OAJ / KEA ei aja rehtorien etua

oajsucks

Rehtoreille kaatuu järjetön määrä työtä ilman asiaankuuluvia TVA-lisiä. Kunnasta saattaa puuttua kokonaan TVA-kriteeristö ja OAJ jättää asian paikallisen mitään aikaan saamattoman luottamusmiehen kontolle. Korkeasti koulutetut ja työelämässä ansioituneet erityisasiantuntijat eivät saa henkilökohtaista lisää. Tohtorilisä on poistettu. Kiky leikkasi vuositulosta tonnin. Työnantaja häätää palkattomille vapaille. Palkkataso on järjettömän matala työn vaativuuteen ja koulutukseen nähden. OAJ levittelee käsiään. OAJ sucks!

Uusi vippaskonstiliitto KEA on tähän asti yltänyt vain levittelemään mainoksiaan. Missään ei ole OAJ:hin kuulumattomalle työntekijäle näkyvillä liiton strategiaa, miten se edistäisi rehtorien tilannetta. KEA näyttääkin vain keräilevän jäsenmaksuja, se lienee päästrategia. Kuka hullu ostaisi sikaa säkissä. Kun on yhdestä kelvottomast eroon päässyt, ei tee uudestaan samaa virhettä.

4

156

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • EnKäsitä

Eihän oaj aja edes opettajien etua. Liitto vaatii vaan lisää koulutusta opetusalalle vaikka vuodessa tuhansia työttömiä opettajia tulvii työmarkkinoille eri yliopistoista ja ammatillisista opettajakorkeakouluista. Yhtä virkaa saattaa hakea reilusti yli sata pätevää hakijaa.

OAJ:n ainoa funktio on mahdollistaa virassaan 20 vuotta kököttäneille muumioille vielä muuttumattomat 10 vuotta ennen eläkkeelle pääsyä. Mitään muuta virkaa kyseisellä liitolla ei ole.

• Työvoimapulako

Paljon hakijoita joo, mutta eikö siellä ole työvoimapula kun isot ikäluokat jää pois?

• jokuvoiottaatosissaan

Hassu trolli

• selkeätehdotpöytään

OAJ:n tiedotteissa:
      "Ainoa tapa nostaa reippaasti opettajien palkkoja on lakko. En ole ajamassa meitä lakkoon nyt tai tulevaisuudessa, mutta tilanne on se, että mikään muu järjestö ei tule suostumaan siihen, että opettajat saisivat enemmän, Luukkainen sanoo"

Kädettömän puhetta? Miten käy uusien sopimusten palkankorotusten ja KIKY:n kompensaatioiden, kun lähtöviivalla asenne on tämä. Pitää vaatia! Paperimiehet 2 vuoden koulutuksella nostavat parempaa palkkaa kuin korkeakoulutetut, ja siitä vielä opiskeluajan kulut pois.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Mitään järkeä?

Että ollaan erillään? Kummankin pää on kovilla.
      Ikävä
      119
      1692
    2. Noniin rakas

Annetaanko pikkuhiljaa jo olla, niin ehkä säilyy vienot hymyt kohdatessa. En edelleenkään halua sulle tai kenellekään mi
      Ikävä
      99
      1508
    3. Lasten hyväksikäyttö netissä - Joka 3. nuori on saanut seksuaalisen yhteydenoton pedofiililtä

Järkyttävää! Lapsiin kohdistuva seksuaalinen hyväksikäyttö verkossa on yhä pahempi ongelma. Ulkolinja: Lasten hyväksikäy
      Maailman menoa
      37
      973
    4. Multa sulle

Pyörit 24/7 mielessä, kuljet mun mukana, mielessä kyselen sun mielipiteitä, vitsailen sulle, olen sydän auki, aitona. M
      Ikävä
      29
      889
    5. Kumpi vetoaa enemmän sinuun

Kaivatun ulkonäkö vai persoonallisuus? Ulkonäössä kasvot vai vartalo? Mikä luonteessa viehättää eniten? Mikä ulkonäössä?
      Ikävä
      38
      851
    6. Nainen, olen tutkinut sinua paljon

Salaisuutesi ei ole minulle salaisuus. Ehkä teimme jonkinlaista vaihtokauppaa kun tutkisimme toisiamme. Meillä oli kumm
      Ikävä
      50
      806
    7. Mies, eihän sulla ole vaimoa tai naisystävää?

Minusta tuntuu jotenkin, että olisit eronnut joskus, vaikka en edes tiedä onko se totta. Jos oletkin oikeasti edelleen s
      Ikävä
      43
      758
    8. Olet myös vähän ärsyttävä

Tuntuu, että olet tahallaan nuin vaikeasti tavoiteltava. En tiedä kauanko jaksan tätä näin.
      Ikävä
      37
      750
    9. Okei nyt mä ymmärrän

Olet siis noin rakastunut, se selittää. Onneksesi tunne on molemminpuolinen 😘
      Ikävä
      56
      748
    10. Onko sulla empatiakykyä?

Etkö tajua yhtään miltä tämä tuntuu minusta? Minä ainakin yritän ymmärtää miltä sinusta voisi tuntua. En usko, että olet
      Ikävä
      37
      730
    Aihe