Onko kokemuksia Prostalgene-eturauhaslääkkeestä? (Myydään postimyynnossä)
Prostalgene
11
2498
Vastaukset
- Rauhaton7000
EI ole mutta haluaisin kanssa tietää
- Pequel
Kokemukset siitä minäkin haluaisin tietää.
- 73v
Miksi ei normaali lekuri > resepti > apteekki polku kelpaa?
Itse en pysty valittamaan. Reseptillä rentouttava ja supistava pilleri ja rauhanen on ollut aloillaan yli 10 vuotta.- gene76
Minkäs lääkkeen sait reseptillä?
- 73v
gene76 kirjoitti:
Minkäs lääkkeen sait reseptillä?
Gefina ja Xatral. Kaiken lisäksi halpoja.
- Rauhaton7000
Itse syön Gefinaa joka aluksi auttoi nyt ei enää auta . Urologi määräsi lisäksi mobic lääkettä joka koskaan eiole auttanut. Kysyin urologilta tästä prostalgenestä hän tutki juttua netistä ja sanoi että ihan hyvin voin tilata ja kerro hänelle sitten toimiko. No nyt olen syönyt reilun viikon vielä ei merkittävää muutosta, mutta palaan asiaan kun olen syönyt pidempää
- Pequel
Olen 8-kymppinen mies ja kärsin jo pitkään eturauhasenliikakasvusta, lähes olemattomasta erktiosta, sekä vesikuliitistä. Ostin netin kautta Prostalgeneä 2 pullollista viime marraskuun alussa ja ryhdyin sitä heti käyttämään. Voin rehelliseti sanoa, että minulla se auttoi noin puolessatoista - kahdessa viikossa. Nyt yöllä täytyy kyllä käydä virtsaamassa, mutta vain kerran yössä. Erektio on palannut lähes normaaliksi, mutta se vaatii vielä toistaiseksi vahvan stimulaation. Vesikuliitti on myös selkeästi osoittanut parantumisen merkkejä. Aion käyttää vielä sen toisenkin pullollisen Prostalgeneä.
- gene76
Hyvä lääke, vie kivut pois.. on vaan aikas kallis....
- Huijausta
Huijausta / rahastustahan se tuote on.
- valkoinenskorpioni
Pahasti vaikuttaa kusetukselta,kello käy vielä 24min tällä hinnalla !
I am out !
- Rauhaton7000
Olen syönyt prostalgene nyt reilun kuukauden saamatta minkäänlaista apua eli ei tehoa ainakaan minun raihaseen
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Tyttäreni kuoli lihavuusleikkaukseen.
Miettikää kuiten 2 kertaa, ennenkuin menette lihavuusleikkaukseen.3177424Viiimeinen viesti
Sinulle neiti ristiriita vai mikä nimesi sitten ikinä onkaan. Mulle alkaa riittää tää sekoilu. Oot leikkiny mun tunteill662146- 1751827
epäonnen perjantain rikos yritys
onpa epäselvä kuva, tuolla laadullako keskustaa tarkkaillaan lego hahmotkin selvempiä161362- 1121277
Yllätyspaukku! Vappu Pimiä rikkoi vaikean rajapyykin yllättävässä bisneksessä: "Nyt hymyilyttää...!"
Wau, onnea, Vappu Pimiä, upea suoritus! PS. Pimiä tänään televisiossa, ohjelmatietojen mukaan hän on Puoli seiskassa vie91231Suomessa ei ole järkeä tarjota terveyspalveluita joka kolkassa
- Suomen väestötiheys 1.1.2022 oli 18,3 asukasta maaneliökilometriä kohden. - Uudenmaan maakunnassa asuu keskimäärin 181691210RÖTÖSHERRAT KIIKKIIN PUOLANGALLA.
Puolankalaisilla tehtävä ryhmäkanne itsensä yleintäneistä rötöstelijöista, sekä maksattaa kunnan maksama tyhmän koplan j541146Kirjoitin sinulle koska
tunnen sinua kohtaan niin paljon. Sydäntäni särkee, kun kätken ihastumisen, kaipauksen, sinua kohtaan tuntemani lämmön j411071Martina pääsee upeisiin häihin
Miltäs se tuntuu kateellisista. Anni Uusivirta on Martinan kavereita.2901019