Jäin äitiyslomalle. Kysäisin voiko lapsi jatkaa hoidossa minun jäätyä äitiyslomalle osa-aikaisena kunnes selviää että vauva terve ym. ja jää sitten pois. Sain haukut siitä että kolme vuotiaan paikka on kotona ja paikat töissä käyville.
Annoin paikan pois ja tilalle otettiin 2,5v lapsi jonka molemmat vanhemmat kotona työttömänä!!!! Me olemme maksaneet täyttä pk-maksua ilman alennuksia ja tuskin tuo työttömän perheen lapsi edes maksaa hoidosta!? Ärsyttää miten meitä kohdellaan ja varsinkin kun kerhotkin täynnä, joten lapsi käy 25km päässä kerhossa kun päiväkoti oli 500 metrin päässä. Luulin että paikka annetaan tarvitsijalle!
Virikelapset???
Vkhmlm
1
201
Vastaukset
- Järkyttynyt
Meillä oli joskus toisinpäin että ajattelin itse etten pidä lasta tarhassa kun olen itse kotona vauvan kanssa mutta painostettiin laittamaan vanhempi lapsi puolipäiväiseksi tarhaan ja joku koko päivän tarvitseva menetti hoitopaikan. En ymmärrä mikä pakkomielle meidän tarhassa on että lapsi pitää olla joka päivä hoidossa vaikka olisin itse kotona. Lapsen kehitykselle parempi olla tarhassa kun äidin kanssa esim aamu kotona jos olen illan töissä.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
6 kW saunan lämmityksestä kohta 10 euron lisämaksu / kerta
Kokoomuslainen sähköyhtiöiden hallitsema Energiavirasto ehdottaa 5 kW:n rajaa, jonka ylittämisestä tulee lisämaksu. Tark3098551Duunarit hylkäsivät vasemmistoliiton, siitä tuli feministinaisten puolue
Pääluottamusmies Jari Myllykoski liittyi vasemmistoliittoon, koska se oli duunarien puolue. Sitä samaa puoluetta ei enää1994676Olen väsynyt tähän
En osaa lopettaa ja koen huonoa omaatuntoa tästä. Kaikki on muutenkin turhaa ja tekemisesi sattuvat. Tunteita on vain hy313170Oppiiko vasemmistolaiset valehtelun jo kotonaan?
Sillä vasemmistolaiset/äärivasemmistolaiset valehtelee ja keksii asioita omasta päästään todella paljon. Esim. joku vas1952634Seuraava hallituspohja - Kokoomus, kepu, persut + KD
Kokoomus saa ainakin 20% kannatuksen ensi vaaleissa, keskusta sanoisin noin 15%, persut todennäköisesti enemmän, ehkä 171182213Maailman laiskin eläin: persu
Persu ei ole eläessään laittanut rikkaa ristiin itsensä elättämiseen. Luonnossa tuollainen ei olisi mahdollista, mutta s1011769- 511766
- 581678
Minneapolisin tapauksesta hyvä video
Runoilijan auto oli poikittain tiellä ja kun poliisit lähestyivät sitä, runotyttö painoi reippaadti kaasua. Auto syöksäh3501368- 1701354