa rummuttelemaan asiaa ympäriinsä tyyliin "nyt se lepakko yrittää iskeä mua" jne. muka paheksuen mutta kuitenkin jotain kiksejä saaden kun häneen on ihastuttu.

        No tämä oma ihastukseni ei vaikuta ihmiseltä joka toimisi näin mutta näitäkin valitettavasti löytyy...


      • Kyssäriä
        MiksiNiinVaikeaa kirjoitti:

        Nimenomaan😞 ja vaikka ei ahdistuisi niin alkaa rummuttelemaan asiaa ympäriinsä tyyliin "nyt se lepakko yrittää iskeä mua" jne. muka paheksuen mutta kuitenkin jotain kiksejä saaden kun häneen on ihastuttu.

        No tämä oma ihastukseni ei vaikuta ihmiseltä joka toimisi näin mutta näitäkin valitettavasti löytyy...

        Taidat siis kuitenkin hiukan pelätä, että hän kertoisi asiasta eteenpäin? Sanon vain, että Luota vaistoosi hänestä ihmisenä.

        Jos toinen ahdistuu, niin minkäs sinä sille mahdat? Opetelkoot elämään ahdistuksen kanssa. Eikös se ole ihan normaalia elämää, että ihastutaan ja toinen joko tuntee samoin tai ei?

        Ahdistuisitko itse, jos joku kertoisi tunteistaan sinua kohtaan? Olipa kyseessä mies tai nainen.


      • MiksiNiinVaikeaa
        Kyssäriä kirjoitti:

        Taidat siis kuitenkin hiukan pelätä, että hän kertoisi asiasta eteenpäin? Sanon vain, että Luota vaistoosi hänestä ihmisenä.

        Jos toinen ahdistuu, niin minkäs sinä sille mahdat? Opetelkoot elämään ahdistuksen kanssa. Eikös se ole ihan normaalia elämää, että ihastutaan ja toinen joko tuntee samoin tai ei?

        Ahdistuisitko itse, jos joku kertoisi tunteistaan sinua kohtaan? Olipa kyseessä mies tai nainen.

        Heh joo näinhän se on. En kuitenkaan pelkää että asiaa puhuu eteenpäin, se ei välttämättä olisi edes ole ongelma itselleni.
        En tiedä osaanko selittää, kai mulla jokin pelko on että olisin epätoivottu ihastuja, että jo ajatuskin olisi hänestä vastenmielinen.

        Pitäisikö varata aika psykiatrilta 😁


      • Kyssäriä
        MiksiNiinVaikeaa kirjoitti:

        Heh joo näinhän se on. En kuitenkaan pelkää että asiaa puhuu eteenpäin, se ei välttämättä olisi edes ole ongelma itselleni.
        En tiedä osaanko selittää, kai mulla jokin pelko on että olisin epätoivottu ihastuja, että jo ajatuskin olisi hänestä vastenmielinen.

        Pitäisikö varata aika psykiatrilta 😁

        Joo, todellakin tarvitset ajan psykiatrilta. Ei vaan, se oli joke.

        Miksi olisit epätoivottu ihastuja? Vähän nyt itseluottamusta kehiin! 😀

        Mikä olisi pahinta, mitä voisi tapahtua, kun kertoisit tunteistasi?


      • MIksiNiinVaikeaa

        En osaa sanoa. Kun tarkkaan miettii niin hän ei ole varsinaisesti millään eleellä ilmaissut pitävänsä minusta vaikka jossain vaiheessa kai kuvittelin niin. Tuntuisi tyhmältä mennä avautumaan jostain tunteista tässä tilanteessa. Ja on mitä todennäköisimmin hetero.

        Totta. Ei varmaan mitään ihan hirveää voisi tapahtua

        Sä oot selkeästi mun terapeutti :D


      • Kyssäriä
        MIksiNiinVaikeaa kirjoitti:

        En osaa sanoa. Kun tarkkaan miettii niin hän ei ole varsinaisesti millään eleellä ilmaissut pitävänsä minusta vaikka jossain vaiheessa kai kuvittelin niin. Tuntuisi tyhmältä mennä avautumaan jostain tunteista tässä tilanteessa. Ja on mitä todennäköisimmin hetero.

        Totta. Ei varmaan mitään ihan hirveää voisi tapahtua

        Sä oot selkeästi mun terapeutti :D

        Pitäisikö tämä nyt ottaa loukkauksena vai miten? ;(( Itse olet terapeutti..


      • MIksiNiinVaikeaa

        No ei tietenkään :) Tarkoitin vaan ettei tässä tarvita psykiatreja kun sä toimit mun terapeuttina. Se oli kohtelaisuus :)


      • Kyssäriä
        MIksiNiinVaikeaa kirjoitti:

        No ei tietenkään :) Tarkoitin vaan ettei tässä tarvita psykiatreja kun sä toimit mun terapeuttina. Se oli kohtelaisuus :)

        Kiitos kohtelaisuudesta. :)

        Mikä se sellainen tilanne sitten on, että olisi tyhmää kertoa tunteista?


      • Kyssäriä
        MIksiNiinVaikeaa kirjoitti:

        No ei tietenkään :) Tarkoitin vaan ettei tässä tarvita psykiatreja kun sä toimit mun terapeuttina. Se oli kohtelaisuus :)

        Ja oot jotenkin tosi söpö, kun keksit oikeastaan jokaisessa viestissä uuden syyn, miksi ei kannata/tarvitsisi kertoa tunteista.. <3 Sinua taitaa jännittää melkoisesti, ja sekin on tosi söpöä <3


      • MIksiNiinVaikeaa
        Kyssäriä kirjoitti:

        Kiitos kohtelaisuudesta. :)

        Mikä se sellainen tilanne sitten on, että olisi tyhmää kertoa tunteista?

        Tässä nyt vielä yksi syy miksi on tyhmää kertoa tunteista eli... kun vaikuttaa aika epätodennäköiseltä että hänellä olisi mitään tuntemuksia mua kohtaan niin tuntuisi hölmöltä näillä tunneasioilla sekottaa pakkaa, saada aikaan jatkossa mahd kiusallisia tilanteita jne.
        Joo eihän tässä ole järkeä...Ehkä mietin asioita liian pitkälle.

        Ja siis tottakai jännittää!


      • Kyssäriä
        MIksiNiinVaikeaa kirjoitti:

        Tässä nyt vielä yksi syy miksi on tyhmää kertoa tunteista eli... kun vaikuttaa aika epätodennäköiseltä että hänellä olisi mitään tuntemuksia mua kohtaan niin tuntuisi hölmöltä näillä tunneasioilla sekottaa pakkaa, saada aikaan jatkossa mahd kiusallisia tilanteita jne.
        Joo eihän tässä ole järkeä...Ehkä mietin asioita liian pitkälle.

        Ja siis tottakai jännittää!

        Niin, ehkä hänellä on tunteita tai sitten ei ja se selviää vain ottamalla asia puheeksi. Eikö totta?

        Mistä päättelet, että hänellä olisi tunteita ja/tai ei olisi tunteita sinua kohtaan?


      • MiksiNiinVaikeaa

        Ekaan kysymykseen, periaatteessa joo.
        Tokaan... Nyt en kyllä enää tiedä itsekään. En pysty päättelemään kumpaakaan.

        Ps. kysyt vaikeita :)


      • Kyssäriä
        MiksiNiinVaikeaa kirjoitti:

        Ekaan kysymykseen, periaatteessa joo.
        Tokaan... Nyt en kyllä enää tiedä itsekään. En pysty päättelemään kumpaakaan.

        Ps. kysyt vaikeita :)

        Vai, että "periaatteessa" ja "enää tiedä" :)

        Onko siis muitakin keinoja? Ja jossainko vaiheessa olet tiennyt?

        Entäs voisiko hän tietää sinun tunteistasi? Ja, jos voisi, miten?


      • MiksiNiinVaikeaa
        Kyssäriä kirjoitti:

        Vai, että "periaatteessa" ja "enää tiedä" :)

        Onko siis muitakin keinoja? Ja jossainko vaiheessa olet tiennyt?

        Entäs voisiko hän tietää sinun tunteistasi? Ja, jos voisi, miten?

        Niin no tavallaan tulin tuossa siihen tulokseen jo jossain vaiheessa ettei hän minusta mitenkään erityisesti pidä. Mutta sekään täysin varmaa tietenkään ole.

        En tiedä tietääkö tunteistani, uskoisin että on ainakin huomannut että pidän hänestä. Ihme jos ei ole huomannut:)


      • Kyssäriä
        MiksiNiinVaikeaa kirjoitti:

        Niin no tavallaan tulin tuossa siihen tulokseen jo jossain vaiheessa ettei hän minusta mitenkään erityisesti pidä. Mutta sekään täysin varmaa tietenkään ole.

        En tiedä tietääkö tunteistani, uskoisin että on ainakin huomannut että pidän hänestä. Ihme jos ei ole huomannut:)

        Mistä arvelet, että hän olisi huomannut, että pidät hänestä? :)

        Ja skippasit kysymyksen ;)


      • MiksiNiinVaikeaa

        No hän on sokea, jos ei huomaa ;) Luulen että muutkin on huomanneet...


    • Yksitoinenihastunut

      Minäkin olen aivan ihastunut työpaikallani. Olemme samassa talossa, mutta eri hommissa ja näemme muutaman kerran päivän aikana. Ne on aina päivän parhaita hetkiä. Itse olen todella ujo ja ihastuksenikin vaikuttaa aika ujolta. Olen silti huomannut sellaista tiettyä katsekontaktia ym. En oikein uskalla töissä tehdä mitään aloitetta (enkä kyllä muuallakaan), juurikin ujouteni takia ja siksi, että arvelen ihmisten aina inhoavan minua. Koen myös olevani epätoivottu ihastuja ja nyt onkin käynyt niin, että ihastuksen nähdessäni menen paniikkiin. Tekisi mieli paeta paikalta!


      Neuvoisin sinulle, että mene rohkeasti juttelemaan. Sano vaikka "hei" tai jotain muuta pientä ja aloita vaikka juttelemalla säästä. Ihastuksesikin voi olla ujo. Jos on kaksi ujoa, niin siinä käy helposti niin, että kumpikaan ei uskalla tehdä aloitetta. Jos aloittaisi tuollaisesta tavallisesta jutustelusta, niin siinä ei tarvisi pelätä toisen reaktioita. Jospa siitä juttu lähtisi pikku hiljaa luistamaan.

      • Samatilannepäällä

        Uskallatko/kykenetkö katsomaan ihastustasi aina silmiin nähdessäsi hänet?
        Millaisissa tilanteissa näette?
        Pystytkö puhumaan hänelle?


      • Yksitoinenihastunut
        Samatilannepäällä kirjoitti:

        Uskallatko/kykenetkö katsomaan ihastustasi aina silmiin nähdessäsi hänet?
        Millaisissa tilanteissa näette?
        Pystytkö puhumaan hänelle?

        En oikeastaan. Olen niin jännittynyt, että hyvä kun osaan olla mitenkään päin. :D Tunnen itseni ihan teinitytöksi.

        Ne tilanteet on sellaisia, että siinä on aina paljon muitakin ihmisiä paikalla. Emme ole koskaan kahden kesken. Ei ole koskaan oikein tilaisuutta jutella mitään.


      • MyösSamassatilanteessa

        Onko teillä kuitenkin jotain (puhe)kontaktia olemassa, tai oletteko edes siitä säästä puhuneet? :)


    • Ykstitoinenihastunut

      Olen tervehtinyt häntä, mutta siinä melkein kaikki. Ei olla puhuttu edes säästä.

      Minkäslainen tilanne sinulla on työpaikkaihastuksen kanssa?

      • Voikurjuus

        Tälläkin identtinen tilanne....


      • Yksitoinenihastunut
        Voikurjuus kirjoitti:

        Tälläkin identtinen tilanne....

        Voi kun meillä olisi rohkeutta tehdä jotain.

        Oletko sinä jutellut paljon ihastuksesi kanssa?


      • Niinsemeneekai

        Jonkin verran ollaan juteltu, mutta se hankalaa kun ei olla koskaan kaksin..


    • Voikunuskaltaisi

      Mulla on myös samanlainen tilanne työpaikalla. Ihailen tätä yhtä suloista tyttöä aina kaukaa mutta en uskalla mennä juttelemaan kahden kesken. :(

      Haluaisin pyytää kyseistä henkilöä ulos tai edes vaikka tämän puhelinnumeroa, mutta pelkään mahdollista torjuntaa. Olemme aiemmin jutelleet vähän mutta oikeastaan vain työhön liittyvissä tilanteissa.

    • Yksitoinenihastunut

      Tehtäsiinkö me kaikki työpaikalla ihastuneet ensi viikolla semmoinen juttu, että sanotaan jokainen ihastukselle jotain pientä. Ei tarvitse pyytää heti ulos vaan sanotaan vaikka jotain säästä tai jostain muusta, mikä ei liity työhön. Tai jos on vaikea lähestyä, niin voi hämäykseksi kysyä ensin jotain työjuttua ja sitten jatkaa, että on se ilmoja pidellyt. Olen ihan varma, että itselläni menee pupu pöksyyn ja en uskalla sanoa mitään , mutta yritän innostaa muita mukaan. :D Meitä on täällä paljon työpaikalla ihastuneita ja jotain täytyy nyt asialle tehdä. Kuka on mukana?

      • Coihu76

        Annetaan mennä. Mä aloitin 🤣


      • Ensuosittele

        Ähh... Toi työasioista tai säästä puhuminen ei johda yhtään mihinkään. Saa vaan oman päänsä sekaisin kun toinen vastaakin ystävällisesti ja sitten sitä jo spekuloikin että mitähän mahtoi tarkoittaa.

        Itse alan ainakin olla väsynyt tähän tilaan... Ja tässä vielä useamman kk jälkeenkään mulla ei ole mitään käsitystä mitä mieltä hän on minusta tai onko yhtään mitään. Välillä olen ilmaa hänelle ja toisinaan hän on ystävällinen. Ja olemme jutelleet työasioista, säästä ja paljon muustakin sekä nähneet myös työajan ulkopuolella.


    • Yksitoinenihastunut

      Hienoa, että ainakin yksi lähti mukaan tähän ideaani. Miten teillä on työviikko mennyt?
      Puhuin ihastukseni kanssa pari lyhyttä lausetta ja sanaa. :) Jospa se tästä lähtisi luistamaan.

      Ja se on ihan totta, että pidemmän päälle pelkkä säästä puhuminen ei hyödytä. Sitten pitäisi alkaa lähestyä jo vakavammin. Ymmärrän kyllä, että se on vaikeaa. Itselläni ainakin on nolatuksi tulemisen pelko. Töissä tuntuu vielä jotenkin vaikeammalta. Pelkään, että olen kuvitellut kaiken ja sitten tulisi kiusallisia tilanteita töissä.

      Hyvää viikonloppua kaikille!

    • Toivotontaa

      Oma ihastukseni on myöskin työkaveri.. hänellä on vaan niin ihana hymy ja nauru <3 ongelma onnehkä siinä että vaikka hän onkin niin ihana, en edes tiedä itse haluanko tehdä mitään suurempaa aloitetta..
      Ollaan kuitenkin tosi hyvissä väleissä, puhutaan myös muustakin kuin säästä. Kerran oltiin yksissä juhlissa ja hieman viinipäissämme avauduttiin toisillemme vähän joka asiasta, halailtiin jne..
      Nyt pikkujoulut tulossa ja nähdään taas muuallakin kuin työmaalla.. en tiiä uskaltaisko sitä tehdä mitään liikettä mihinkään suuntaan, en haluais kuitenkaan nolata itseäni...

      • ToivotonNyhverö

        Sama tilanne muutoin mutta halailua ei valitettavasti ole ollut... Mietinnässä myös että tehdäkö suurempaa aloitetta. Siis sellaista selkeää. Toisaalta tahtoisin, toisaalta en uskalla :D Ja sitten mietin myös jatkoseurauksia, ehkä vähän liikaakin. Pitäisi kai enemmän elää hetkessä eikä aina miettiä niin pitkälle asioita. Ja ärsyttää olla tällainen nyhverö näissä asioissa.


      • SoihdutSammuu

        Mut eikös myös ne vakavat, vähemmän huomionhakuiset työkaverit viimeistään pikkujouluissa repee. Ja ne luonteeltaan hymyilevät jotenkin hyytyy:D Kunhan vaan pidät huolen siitä, että tulevat paikalle. Mitä sitä miettimään millä tavoin tai haluaako edes tehdä aloitetta, iholle vaan ja kyssäriä kyssärin perään. Siinä ei kauan mene ku tiedät kaverista kaiken. Kukapa sitä ei tykkäisi itsestään kertoa:D Homma jatkuu joko aamupalan merkeissä tai sit seuraavana työpäivänä pikkusen punastellen. So what.


      • EiPahemmin__
        SoihdutSammuu kirjoitti:

        Mut eikös myös ne vakavat, vähemmän huomionhakuiset työkaverit viimeistään pikkujouluissa repee. Ja ne luonteeltaan hymyilevät jotenkin hyytyy:D Kunhan vaan pidät huolen siitä, että tulevat paikalle. Mitä sitä miettimään millä tavoin tai haluaako edes tehdä aloitetta, iholle vaan ja kyssäriä kyssärin perään. Siinä ei kauan mene ku tiedät kaverista kaiken. Kukapa sitä ei tykkäisi itsestään kertoa:D Homma jatkuu joko aamupalan merkeissä tai sit seuraavana työpäivänä pikkusen punastellen. So what.

        Itse en kyllä tykkää itsestäni kertoilla oahemmin sen enempää kuin on pakko oli asia ihan mikä vaan. Ei tarvitse liittyä millään tavoin edes seksuaalisuuteen.

        Mutta mutta.. Itsekin olen vuosia sitten saanut kokea, että ne kaikista flirttailevammat tyypit hyytyy tai lopettaa kuin seinään yhteydenpidon jos vähän vakavammaksi menee. Ulospäinsuuntautuneesta, aina niin hymyilevästä ja halailevasta tuleekin yhtäkkiä hyvin sulkeutunut, hiljainen, sisäänpäinkääntynyt. Ei hymyn hymyä, ei vastausta puhelimeen, sähköpostiin jne.

        Ihan kokemuksen sananen vaan, että Suomi (ja koko maailma) on niin paljon kateellisia, selkäänpuukottavia ja katkeria ihmisiä täynnä, että ei kannata pahemmin muille ihmisille, puhelimessa, sähköposteilla, kavereille, keskustelupalstoille, Facebookkiin jne. mainostella omaa työpaikkaromanssiaan eikä kannata edes pahemmin hymyillä aavistustakaan leveämmin muille työtovereille. Se on nimittäin äkkiä niin, että sinut on savustettu tai laittomasti irtisanottu työpaikalta mikä minkäkin tekosyyn varjolla...Siihen sitten romahtaa paitsi raha-asiat niin myös orastava työpaikkaromanssi. Seuraavaa työpaikkaakaan ei välttämättä ole helppo saada. Maailma on täynnä ilkeitä, rikollisia, homofobisia, vahingoniloisia, sadistisia, henkisesti sairaita, kateellisia, katkeria, omistuksenhaluisia ja mustasukkaisia ihmisiä! Että hiljaisuus on kultaa ja näin!


    • Nothingtolose

      Rohkaisun sanana, jos se ihastuksen kohde on lesbo ja ihan fiksun oloinen tyyppi, niin hän kyllä osaa ottaa tunteesi hyvin huomioon jos ilmaiset hänelle kiinnostuksesi.
      Oli se kiinnostus sitten toivottua tai ei.
      Hän kyllä tietää millaisen riskin otit ja arvostaa sitä, eikä varmasti ala välttelee sinua (ellet ole joku hullu ahdistelija tietysti) tai koe tarvetta kertoa asiasta kaikille.
      Et periaatteessa menetä mitään, edes itsetuntoasi.

    • Onasi

      Jos olet esimieheni ja luet tätä, sinulla ei taida olla hajuakaan, että edes pidän naisista. Saatika siitä, että sinä olet nainen kenestä pidän. Ja paljon.

      • ei_ole_hajua

        No nyt alkoi kiinnostaa :)

        Onkos sulla tietoa esimiehesi suuntatuneisuudesta?


      • Onasi

        :)

        Ei sataprosenttista, mutta ainahan niitä viitteitä on...


      • ei_ole_hajua

        Kuten esim. millaisia viitteitä:)


      • Onasi

        Noo, hiukan olemuksesta lähtien asioihin joista ollaan ja ei olla puhuttu... 1 1 on ainakin omasta mielestäni ollut selvähkö. :)


    • Tunteetkuriin

      Mä oon ihan toivottoman ihastunu mun työkaveriin.. hän on vaan niin upea <3 tilanne on vaan oikeastaan täysin mahdoton.. hän on tod.näk hetero (sinkku kuitenkin) ja huomattavasti vanhempi.. kuitenkin niin vastustamaton. En tajua miten saisin tunteeni pidettyä kurissa, tuntuu että alan aina sekoilla jotain hänen seurassaan!

    Ketjusta on poistettu 8 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Taasko se show alkaa

      Koo osottaa taas mieltään
      Ikävä
      24
      1709
    2. Miksi ihmeessä nainen seurustelit kanssani joskus

      Olin ruma silloin ja nykyisin vielä rumempi En voi kuin miettiä että miksi Olitko vain rikki edellisestä suhteesta ja ha
      Ikävä
      20
      1634
    3. Minun oma kaivattuni

      Ei ole mikään ilkeä kiusaajatyyppi, vaan sivistynyt ja fiksu sekä ystävällinen ihminen, ja arvostan häntä suuresti. Raka
      Ikävä
      70
      1478
    4. Persut nimittivät kummeli-hahmon valtiosihteeriksi!

      Persujen riveistä löytyi taas uusi törkyturpa valtiosihteeriksi! Jutun perusteella järjenjuoksu on kuin sketsihahmolla.
      Perussuomalaiset
      59
      1472
    5. Onko ministeri Juuso epäkelpo ministerin tehtäviensä hoitamiseen?

      Eikö hänellä ole kompetenttia hoitaa sosiaali- ja terveysministetin toimialalle kuuluvia ministerin tehtäviä?
      Perussuomalaiset
      56
      1370
    6. Pelastakaa Lapset: Netti ei ole turvallinen paikka lapsille - Erätauko-tilaisuus to 25.4.2024

      Netti ei ole turvallinen paikka lapsille, mutta mitä asialle voi vanhempana tehdä? Torstaina 25.4.2024 keskustellaan ne
      Suomi24 Blogi ★
      16
      1325
    7. Heikki Silvennoinen petti vaimoaan vuosien ajan

      Viiden lapsen isä Heikki kehuu kirjassaan kuinka paljon on pettänyt vaimoaan vuosien varrella.
      Kotimaiset julkkisjuorut
      87
      1304
    8. Sakarjan kirjan 6. luku

      Jolla korva on, se kuulkoon. Sain profetian 22.4.2023. Sen sisältö oli seuraava: Suomeen tulee nälänhätä niin, että se
      Profetiat
      18
      1186
    9. Tervehdys!

      Sä voit poistaa nää kaikki, mut mä kysyn silti A:lta sen kokemuksia sun käytöksestä eron jälkeen. Btw, miks haluut sabot
      Turku
      65
      1140
    10. Nellietä Emmaa ja Amandaa stressaa

      Ukkii minnuu Emmaa ja Amandaa stressaa ihan sikana joten voidaanko me koko kolmikko hypätä ukin kainaloon ja syleilyyn k
      Isovanhempien jutut
      8
      1121
    Aihe