https://www.karjalainen.fi/uutiset/uutis-alueet/maakunta/item/155317-lieksassa-on-tyovoimapula-ratkaisua-haetaan-rekrymessuilla
Oli se kaukaa viisa päätös, että Liekssan hommattiin Afrikan sarvesta koneinsinöörejä, mutta ei riittävästi sillä vieläkin on työvoimasta pula. Eikö ole edes yhtä koneinssiä lomautettuna, jotta esim. Jalosteel Oy saisi työvoimaa?
Työvoimapula!
8
256
Vastaukset
- jo.riittää
Kuinahan mones työvoimapula-aloitus jo lienee vuonisukolla?
- kuinahas
Laske joutessasi.
- magigwall
Jalosteelin hommat ei ole koneinsinööreille tarpeeksi haastavia, kuten taikaseinän numeronäppäinten käyttö!
- Saatanantunarit
Kuka se nyt niillä palkoilla valmiilta tuilta töihin lähtis.
- vuonisukolle
Eihä se tilanne tietenkkään oo kovin muuttunu mutta aika tarkotushakusta kaivaa viime syyskuun uutinen taas esiin. Kattokaa Karjalaisen päiväys.
- onko.hyvä
Asia on aktuelli koko ajan. Mitäs Sinä haet?
- asiaa.palstalle
Ikivanha uutinen. Pois tarpeettomana palstan täyttönä. Uudempiakin uutisia löytyy linkitettäviksi, jos oma äly ei riitä kirjoittamiseen.
Kyllähän se on ettei Lieksasta tunnu löytyvän enää työintoista työvoimaa,vai onko kaikki työkykyiset oikeasti työllistyneet?Ei Afrikasta eikä perus Lieksalaisista.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 4510352
- 816913
Minua nainen harmittaa, että en pääse sun rahoihin käsiksi
En pysty myöskään pilaamaan elämääsi niin kauan kun sulla on fuck off pääomaa. Harmittaa myös etten tiedä kuinka paljon445054- 614597
Onko muita oman polkunsa kulkijoita
Jotka ei oikein pärjää kenenkään kanssa eli on niin omat ajatukset ja omat mielenkiinnon kohteet yms. On tavallaan sella724326Sydän karrella
Jos yritän olla niin rehellinen kuin pystyn paljastamatta mitään tärkeää. Ensiksi mä huomasin sun tuijottavan mua. Ihme333913- 472908
- 362695
- 402330
- 2161922