POSTI - S24 FAVICON KADONNUT???

Viimisimmän huoltokatkon aikana osasitte kadottaa Posti-palvelun faviconin. Näkyy nyt OX. Taitaa olla sen AppSuiten logo.

Ei oo iso vihne, mutta näkyy toistuvan aina. Kertoo kuinka reikäinen on jakelu ja osaamaton porukka tekemässä hommia Suomi24:lla

Ihan suosittelen Suomi24:lle: Lopettakaa koko selainkikkareen tuki ja kehitys kokonaan - ette te saa tällä tavalla siitä ikinä toimivaa. Jokaisella Posti-palvelun käyttäjällä on koneissaan ja mobiililaitteissaan sähköpostiohjelma. Ohjatkaa väki siirtymään kokonaan käyttämään noita toimivia sähköpostiohjelmia ja käyttämään Suomi24-postiansa IMAP:n kautta

3

101

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • ihmettelen.siis.olen

Kappas, samaa kummastellut kun selaimen välilehdistä yksi vilkkuu koko ajan ja on outo OX näkyy.. Tuo sama on ollut joskus aikaisemminkin, näin muistelen. En noista tietokonetermeistä ymmärrä, vai favicon se on tuo juttu, siis jokin ikoni?

• ei.pitäis.olla.vaikeaa

Ei näköjään onnistu Suomi24 ylläpidolta edes pikkuset rempat. Eihän tuossa tarvi kuin hakea se oikea ikoni versionhallinnasta ja sijoittaa sovelluksen root-hakemistoon.

"favicon.ico file should be placed in website root directory which is defined by nginx root directive. "

• Tanan_tunarit

Jaahas - nyt postilaatikko näyttää tältä????

Welcome to nginx!

If you see this page, the nginx web server is successfully installed and working. Further configuration is required.

For online documentation and support please refer to nginx.org.
      Commercial support is available at nginx.com.

Thank you for using nginx.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Tyttäreni kuoli lihavuusleikkaukseen.

Miettikää kuiten 2 kertaa, ennenkuin menette lihavuusleikkaukseen.
      Terveys
      258
      5443
    2. Pilasit mun

Elämän. Sitäkö halusit?
      Ikävä
      125
      2343
    3. Suomessa on valittava 2 lucia neitoa...

Maahanmuuttajille oma lucia neito ja Suomalaisille oma SUOMALAINEN Lucia neito....sama juttu on tehtävä miss Suomi kisoi
      Maailman menoa
      251
      2073
    4. Viiimeinen viesti

Sinulle neiti ristiriita vai mikä nimesi sitten ikinä onkaan. Mulle alkaa riittää tää sekoilu. Oot leikkiny mun tunteill
      Suhteet
      64
      1854
    5. Mikä olisi sinun ja kaivattusi

Tarinan kertovan elokuvan nimi?
      Ikävä
      180
      1690
    6. Analyysiä: Kiuru-keissi oli ja meni - demarit hävisi tässäkin

Tapauksen tultua julki alkoi demarit ja muu vasemmisto selittään, että tämä oli poliittista väkivaltaa, siis ennen kuin
      Maailman menoa
      189
      1562
    7. Lasse Peltonen on kunnanjohtaja

18/21 ääntä 1 Stoor ja 2 Vauhkonen
      Sysmä
      55
      1443
    8. Syntymäpäivä

Milloin on kaipaamasi henkilön syntymäpäivä!? Hänellä miehellä on tammikuussa.
      Ikävä
      64
      1375
    9. Olet tärkeä

mutta tunnen jotain enemmän ja syvempää. Jos voisinkin kertoa sinulle... Olen lähinnä epätoivoinen ja surullinen.
      Ikävä
      75
      1321
    10. Onko kaivattusi täysin vietävissä ja

vedätettävissä?
      Ikävä
      119
      1191
    Aihe