Oletko nainen,joka käytää seksikkäitä alusvaateita.Olet ehkä varattu ja haluat sisältöä elämään.Ikäryhmäsi vaihtelee 45-60 välissä.Salaista seuraa kaipaava aivan tavallinen ja rehelinen retkimies..
Sukkanauhaliivi/korsetit.
9
375
Vastaukset
- etsioikeapalsta
Rehellinen mies joka kaipaa salaista seuraa.Päivän paras tähän asti.Ja vielä korsetit pitäisi olla..!!!
- naurattaaa
Haha, kiinnitin samaan huomiota.
- näytäpämallia
Nooh... korsettia päälle jos sinäkin sen laitat, retkilläsi. Ja sukkanauhaliivit kanssa.
- TarkastiAsiaNäin
Eikös kaveri ollut rehellinen kun suoraan kertoi eikä salannut tilannetta?
Luotettavaksi ei voi sanoa jos vaimoaan salaa pettää. Rehellinen voi olla edelleen jos ei ole valehdellut vaimolle, eli vaimo ei ole asiaa kysynyt niin ei ole ollut tarvetta valehdella.
Rehellisyys ja luotettavuus eivät ole sama asia.- tiemillelähteä
Ai niin rehellinen nettipalstalaisille?
En polttanut tupakkaa, sillä en vetänyt henkeen. En harrastanut seksiä sen naisen kanssa, mutta tupakkani saattoi harrastaa.
- pikkumunaiselle_
Kuules aapee ja kaltaisesi äijän rötäleet, jos sulla ei seiso, niin ei sitten seiso. Ei se ole hepenistäkään kiinni koita tajuta. Kun sulla ei seiso, niin ei seiso, vaikka naisella olis millaset pitsi-satiiniunelmat päällään sun edessä. Sun kaltaisia mieskuntonsa pilanneita kaljavatsaisia rötäleitä on tämä armas suomenmaa pullollaan, valitettavasti. Vain kourallinen 50 ja sen yli miehistä on timmissä kunnossa ja pitää terveydestään hyvää huolta, joten heiltä voi odottaa myös mieskuntoakin ilman sinisiä taikapillereitä.
- lurppapipuleille
Totta, jos nainen on kiihottava niin kyllä pitää miehen toimia ilman pillereitäkin.
- häppeisitetes
Voi sun stan ukko, täälläkö sitä vehtaillaan ja vielä vanhoja akkoja.. hyihyi
- KorsettiPimatsu
Hiukka vastenmielistä settiä, mut joskus on.
Hyvää yötä silti, elämä ei aina ole helppoa.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Taas syytöntä illlllkkaa rangaistiin
Niin se vain paha saa palkkansa ja rääsyämiselle ja räkimiselle laskettiin hinta. Ottaisi nyt tuo onneton lusikan kauni831529Kadun transhoitoja - Suomalainen dokkari kertoo yhden ihmisen tarinan: "Miks oon ikinä..."
Mielenkiintoinen dokkari tv:ssä. Sametti poistatti rintansa, kohtunsa ja munasarjansa ja eli vuosia miehenä. Pitkään pä671325Asunnottomuus lisääntyy
Petteri Orpon hallituksen leikkaukset ihmisoikeusjärjestö Amnestyn syynissä. Jokaisella on oikeus omaan kotiin. Jopa työ2111299Vähemmän metsien hakkuita, enemmän sähköautoja
Siinä ilmastopaneelin neuvot tiivistettynä kuinka Suomi saavuttaa ilmastotavoitteensa. https://yle.fi/a/74-20155596 "S2301275Sun ajatttelu tuo vaan julmuutta mut kukaan muu nainen ei voi korvaa sua
Mut sun ajattelu saa mut itsetuhoseks ja uhmaan lakiakin😭😭💀 Se väärinymmärryksen määrä on käsittämätöntä. Helpottais121090Sulle on tullut
Viesti mesessä, tietääkseni. Olis ihan kiva saada vastauskin sulta, kaunis nainen😊 Mieheltä1041039Olen rakastunut sinuun mies edelleen
Meidän yhteys on jossain ihan muualla kuin netissä, muistetaan se. Kaunista päivää sinulle 😍134989Minä pyydän,
jos yhtään minua haluat, näytä se jotenkin. Kosketa tai sano jotain joka rikkoo rajoja. Ota vaikka olematon roska hiuksi65953- 89933
Ihmeelliseltä pikkunaiselta....
Jatkakaa vaikka tässä jos on jotain mitä joku haluaa että mä näen... En jaksa, eikä mua kiinnosta sitä jätti ketjua t123838