vieläkö on kyseinen paikka toiminnassa, ajelin joskus ohi, siitä on kyllä aikaa, tuli otettua muutama olut.
karhubaari
5
501
Vastaukset
- Matkaöölit
Sulettu se on jo ainakii vuosikymmen sitten, mutta jos vielä joskus ajelet siitä ohi, niin Öljymäen SEO :lla voit vielä hurnaista janoosi muutaman matkatuopillisen.
- Ohimennyt
Onko Tavilassa taas jotakin toimintaa, kun siellä sisällä näytti olevan joulukuusi ja baarin mainosvalokin loisti?
- Ohimennyt
Ilmeisesti jotakin toimintaa on ollut, ainakin ikkunassa lukee että avataan 29 joulukuuta. Lieneekö sitten yhtä tarkka tieto kuin se viime toukokuinen avaaminen?
- Ohimennyt
Ohimennyt kirjoitti:
Ilmeisesti jotakin toimintaa on ollut, ainakin ikkunassa lukee että avataan 29 joulukuuta. Lieneekö sitten yhtä tarkka tieto kuin se viime toukokuinen avaaminen?
Aukes se ja on tänäkin viikonloppuna auki
- Joskuskäynyt
Ohimennyt kirjoitti:
Aukes se ja on tänäkin viikonloppuna auki
Niinpäs luki Uutis-Jousessa. Hieno homma, toivotaan että kävijöitä riittää.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Mikaela Nylander: Jos pakkoruotsi poistetaan, niin ruotsin kielen asema romahtaa
(Nylander on vanha RKP:nen) Mutta niin heikossa vedossa muumiruotsi siis on Suomessa, että vain tekohengityksellä se pys652572Nainen aion pilata elämäsi täysin, opetus sulle, että pelasit väärän ihmisen sydämellä.
Empatiani sua kohtaan katosi siinä kohtaan, kun teit tietoisen valinnan leikkiä mun sydämellä. Luulet olevas joku älykäs2411585- 941380
6 vkoa kulunut ilman sua
…ihme että olen vielä hengissä. 😔 Kyynelillä pessyt lattioita. Rakastan ja odotan sua ikuisesti❤️Projekti jäi kesken jo8901- 65882
Jotenkin se harmittaa
Etten voinut antaa itselleni mahdollisuutta tutustua. Tulit vain liian lähelle ja syvälle kemia oli alusta alkaen liian46700Olen yrittänyt tavoittaa sinut kolmesti
Elämän aikana. Kahdesti hakenut numeroa ja lähettänyt jollekkin nimisellesi viestin. Kerran aivan summassa keksimääni os2652Haluan kysyä vain yhden asian
Miksi et koskaan halunnut kohdata minua kasvotusten silloin, kun molemmilla oli tunteita? Kaiken muun olen jo hyväksymäs39579- 73562
- 22512