Runo aamuun Sinulle ihana M

SulleihanaM

Aamussa utuisessa kuljen
Sut tahdon löytää
Usvan keskeltä
Sammuneet jo katuvalot
Aamun valkeassa
Linnut lauleskelevat
Omia sävelmiään
Pilvet eksyneet maan päälle
Ihmiset keittävät aamupuuroa
Kaunis aamu
Näkisinpä sinut ihanan

Runo Sinulle aamuun ihana nainen

8

298

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • SulleihanaM

      Kauniille söpöläiselle, oot ihana

    • yksäm

      Kaunista jollekkin....

    • Korjatkaajotalteen

      Ja tämmöinen mies kuljeskelee jossain vapaana? <3

    • SulleihanaM

      Sinun lähelle ihana nainen tahdon, oot upea kuin tähtikirkas yö tai kesäinen sinitaivas.

      • Oikeastikok

        Miksi et ota häneen yhteyttä? Nykymaailmassa se ei ole vaikeaa. Luulis :)
        Ehkä hänkin etsii rakkautta :)


      • kauniitarunoja

        Niin,yhteys syntyy yhteydestä..


    • Kerrolisseek

      Mitä teet ens viikonloppuna nainen kaunis oi M....

      • HänOnJumalolento

        Kiitos sulle, kuka oletkin. Olet niin ihana.

        Mun elämäni on välillä raskasta. Yhdestä paineesta pääsen, tulee toinen selvitettäväksi.

        Haluaisin jakaa ja viettää yhteistä ihanaa aikaa kanssasi, mutta tällä hetkellä joudun elämään monien asioiden ja tehtävien alla, jotka mun on pakko selvittää ja hoitaa pois.Haaveilen silti susta, ja olen taltioinut sinut pysyvästi elämääni ja sydämeni haavemaailmaan osaksi todellista kuviteltua tulevaisuutta.

        Vähitellen vapaudun näistä taakoista, ja toivon, että joskus kohtaamme, kun aikaa on ja taakat ja rasitteet pois tieltä. Toivon sydämestäni, että sulla olis sun elämä helpompaa, ja saisit olla vapaa kaikesta taakasta. Rukoilen, että Jumala lähettää sulle suojelusenkeleitä ympärillesi kaikkiin eri tilanteisiin päivän aikana.

        Olen joutunut painiskelemaan henkisesti monien yllättävien asioiden kanssa, mutta olen saanut kokea myös onnistumisia.

        En tiedä vielä ens viikonlopusta. Mä kunnioitan sapattia lauantaina, ja silloin pyrin lepäämään. Sunnuntainakin otan rennosti, voin tehdä jotain pieniä tehtäviä, ja yritän latautua ja valmistautua tulevaan viikkoon.

        Olet unelma. Olet komea ja vartalosi on upea. Olet todella hyvännäköinen. Ihana.


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Baaritappelu

      Hurjaksi käynyt meno Laffassa. Jotain jätkää kuristettu ja joutunu teholle...
      Kokkola
      53
      5088
    2. Tappo Kokkolassa

      Päivitetty tänään Iltalehti 17.04.2024 Klo: 15:23..Mikähän tämä tapaus nyt sitten taas on.? Henkirikos Kokkolassa on tap
      Kokkola
      23
      3337
    3. Poliisit vaikenee ja paikallinen lehti

      Poliisit vaikenee ja paikallinen lehti ei kerro taposta taaskaan mitään. Mitä hyötyä on koko paikallislehdestä kun ei
      Kokkola
      28
      1472
    4. Miksi tytöt feikkavat saaneensa orgasmin, vaikka eivät ole saaneet?

      Eräs ideologia itsepintaisesti väittää, että miehet haluavat työntää kikkelinsä vaikka oksanreikään, mutta tämä väite ei
      Sinkut
      182
      1307
    5. Mitä ihmettä

      Kaipaat hänessä
      Ikävä
      75
      1010
    6. MAKEN REMPAT

      Tietääkö kukaan missä tämmöisen firman pyörittäjä majailee? Jäi pojalla hommat pahasti kesken ja rahat muisti ottaa enna
      Suomussalmi
      24
      908
    7. Kuntoutus osasto Ähtärin tk vuode osasto suljetaan

      5 viikkoa ja mihin työntekijät, mihin potilaat. Mikon sairaalan lopetukset saivat nyt jatkoa. Alavudelle Liisalle tulee
      Ähtäri
      49
      867
    8. Itämaisesta filosofiasta kiinnostuneille

      Itämaisesta filosofiasta kiinnostuneille. Nämä linkit voivat auttaa pääsemään niin sanotusti alkuun. https://keskustel
      Hindulaisuus
      259
      816
    9. Mulla on kyllä

      Järkyttävä ikävä sua. Enkä yhtään tykkää tästä olotilastani. Levoton olo. Ja vähän pelottaa..
      Ikävä
      35
      758
    10. Uskoontulo julistetun evankeliumin kautta

      Ja kun oli paljon väitelty, nousi Pietari ja sanoi heille: "Miehet, veljet, te tiedätte, että Jumala jo kauan aikaa sitt
      Raamattu
      482
      717
    Aihe