Pitäisi aloittaa Roactemra biologinen lääke, mutta sen haittavaikutukset pelottaa! Uskaltaako tuota edes kokeilla, niin hurjilta kuulostavat yleiset sivuvaikutukset.
Aiemmin käytössä ovat olleet monet perinteiset reumalääkkeet, mutta niistä mikään ei ole sopinut. Viimeisin oli Metotreksaatti, joka jouduttiin lopettamaan voimakkaan ja pitkäkestoisen pahoinvoinnin vuoksi. Humiraa kokeilin yhden pistoksen ja sain allergisen reaktion. Nyt siis tätä Roactermaa pitäisi kokeilla. Kiva olisi kuulla kokemuksia ko. lääkkeestä.
Onko kenelläkään kokemusta Roactemra lääkkeestä?
5
3674
Vastaukset
- Roac
Mulla on ollu nyt yli vuoden käytössä kyseinen lääke. Yhdestä biologisesta sain muutama vuosi sitten pahoja iho-oireita, mutta roactemrasta niitä ei ole tullut. Veriarvoissa on ollut hieman häikkää, kun valkosolut meinaavat laskea, mutta tarkasti seuraavat. Ja tämähän on vain minun kokemukseni lääkkeestä. Ne vaikuttavat niin yksilöllisesti, ettei kukaan voi etukäteen ennustaa mitä vaikutuksia se tuo. Toivon kuitenkin, että saat siitä yhtä hyvän hyödyn kun olen itse saanut :)
- Anonyymi
Saisinko kuulla valkosolujen tilanteesta, pärjääkö lääkkeen kanssa pidemmän aikaa ilman
tulehduksia ja riskejä? Jätetäänkö lääke tauolle välillä?
Itselläni viimeksi neutrofiilit romahtaneet verikokeessa.
- Mötkylä
Nostetaanpa ketju ylös. Tiedän kyllä, että vaikutukset yksilöllisiä, mutta kovasti haluaisin kuulla käyttökokemuksista koskien RoActemra lääkettä. Ilmeisesti käyttö vähäisempää muihin biologisiin lääkkeisiin verrattuna ?
- Jkdfychgv
Minulle suunnitellaan aloitettavaksi tuota. Onko siis millaisia haittavaikutuksia siinä?
- Joojoojoojoo
Hop
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Järkyttävä tieto Purrasta
Purra tapasi nykyisen miehensä täällä. Suomi24:ssä! Tulipa likainen olo. Nyt loppuu tämä roikkuminen tällä palstalla.2184250Näin asia on
Tiedän ettei hän koskaan aio lähestyä minua eikä niin ole koskaan aikonutkaan, eikä lähesty ja enkä minä enää tee sitä k223279Mikseivät toimittajat vaadi Orpoa vastuuseen lupauksistaan
Missä ne 100.000 uutta työpaikkaa muka ovat? Eivät yhtään missään. Näin sitä Suomessa voi puhua ja luvata mitä sattuu. E2611898Taas varoitusta lumesta ja jäästä
Ai kauhea! Vakava säävaroitus Lumi-/jäävaroitus Varsinais-Suomi, Satakunta, Uusimaa, Kanta-Häme, Päijät-Häme, Pirkanmaa,51277Aavistan tai oikeastaan
tiedän, että olet hulluna minuun. Mutta ilman kommunikointia, tällaisenaan tilanne ja kaikki draama ovat mun näkökulmast381207Mistä erotat onko joku kiinnostunut vai muuten mukava?
Voi sekaantua yleiseen ystävällisyyteen vai voiko?1521120Poliisi tahtoo pääsyn 4 miljoonan suomalaisen sormenjälkiin.
https://www.is.fi/digitoday/art-2000011009633.html Tämä sormenjälkiin poliisin pääsy on erittäin tärkeä rikollisten kiin95844- 63745
- 176730
- 30717