Pitäisi aloittaa Roactemra biologinen lääke, mutta sen haittavaikutukset pelottaa! Uskaltaako tuota edes kokeilla, niin hurjilta kuulostavat yleiset sivuvaikutukset.
Aiemmin käytössä ovat olleet monet perinteiset reumalääkkeet, mutta niistä mikään ei ole sopinut. Viimeisin oli Metotreksaatti, joka jouduttiin lopettamaan voimakkaan ja pitkäkestoisen pahoinvoinnin vuoksi. Humiraa kokeilin yhden pistoksen ja sain allergisen reaktion. Nyt siis tätä Roactermaa pitäisi kokeilla. Kiva olisi kuulla kokemuksia ko. lääkkeestä.
Onko kenelläkään kokemusta Roactemra lääkkeestä?
5
4949
Vastaukset
- Roac
Mulla on ollu nyt yli vuoden käytössä kyseinen lääke. Yhdestä biologisesta sain muutama vuosi sitten pahoja iho-oireita, mutta roactemrasta niitä ei ole tullut. Veriarvoissa on ollut hieman häikkää, kun valkosolut meinaavat laskea, mutta tarkasti seuraavat. Ja tämähän on vain minun kokemukseni lääkkeestä. Ne vaikuttavat niin yksilöllisesti, ettei kukaan voi etukäteen ennustaa mitä vaikutuksia se tuo. Toivon kuitenkin, että saat siitä yhtä hyvän hyödyn kun olen itse saanut :)
- Anonyymi
Saisinko kuulla valkosolujen tilanteesta, pärjääkö lääkkeen kanssa pidemmän aikaa ilman
tulehduksia ja riskejä? Jätetäänkö lääke tauolle välillä?
Itselläni viimeksi neutrofiilit romahtaneet verikokeessa.
- Mötkylä
Nostetaanpa ketju ylös. Tiedän kyllä, että vaikutukset yksilöllisiä, mutta kovasti haluaisin kuulla käyttökokemuksista koskien RoActemra lääkettä. Ilmeisesti käyttö vähäisempää muihin biologisiin lääkkeisiin verrattuna ?
- Jkdfychgv
Minulle suunnitellaan aloitettavaksi tuota. Onko siis millaisia haittavaikutuksia siinä?
- Joojoojoojoo
Hop
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Veroaste on Suomessa viitisen prosenttiyksikköä liian matala
Veropohjaa on rapautettu käytännössä koko kulunut vuosituhat, jonka vuoksi valtion menoja on jouduttu rahoittamaan velka1383149EU komissio - EU-elpymisrahoja voidaan käyttää TILAPÄISESTI väärin!
Espanja ohjasi miljardeja euroja – Nyt EU-komissio teki yllättävän paljastuksen Skandaaliksi noussut Espanjan EU-rahoje402981- 1081398
Empaattisuus ja suoruus.
Tässä tullut noita pehmeitä asioita pohdittua, mutta toisaalta olen myös yksinkertainen mies. Pidän suoruudestakin. Mi1371111Kristillinen kaste annetaa upotuskasteena
Kristillinen upotuskaste perustuu juutalaiseen mikve-kasteeseen, jossa upottaudutaan veden alle kokonaan. Paavali vertas1621077Koko kansan kaste Punaisen meren ylityksen aikana
Koko Israelin 2,5 milj.kansa sai kasteen ja Pyhän Hengen lahjan ylittäessän Punaisen meren. 1.Kor.10 1 Sillä minä en ta3661057- 60997
Sijaiskasteet kuolleitten puolesta
Paavali teki Korintossa sijaiskasteita kuolletten puolesta eli ns. Mormoninkasteita. 1. Kor. 15:29 Mitä muutoin ne, j373969- 41797
Sä saat mut tuntemaan
Jotain sellaista mitä ei saisi tuntea mutta må en mahda tälle mitään. Mulla on ikävä niitä meidän katseita ja sitä tunne22783