Jäin äitiyslomalle. Kysäisin voiko lapsi jatkaa hoidossa minun jäätyä äitiyslomalle osa-aikaisena kunnes selviää että vauva terve ym. ja jää sitten pois. Sain haukut siitä että kolme vuotiaan paikka on kotona ja paikat töissä käyville.
Annoin paikan pois ja tilalle otettiin 2,5v lapsi jonka molemmat vanhemmat kotona työttömänä!!!! Me olemme maksaneet täyttä pk-maksua ilman alennuksia ja tuskin tuo työttömän perheen lapsi edes maksaa hoidosta!? Ärsyttää miten meitä kohdellaan ja varsinkin kun kerhotkin täynnä, joten lapsi käy 25km päässä kerhossa kun päiväkoti oli 500 metrin päässä. Luulin että paikka annetaan tarvitsijalle!
Virikelapset???
Vkhmlm
1
182
Vastaukset
- Järkyttynyt
Meillä oli joskus toisinpäin että ajattelin itse etten pidä lasta tarhassa kun olen itse kotona vauvan kanssa mutta painostettiin laittamaan vanhempi lapsi puolipäiväiseksi tarhaan ja joku koko päivän tarvitseva menetti hoitopaikan. En ymmärrä mikä pakkomielle meidän tarhassa on että lapsi pitää olla joka päivä hoidossa vaikka olisin itse kotona. Lapsen kehitykselle parempi olla tarhassa kun äidin kanssa esim aamu kotona jos olen illan töissä.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1356191
- 574386
- 592861
Etsin vastaantulevista sua
Nyt kun sua ei oo, ikävöin sua niin v*tusti. 😔Jokaisesta etsin samoja piirteitä, samantyyppistä olemusta, samanlaista s282808Kaikesta muusta
Mulla on hyvä fiilis. Mä selviän tästä ja sit musta tulee parempi ihminenkin. Ainut, mitä mun pitää nyt välttää on se ko161885- 151544
Ajatteletko koskaan
Yhteisiä työvuosia ja millaista silloin oli? Haluaisin palata niihin vuosiin 🥹351427Tekis mieli lähestyä sua
Mutta pelkään että peräännyt ja en haluis häiritä sua... En tiedä mitä tekisin olet ihana salaa sua rakastan...💗261427- 311251
T, miten mun pitäis toimia
Olen niin toivottoman ihastunut suhun...ollut jo liian,monta,vuotta. Lähestynkö viestillä? Miten? Sun katse...mä en kest431161