Pahin kohtauksesi?

Kale1993

Mikä on pahin/pahimmassa tilanteessasi saamasi epilepsiakohtaus?

Omalla kohdalla pahinta on viimeisin kohtaus n. 2kk sitten. AINA aikaisemmat kohtaukset olen saanut tyttöystävän ollessa läsnä, mutta nyt hän oli reissunpäällä ulkomailla.

Olin kavereitten kanssa ottamassa vähän kuppia perjantai iltana. Joo, tiedän etten saisi alkoholia ottaa koska krapula on ainut asia tähän mennessä mikä on aiheuttanut kohtauksen = kehon kuivuus(?) no jokatapauksessa ennen tyttöystävän lähtöä meillä oli aika paljon riitaa ja se sit lähti ovet paukkuen. Tottakai otti älliin niin kovasti, että muutamalle kaverille kilautus ja eikun kaljalle. Jostain syystä unohdin koko epilepsian illan aikana, ja otin aina vaan lisää ja lisää sitä kaljaa. Yöllä rupes päähän koskemaan niiin paljon perhanan kovaa, että oli pakko lähteä kotia kohti. Aamulla kun heräsin, join varmaan litran vettä ja menin sängylle istumaan, sit katkes kokonaan muisti ja heräsin lattialta. Heräsin oman kusen, paskan ja oksennuksen keskeltä. Silmäkulmasta lensi verta kun olin ilmeisesti kaatuessani lyönyt sen johonkin... soitin tyttöystävälle ja tästä puhelusta en muista mitään, olin vaan hokenut ja kysellyt että milloin hän tulee takaisin ja missä mä olen ja mitä on tapahtunut, uudelleen ja uudelleen... loppupäivä meni vessanpöntön äärellä, verta oksennellen. En ole IKINÄ ollut niin ahdistunut kuin sinä päivänä ja toivonmukaan semmosta kokemusta ei enään tule. Siitäkin selvittiin (y) mutta ei ENÄÄN ikinä kaljaa eikä mitään muutakaan vastaavaa. Semmosta


Oma kokemuksesi? :)

4

128

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • piipaapiipaa

      Ensinnäkin tähän ensin voi sanoo, että helppo samaistua tarinaasi osittain. Niin muista ettet oo yksin ja ainut. Itellä kun puhutaan kehon, pääkopan kunnon kolauksista niin ptäs puhella jo sadoista osumista ku oon vuotanu verta, paikat murtunu tai ollu kolhuilla. Ihmettelen siis vieläkin miten tässä voidaan olla vielä elossa.

      Mut kyllä voiton vie, eli pahin on kun aloin saamaan yhtenä iltata yhtäkkiä taas isoja kouristuskohtauksia. Eka tuli hetkittäin, sit tiheenty. Taju hämärty aina kouristellessa. Sain yhdessä selvässä vaiheessa soitettuu ystävällä, puhetta ei lähtenyt mut tajus tulla apuun. Lopulta piipaaautolla sairaalaan. Eikä sielläkään meinattu saada kohtausrykelmää haltuun, mitä vaan tulvi pahemmin ja pahemmin. Välissä olin aina tajuissani ja ku minuun oli työnnetty eri mömmöjä hirveet määrät nii nuppi ihan sekasi.

      Se olotila, tunne oli vaan niin absurdi etten ikinä kellekään toivoisi. Ei enää eläny siinä maailmassa vaan näki asioita mitkä ei ollu olemassa, kuuli ääniä mitä ei ollu, oma keho ei tunnu olevan siinä missä on, Jossain vaiheessa minulla tuli itkuu, jossain vaiheessa pätöntä nauruu ja sit taas raivosin ku hullu. Lekuri sano ku olin lopulta heräämössä että ihme ku hengissä ja kunnossa olen.

    • Lonelydaddy79

      En tykkää, et muhun kosketaan kun taju lähtee . Eräs Sinivalkoinen polliisi setä ei erottanu "humalaista" , "sairaasta" alko repiin ja kyllästyin vetäen sitä nenään :D

      Vähän sais jotain koulutusta olla niilläkin !

      Kroppa on kuin "kootut teokset" ja uusia tikkejä tai kipsiä murtuneeseen luuhun hakiessa "lekuri nauraa sairaskertomusta kelaillessaan " :D

      • leijona.mieli

        Kouristuskohtaukset on harmittavaisia kun suurin osa ihmisistä ei välttämättä tiedä, mikä on epilepsia. Paljon tunnetumpi juttu on se, että runsas alkoholin käyttö kerralla voi aiheuttaa samanlaisia kramppeja. On hiukan tuurista kiinni, sattuuko paikalla olemaan joku epilepsian tietävä.

        Se on kyllä törkeätä, jos poliisi alkaa kohdella kuin känniläistä. Noh, ehkä nekään ei kaikki tunne sairautta.


    • Epstar

      Tarinoita olisi paljon miten olen lentänyt kierreportaita alas ja siitä johtuen saanut tikkejä silmäkulmaani ja takaraivooni useita ja heräten verilammikon keskeltä. Inhoan ,kun joku koskettaa ja joukko uteliaita on ympärilläni tyyliin : onks toi kännissä? Risteilyllä aamupalalla oon kohtaillut, luoja että hävetti. Mutta elämä on ja tämä kanssa on vaan elettävä. Nyt muutamia vuosia ilman kohtauksia ja toivottavasti jatkuukin. Semii teille nuoremmille 😊

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Baaritappelu

      Hurjaksi käynyt meno Laffassa. Jotain jätkää kuristettu ja joutunu teholle...
      Kokkola
      63
      6293
    2. Tappo Kokkolassa

      Päivitetty tänään Iltalehti 17.04.2024 Klo: 15:23..Mikähän tämä tapaus nyt sitten taas on.? Henkirikos Kokkolassa on tap
      Kokkola
      25
      4036
    3. Miksi tytöt feikkavat saaneensa orgasmin, vaikka eivät ole saaneet?

      Eräs ideologia itsepintaisesti väittää, että miehet haluavat työntää kikkelinsä vaikka oksanreikään, mutta tämä väite ei
      Sinkut
      263
      2446
    4. Poliisit vaikenee ja paikallinen lehti

      Poliisit vaikenee ja paikallinen lehti ei kerro taposta taaskaan mitään. Mitä hyötyä on koko paikallislehdestä kun ei
      Kokkola
      26
      1970
    5. MAKEN REMPAT

      Tietääkö kukaan missä tämmöisen firman pyörittäjä majailee? Jäi pojalla hommat pahasti kesken ja rahat muisti ottaa enna
      Suomussalmi
      26
      1433
    6. Mitä ihmettä

      Kaipaat hänessä
      Ikävä
      95
      1316
    7. Itämaisesta filosofiasta kiinnostuneille

      Itämaisesta filosofiasta kiinnostuneille. Nämä linkit voivat auttaa pääsemään niin sanotusti alkuun. https://keskustel
      Hindulaisuus
      304
      1087
    8. Kuntoutus osasto Ähtärin tk vuode osasto suljetaan

      5 viikkoa ja mihin työntekijät, mihin potilaat. Mikon sairaalan lopetukset saivat nyt jatkoa. Alavudelle Liisalle tulee
      Ähtäri
      54
      1060
    9. Välillä käy mielessä

      olisiko sittenkin ollut parempi, että emme koskaan olisi edes tavanneet. Olisi säästynyt monilta kyyneleiltä.
      Ikävä
      77
      1006
    10. Mulla on kyllä

      Järkyttävä ikävä sua. Enkä yhtään tykkää tästä olotilastani. Levoton olo. Ja vähän pelottaa..
      Ikävä
      39
      981
    Aihe