Prostalgene

Vessukka

Onko kokemuksia Prostalgene-eturauhaslääkkeestä? (Myydään postimyynnossä)

11

2722

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Rauhaton7000

EI ole mutta haluaisin kanssa tietää

• Pequel

Kokemukset siitä minäkin haluaisin tietää.

• 73v

Miksi ei normaali lekuri > resepti > apteekki polku kelpaa?
      Itse en pysty valittamaan. Reseptillä rentouttava ja supistava pilleri ja rauhanen on ollut aloillaan yli 10 vuotta.

• gene76

Minkäs lääkkeen sait reseptillä?

• 73v
        gene76 kirjoitti:

Minkäs lääkkeen sait reseptillä?

Gefina ja Xatral. Kaiken lisäksi halpoja.

• Rauhaton7000

Itse syön Gefinaa joka aluksi auttoi nyt ei enää auta . Urologi määräsi lisäksi mobic lääkettä joka koskaan eiole auttanut. Kysyin urologilta tästä prostalgenestä hän tutki juttua netistä ja sanoi että ihan hyvin voin tilata ja kerro hänelle sitten toimiko. No nyt olen syönyt reilun viikon vielä ei merkittävää muutosta, mutta palaan asiaan kun olen syönyt pidempää

• Pequel

Olen 8-kymppinen mies ja kärsin jo pitkään eturauhasenliikakasvusta, lähes olemattomasta erktiosta, sekä vesikuliitistä. Ostin netin kautta Prostalgeneä 2 pullollista viime marraskuun alussa ja ryhdyin sitä heti käyttämään. Voin rehelliseti sanoa, että minulla se auttoi noin puolessatoista - kahdessa viikossa. Nyt yöllä täytyy kyllä käydä virtsaamassa, mutta vain kerran yössä. Erektio on palannut lähes normaaliksi, mutta se vaatii vielä toistaiseksi vahvan stimulaation. Vesikuliitti on myös selkeästi osoittanut parantumisen merkkejä. Aion käyttää vielä sen toisenkin pullollisen Prostalgeneä.

• gene76

Hyvä lääke, vie kivut pois.. on vaan aikas kallis....

• Huijausta

Huijausta / rahastustahan se tuote on.

• valkoinenskorpioni

Pahasti vaikuttaa kusetukselta,kello käy vielä 24min tällä hinnalla !
        I am out !

• Rauhaton7000

Olen syönyt prostalgene nyt reilun kuukauden saamatta minkäänlaista apua eli ei tehoa ainakaan minun raihaseen

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Epäily: Oppilas puukotti kolmea Pirkkalan koululla

Tämänhetkisen tiedon mukaan ainakin kolme oppilasta on loukkaantunut puukotuksessa Pirkkalan Vähäjärven koululla. Myös e
      Pirkanmaa
      263
      6366
    2. Jos yhdistät nimikirjaimet

Jos yhdistät sinun ja kaivattusi ensimmäisten nimien alkukirjaimet mitkä nimikirjaimet tulee? Sinun ensin ja sitten häne
      Ikävä
      57
      3004
    3. Jos olisit täällä

Tosin en tiiä miks oisit. (Ja hävettää muutenkin kun ei muka muulla tavoin osaa kertoa tätäkään) Jos jollain pienellä
      Ihastuminen
      66
      2804
    4. Tämän hetken

Terveiset kaivatullesi ⬇️
      Ikävä
      156
      2272
    5. Kesän odotuksia hyrynsalmella

Kyllä kesällä hyrynsalmellakin on mahdollisuus osallistua kylän menoon monella tavalla . On kaunislehdon talomuseolla
      Hyrynsalmi
      16
      1789
    6. Pirkkalan koulussa puukotus, oppilas puukotti kolmea

Ilmeisesti tyttöjä ollut kohteena.
      Maailman menoa
      165
      1465
    7. Vieläkö sä toivot

Meidän välille jotain?
      Ikävä
      82
      1444
    8. Voi Rakas siellä

Olet ollut mun ajatuksissa taas koko päivän. Olet ihmeellinen kertakaikkiaan ja arvostan sinua niin paljon❤️Minulla ei o
      Tunteet
      26
      1372
    9. Ohhoh! KAJ laukoi suorat sanat somessa - V-sana mainittu!

Ohhoh! Mitäs mieltä olet tästä huumoriryhmä KAJ:sta? Bara bada bastu on kyllä aikamoinen korvamato... Lue lisää: https
      Euroviisut
      35
      1321
    10. Erika selvisi hienosti ennakkosuosikin paineista

Hienostihan se meni. Erika jätettiin yksin, eikä häntä tuettu, oli euroviisukiusattu, silti suoriutui ensiluokkaisesti.
      Maailman menoa
      109
      1027
    Aihe