Oletteko naineet samassa huoneessa toisen pariskunnan kanssa ? Onko ollut kiihottavaa kuultavaa ja katseltavaakin ?
Kaksi paria samassa huoneessa
4
920
Vastaukset
- Yli19cm
Hei
Olen isokyrpäinen lähes kaksi metriä pitkä mies.
Olen nainut laivan hytissä naista, jonka naisystävä pani kortsun kyrpääni ja Rukalla naisista, jonka 18 v tytär oli hereillä viereisessä sängyssä
Ja toki myös muutama 2M N kokemus.
On todella kiihottavaa panna naista, kun, kun aviomies seuraa vierestä, miten kiltti, ,pikkurouvaa voihkii nautinnosta, kun saa isoa vierasta kyrpää - JeeJee74
Siinä alkoi kädet harhailemaan itse kenelläkin eikä ketään haitannut. Pareja ei vaihdettu mutta oli se kiihottavaa hieroa toisen naisen rintoja samalla kun vaimo runkkaa toista miestä kun oma muna on vaimon pillussa. Otetaan kuulemma joskus uusiksi
- sesiitä
Laivalla kaverin kanssa tavattiin molemmat samasta pöydästä rouvat ja tanssittiin pitkin iltaa. Lopuksi jatkot hytissä eikä heillä tuntunut olevan estoja ja vauhtiin päästiin niin siinä harrastettiin seksiä alasängyssä.
Aamulla aamupalalla nähtiin molemmat rouvat perheineen myös. - sexisatriptoheaven
olen 3 kertaa:
*laivalla kaverini sai yläsängyssä ja mä alasängyssä, erittäin kiihottavaa!
*mun kämpillä: kaveri pani sohvalla ja minä sängyssä (samassa tilassa), miehet ehdotti "läpyst vaihtoo", ei suostuttu
*kaverini kanssa oltiin molemnat ratsailla samassa sängyssä
ne oli niitä villejä nuoruusaikoja. enää en moiseen lähtis!
Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Natomaa hyökkäsi Iraniin
Näemme nyt tällä hetkellä Natomaan nimeltä Yhdysvallat, joka toimii aika pitkälti perinteisen kansainvälisen lain ulkopu7163445Trump aloitti III maailmansodan tänään.
Narsisti ja mielipuoli Trump pitäisi saada pois, miten se onnistuisi parhaiten?3873200Suvi Lindenillä 5 366 päivän putki
Täytyy kyllä myöntää vaikka olen itsekin innokas, niin en ole tuollaiseen yli kymmenen vuoden putkeen kyennyt. Välillä o783019Mistä se kertoo
Näin miehen pitkästä aikaa. Samantien iski sellainen paineen tunne rintaan, sitä ei ole ollut vuosiin. Ja nyt olen siitä362849Rakas tiedät, että toivoisin
Kuulevani sinusta. Tiedät, että viestisi tekisi minut ihan onnelliseksi. Että äänesi kuuleminen saisi minut leijumaan ja582348- 492039
- 941964
Viesti miehelle
Nyt vastaa oikea taa´app. Ainoastaan puhelimitse voidaan selvittää asioita, mutta tuskin sitä haluat kaiken halveeramise141879Nyt on sanottava että sattuu kipeästi
Jos, sinä aikana kun olen kaivannut ja odottanut sinua ja olet tiennyt sen, niin jos valitsit toisen miehen. Katsot minu181869- 571759