Pitäisi aloittaa Roactemra biologinen lääke, mutta sen haittavaikutukset pelottaa! Uskaltaako tuota edes kokeilla, niin hurjilta kuulostavat yleiset sivuvaikutukset.
Aiemmin käytössä ovat olleet monet perinteiset reumalääkkeet, mutta niistä mikään ei ole sopinut. Viimeisin oli Metotreksaatti, joka jouduttiin lopettamaan voimakkaan ja pitkäkestoisen pahoinvoinnin vuoksi. Humiraa kokeilin yhden pistoksen ja sain allergisen reaktion. Nyt siis tätä Roactermaa pitäisi kokeilla. Kiva olisi kuulla kokemuksia ko. lääkkeestä.
Onko kenelläkään kokemusta Roactemra lääkkeestä?
5
3869
Vastaukset
- Roac
Mulla on ollu nyt yli vuoden käytössä kyseinen lääke. Yhdestä biologisesta sain muutama vuosi sitten pahoja iho-oireita, mutta roactemrasta niitä ei ole tullut. Veriarvoissa on ollut hieman häikkää, kun valkosolut meinaavat laskea, mutta tarkasti seuraavat. Ja tämähän on vain minun kokemukseni lääkkeestä. Ne vaikuttavat niin yksilöllisesti, ettei kukaan voi etukäteen ennustaa mitä vaikutuksia se tuo. Toivon kuitenkin, että saat siitä yhtä hyvän hyödyn kun olen itse saanut :)
- Anonyymi
Saisinko kuulla valkosolujen tilanteesta, pärjääkö lääkkeen kanssa pidemmän aikaa ilman
tulehduksia ja riskejä? Jätetäänkö lääke tauolle välillä?
Itselläni viimeksi neutrofiilit romahtaneet verikokeessa.
- Mötkylä
Nostetaanpa ketju ylös. Tiedän kyllä, että vaikutukset yksilöllisiä, mutta kovasti haluaisin kuulla käyttökokemuksista koskien RoActemra lääkettä. Ilmeisesti käyttö vähäisempää muihin biologisiin lääkkeisiin verrattuna ?
- Jkdfychgv
Minulle suunnitellaan aloitettavaksi tuota. Onko siis millaisia haittavaikutuksia siinä?
- Joojoojoojoo
Hop
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1576384
- 501826
Klaukkalan onnettomuus 4.4
Klaukkalassa oli tänään se kolmen nuoren naisen onnettomuus, onko kellään mitään tietoa mitä kävi tai ketä onnettomuudes381494- 511089
Ukraina ja Zelenskyn ylläpitämä sota tuhoaa Euroopan, ei Venäjä
Mutta tätä ei YLE eikä Helsingin Sanomat kerto.3241029Kolari Klaukkala
Kaksi teinityttö kuoli. Vastaantulijoille ei käynyt mitenkään. Mikä auto ja malli telineillä oli entä se toinen auto? Se48951Ooo! Kaija Koo saa kesämökille öky-rempan:jättimäinen terde, poreallas... Katso ennen-jälkeen kuvat!
Wow, nyt on Kaija Koon mökkipihalla kyllä iso muutos! Miltä näyttää, haluaisitko omalle mökillesi vaikkapa samanlaisen l13940Kevyt on olo
Tiedättekö, että olo kevenee kummasti, kun päästää turhista asioista tai ihmisistä irti! Tämä on hyvä näin <384908Olisinpa jo siellä, otatkohan minut vastaan
Olisitpa lähelläni ja antaisit minun maalata sinulle kuvaa siitä kaikesta ikävästä, tuskasta, epävarmuudesta ja mieleni75885Toivoisin, että lähentyisit kanssani
Tänään koin, että välillämme oli enemmän. Kummatkin katsoivat pidempään kuin tavallisesti toista silmiin. En tiedä mistä14877