Haluan vanhan miehen kyrpää

Kiimanenbi

Oon 25 vuotias biseksuaali nainen, parisuhteessa toisen naisen kanssa. Oon miesten suhteen yhä neitsyt (harmikseni) koska oon aina haaveillu vain vanhemmista miehistä. Haluaisin vanhemman miehen (50 ) dominoivan ja käyttävän mua. Haluun kuulla miten sen huorittelee mua samalla kun nai mua ja tulee mun sisään uudestaan ja uudestaan ja uudestaan. Haluun antaa mun kaikki reiät jollekki ihanalle pervolle vanhalle sedälle joka kohtelis mua ku pelkkää seksi objektia joka haluisin olla. Kerron tästä koska en saa tarpeeksi seksuaalista tyydytystä mun tyttöystävältä ja sillon tällön ku oon tarpeeks kiimassa haluisin käydä nopeesti olee jonku sedän pikku lutka koiralenkin ohella.

34

3487

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Eikö nuorempi kuin 50--->kelpaa?

      • kauhis löylis taas vauhdissa...ootkos lomilla latvahoitolasta?


      • suitsahemmo kirjoitti:

        kauhis löylis taas vauhdissa...ootkos lomilla latvahoitolasta?

        Painu sä suitsahemmo pois ennen ku sut poistetAAN. JOS EI PÄTEVÄÄ aSIAA NIIN turpa kii


      • Tielläkö kirjoitti:

        Painu sä suitsahemmo pois ennen ku sut poistetAAN. JOS EI PÄTEVÄÄ aSIAA NIIN turpa kii

        Jaa sinäkö mut poistat?
        Taidat olla löylykauhamiehen kaveri kuin noin närkästystä ois varmaan parempi kun ajelisit vaan valmetilla sarkojas ympäri etkä retostelisi.


    • 52v iso ja karvainen mies hesasta löytyy...

    • tarkkanapojat

      Tulee sun sisään yhä uudestaan! Ihan vaikuttaa siltä, että siinä on tyttäret lapsihaaveissa ja on nyt kesitty sitten tälläinen tarina siihen. Sitten vaan elareita vinkumaan.
      Ei kukaan tervepäinen anna ilman kumia tuntemattomille.

      • ettähahahaa

        Nämähän on täysiä feikkejä ja vanhat kurpat vastailee kieli poskella.Että voi jotkut olla TYHMIÄ!!Ei voi kun nauraa näille tyhjäpää tampioille..


      • n75xxx
        ettähahahaa kirjoitti:

        Nämähän on täysiä feikkejä ja vanhat kurpat vastailee kieli poskella.Että voi jotkut olla TYHMIÄ!!Ei voi kun nauraa näille tyhjäpää tampioille..

        Ihan vaan nykyajan nuorille androgyynisille nykymiehille tiedoksi, että miesten testosteronitaso on laskenut vuoden -86 jälkeen syntyneillä 25% verrattuna aikaisempiin sukupolviin ja tämä vaikuttaa mm. sen rakkauden työkalun kokoon.
        Siksi siis nykypojilla on niin pienet pippelit.


    • parinm50

      moi,mistähän kiimanen on,täällä sulle n bi ja m?saat tosissaan molempia.

    • ErittäinKyllästynyt

      Katsos mokomaa, herra arvon löylykauhamies strikes again - iskee jälleen! Tiedän ettei saisi ruokkia trollia, mutta menköön nyt tämän kerran.

      Turhaan täältä mitään asiallista seuraa haet, koska nämä puutteessa olevat "miehet" lienevät tämän löylykauhoja fanittavan ja joka puolella niitä näkevän sekoboltsi-trollin hengenheimolaisia, joilla ei ole ihan kaikki muumit laaksossa. Muutenkin hänen ulosantinsa on suht'koht suppea, vain kauhat hanurissa merkitsevät jotain. Mutta onnea etsintääsi.

      Lue ja/tai katso ensiksi toi "Fifty shades of grey", kandee olla varovainen mitä toivoo :-)

    • en_usko_et_feikki

      Miksei tää muka vois olla totta... Eihän noille 18-29v nuorille tunnu kelpaavan kuin joku ehdottomasti vähintään 40v ukkeli, ja niillä sen löytäminen on helppoa kuin mikä. Toisin kuin meille nuorille miehille on todella harvassa vanhemmat naiset joita kiinnostais.

    • Ei ku tänne vaan pantavaksi.

    • klmo

      tänne vaan täällä saa sitä mitä tahtoo

      • Camppi19

        Alue 06, sinun?


    • watti12

      Tampereella tarjolla....

    • Katsottaisko

      Täällä olisi 65 vuotias mies jolla on ikää ja kokemusta tarpeeksi.

    • miehekäsmies24

      Kelpooko tämmöinen 24-vuotias kund :P

    • 02920

      Moikka
      Saatan tuntua vanhalta,,,kolkyt vuotta sua vanhempi,,,tuletko viikonlopuksi mun oksalle istumaan,,,kakkosesta en niin välitä mut putsataanko pääsisäänkäynti ensin?
      Varustusta riittää ja huolenpitoa. Olishan se kiva palata nuoruuteen,,,
      Kannattaa kokeilla,ettei kaduta

    • Jos ei joutuis tuomiolle niin jokasen teijät pervot veisin sauna lenkille., Jatimaticin kanssa ja sit tulis juoksu kilpailu. Jos en osu nilkoille heti niin juoksu jalat viel kerkee. Pateja on kyllä.

      • otamut94

        miks näin tekisit? ite oon kans 23v nainen ja kiihottaa suuresti vanhemmat irstaat miehet jotka nussii mua ku ei ois ennen naista saanu, ihan mahtavaa ja mahtavampaa auttaa antamalla vanhemmille miehille jotka eläny pitkään puutteessa.


    • ihmettelija47

      jos helsingissä haluat, niin mee keltaiseen ruusuun jos turussa haluat miehiä niin miehiä on täynnä xxx paradise siinä linja-autoaseman vieressä. siellä on vähän vanhempaakin miestä monesti.

      • xxgggyy

        Sinä se ääliö jaksat jankuttaa noista saastasista naimaluolista..painu ite sinne kuppaperse.


    • 02920

      Tule oikeasti. Tottakai koet kokeneen miehen rakastelun,vaan liittyy siihen pljon muutakin miehistä kivaa,,, Ei jätetä "väliin",,,

    • peen

      Kuopion seudulta saisit 57 miehen käsittelyn vaikka ihan sidottunakin!!

    • Ota yhteyttä

    • Jambo007

      Hei haluavan autaa tiijän mitä tarkoitat
      Olen 53 hyvän kokoinen ja voin jakaa kanssasi eri vaihtoehtoja

    • Joko olet saanut kokenutta kikkeliä? Olette molemmat tervetulleita,,,oikeasti

    • Uppamen

      Moi,

      Missä ja milloin?

    • Herr-Lederhose

      Pistäisin sut rautoihin ja sivaltaisin nahkaremmillä perseelle ja sitten ... taitaa olla vähän kaukana tää haku ja "tyttö"ystävälläni saattaisi olla jotain sanomista rautojen käyttämisen suhteen :D

    • Kyllä nuoremmalta saat kovempaa kalua

    • Täällä on 53v.

    • Isolla varustettu.

    • Weirdkindasensible

      Tevtul. Ekaks kyl herätät mut kunnon persereikänuolulla ja kuset suuhuni paskahuoneessa bitch.

    • Anonyymi

      kuka haluaa työntää kyrpää mun perseeseen asun myllypurossa terveisin: Jokisen Tapsa

    Ketjusta on poistettu 20 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mielessäni vieläkin T

      Harmi että siinä kävi niinkuin kävi, rakastin sinua. Toivotan sulle kaikkea hyvää. Toivottavasti löydät sopivan ja hyvän
      Ikävä
      40
      2122
    2. Pupuhuhdasta löytyi lähes sadan kilon miljoonalasti huumeita

      Pupuhuhdasta löytyi lähes sadan kilon miljoonalasti huumeita – neljä Jyväskylän Outlaws MC:n jäsentä vangittu: "Määrät p
      Jyväskylä
      47
      1674
    3. Persut petti kannattajansa, totaalisesti !

      Peraujen fundamentalisteille, vaihtkaa saittia. Muille, näin sen näimme. On helppo luvata kehareille, eikä ne ymmärrä,
      Maailman menoa
      29
      1501
    4. Ei luottoa lakko maahan

      Patria menetti sovitun ksupan.
      Suomen Keskusta
      32
      1486
    5. Nellietä Emmaa ja Amandaa stressaa

      Ukkii minnuu Emmaa ja Amandaa stressaa ihan sikana joten voidaanko me koko kolmikko hypätä ukin kainaloon ja syleilyyn k
      Isovanhempien jutut
      6
      1441
    6. Nähtäiskö ylihuomenna taas siellä missä viimeksikin?

      Otetaan ruokaöljyä, banaaneita ja tuorekurkkuja sinne messiin. Tehdään taas sitä meidän salakivaa.
      Ikävä
      1
      1425
    7. Sinäkö se olit...

      Vai olitko? Jostain kumman syystä katse venyi.. Ajelin sitten miten sattuu ja sanoin ääneen siinä se nyt meni😅😅... Lis
      Ikävä
      2
      1407
    8. Housuvaippojen käyttö Suomi vs Ulkomaat

      Suomessa housuvaippoja aletaan käyttämään vauvoilla heti, kun ne alkavat ryömiä. Tuntuu, että ulkomailla housuvaippoihin
      Vaipat
      1
      1341
    9. Hyvää yötä ja kauniita unia!

      Täytyy alkaa taas nukkumaan, että jaksaa taas tämän päivän haasteet. Aikainen tipu madon löytää, vai miten se ärsyttävä
      Tunteet
      2
      1260
    10. Lepakot ja lepakkopönttö

      Ajattelin tehdä lepakkopöntön. Tietääkö joku ovatko lepakot talvella lepakkopöntössä ´vai jossain muualla nukkumassa ta
      6
      1229
    Aihe