Hän oli ystäväni. Luotin häneen. Pidin hänestä. Luulin hänet tuntevani. Olimme ennenkin hengaileet yhdessä ilman mitään. Mutta se yö.. Heräsin kesken hyväksikäyttöä.. Vaikka sanoin ei. Hän itse ei muista tapahtumia. Suutuin hänelle ja hän minulle sitten käski minun häipyä. Tunnen hirveää häpeää tapahtuneesta. Häpeän itseäni niin paljon. Mietin vain miksi. Miksi minä. Miksi luotin. Miksi menin. Teinkö jotain väärin. Olenko syyllinen? Miksi hän ei halua selvittää asiaa. Tämä sattuu todella paljon.
Häpeän hyväksikäyttöä
1
868
Vastaukset
- KirjoitanNyt
Et ollut tilanteessa yksin. Hän oli myös vastuussa tapahtuneesta. Tästä eteenpäin sinä olet vastuussa itsestäsi ja siittä, miten annat tuon tapahtuman vaikuttaa itseesi.
Asioita vain tapahtuu, hyvin monenlaisia asioita ja monille ihmisille. Tapahtuneelle ei voi enää mitään. Et ole yhtään huonomli ihminen kuin ennenkään.
Minusta sinun kannattaa olla armollinen itsellesi. Rakasta itseäsi myös, älä anna tapahtuneen lannistaa sinua.
Olet arvokas ja myös tuo toinenkin on arvokas.
Jos hän alkaa keskustelemalla selvittämään tilanteen kanssasi, hyvä niin, mutta jos ei, se on hänen oma häpiänsä. Sinun pitää huolehtia itsestäsi, kukaan muu ei tee sitä puolestasi.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Suomalainen tutkimus paljasti oudon asian vasemmistolaisista - he häpeävät itseään
Kyllä, asia on faktaa. Suomalainen tutkimus osoittaa, että vasemmistolaisina itseään pitävät kansalaiset häpeävät itseää1524071Sosialismia Tampereella: Virallinen ilmiantolinja avautuu kaupungissa
Nyt siis mennään mansessa ihan justiinsa samaan malliin kuin entisessä Neuvostoliitossa, jossa saattoi ilmiantaa naapuri4013164Tätä et nähnyt tv:ssä: Frederik paljastaa - Totuus "haisevasta jäynästä" pehtoorille Farmilla
Frederik veti ns. herneen nenään ja päätti kostaa pehtoorille. Mitäs mieltä olet Frederikin "aamutoimista"? Lue jutt142088Ellen Jokikunnas paljastaa kyynelehtien Ralph-pojasta: "Apua..."
Ellen Jokikunnaksen ja hänen puolisonsa Jari Raskin perheestä ja taloprojektista Italiassa kertova Unelmia Italiassa -sa111748Oho! Vappu Pimiä teki "röyhkeän" teon - Onko sopivaa paljastaa tämä MasterChef-sarjasta?
Vappu Pimiä on astunut MasterChef Suomi -keittiöön ja liittynyt ohjelman legendaariseen tuomaristoon Helena Puolakan ja51158- 741003
Kaste tulisi tehdä apostolisella tavalla Ap. t. 2:38 mukaan
Apostolit eivät kastaneet kolminaisuuden nimellä vaan Jeesuksen alkuperäisen käskyn mukaisesti: Ap. t. 2:38 Niin Pietar69995Kuhmossa rallit alkoi ennen aikojaan
Paettiin polliisia törkeästi? Se tuo rallikiima on näemmä saavuttanu paikalliset tommi mäkiset kiljupäissään auton rat23901- 52872
- 71859