Eli tarjolla perus kirjanpito 6 euroa / kuukausi ja 0,4 euroa / vienti. Lisäksi, jos haluat että perustamme yrityksen, niin perustan sen ilmaiseksi pelkän kaupparekisterin käsittelymaksun hinnalla, jos otat kirjanpidon. Katso lisää koulutuspalvelut.com
Kirjanpito ja yrityksen perustaminen edullisesti
4
151
Vastaukset
- Lauseenrakenne
On sinällään positiivista, että tarjotaan edullisia palveluita,
mutta kyseinen ilmoitus ei valitettavasti anna kovin uskottavaa kuvaa toiminnasta, kun jo yhden kappaleen teksti on täynnä kielioppivirheitä. - Lasku-nousukone
Ehkä äidinkieli on hakusessa, mutta ehkäpä osaa laskea muuallekin kuin housuihinsa.
Numeroita on 10 kpl kirjaimia n. 30 kpl onhan siinä kolmenkertainen homma opetella.. - lhku
Aloittelevalla yrittäjällä ei ole varaa ostaa halvinta mahdollista laadusta välittämättä.
ps. miksi "koulutuspalvelut" tarjoaa kirjanpitopalveluita?Kyseessä on monella alalla toimiva yritys. Yritys tarjoaa kirjanpitopalveluiden lisäksi myös tulityö- ja työturvakoulutuksia. Osoite on kuitenkin sama kaikille.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Uskalla lähestyä minua
Mitä siinä menetät? Vai tyydytkö kirjoittelemaan täällä? Minä olen jo tehnyt aloitteen. Paitsi jos sinua ei kiinnosta. S606954- 1003552
Oulaskankaan päätöksistä
https://www.facebook.com/share/v/1BSCFTMTyX/ Nyt tuli kova päätös, arvostan tätä Kuoppamäen suoraselkäisyyttä.262910- 212608
- 272193
Mitä toivot Suomi24:ltä? Osallistu sivuston kehitykseen!
Moikka keskustelijat! Terveisiä Suomi24:n kehitystiimiltä. Vuosi lähenee loppuaan, mutta ennen kuin rauhoitumme joulun3601875- 251810
- 121738
- 321698
- 511576