Saunan rakentajat

StavangerinSälli

Löytyyko Pattayan seudulta osaavaa

Saunan Rakentajaa ?

Myös pihapalju olisi suunnitteilla.

Onko palstalaisilla kokemusta saatavilla olevista puulajeista ja rakentajista ?

68

1174

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • kokemustalöytyy

      Kannattaa konsultoida HansLankaria tällaisissa asioissa.

      • Noniinpätaisittenei

        Varsinkin jos haluaa maksaa vähintään tuplana kaiken.


    • Kannattaaharkitaa

      Kannattaako omaa rakentaa, kun alueella on korkealuokkaisia saunakomplekseja mm JariMari ja Jomptien Sauna jne...

      • KannattaakoAjatella

        No siinäpä sulla pohdittavaa kannattaako saunaa rakentaa oman talon pihaan kun on saunoja gaykaupunginosassakin.
        Mitä muuta päässäs pyörii, kerroppa ny niin että kaikki rakkaat ymmärtää.


      • Persläpilerpanpäivää
        KannattaakoAjatella kirjoitti:

        No siinäpä sulla pohdittavaa kannattaako saunaa rakentaa oman talon pihaan kun on saunoja gaykaupunginosassakin.
        Mitä muuta päässäs pyörii, kerroppa ny niin että kaikki rakkaat ymmärtää.

        Persläpilerpanpäivää saamme viettää tänään, kuten kaikkina muinakin päivinä...


      • MaijanRakasFani

        No mitäs ne lerppasen vastustajat, eikö ilmene riidanhaastantaa ?
        Älä kurista, anna Rakas hali ja lähetä sydämen kuvia.

        Palattaisiinko sauna-asiaan vai laajennetaanko riitaa ?


    • saatanollaväärässäkin

      Eikös tuollainen vaadi viemäröinnitkin, mahdollisesti rakennusluvankin. Kannattaakohan koko hommaan ryhtyä, epäilen ettei siinä saunasäässä tule paljon saunottua.

      • Rakennusmestari2010

        Kerroppa miten viemäröinti ja rakennuslupa haittaa sinun elämääsi.


      • TaksiSeksiTeroJkl
        Rakennusmestari2010 kirjoitti:

        Kerroppa miten viemäröinti ja rakennuslupa haittaa sinun elämääsi.

        Painuhan poju vittuun taas länkyttämästä tuota turpaasi. Saunan rakentajaa sä tarvit just yhtä vähän kuin miehistöä sun veneeseesi. Vedä mekko päälle ja nauti laitoselämästä.


    • HUSnTutkija

      Onko tuo lerppa joku perverssi yksilö, joka saa palstojen häiriköinnistä sukupuolisen nautintonsa?
      Voisiko joku ystävällisest antaa osoitetietonsa, meillä on alkamassa juuri suuri tutkimus kaltaisistaan henkilöistä ja haluamme ehdottomasti hänet tutkimukseemme mukaan.
      Hänhän on todella ainutlaatuinen yksilö ja useampi tutkija voisi hänestä tehdä eripuolistaan vätitöskirjan tohtorinväitöstään varten.
      Kiitollisena avustanne

      • Anaaalyysi

        On todennäköistä että hän ei tiedä itsekään kuka on. Miesvihaaja joka samaan aikaan esittää kunnon miestä.
        Thainaisten haveksija joka samaan aikaan esittää olevansa thain aviomies.
        Kehuu kovalla eläkkeellä, taloillaan ja sijoituksillaan, mutta samaan aikaan kadehtii jopa liitonrahoilla matkustelevia ja huutaa sen olevan väärin ja moraalitonta.
        Asuu Hua Hinin Hin Lek Fain kylässä mutta väittää sen olevan kaupunki.
        Ei tiedä paljonko kello on Thaimaassa.
        Liioittelee Thaimaan ongelmia ja suhtautuu ylimielisesti paikallisiin mutta kehuu olevansa ja elävänsä aivan kuin thaimaalaiset.
        Lukee, ymmärtää ja kirjoittaa väärin.
        Esittää usein naista.


      • 33NumBall

        Resuperse analyysi on totaalisen pielessä minua lähinnä säälittää tuollaiset oksennukset reppana... kasva mieheksi lopeta lerpatus mene töihin kukaan ei maksa täällä paskanjauhamisesta senttiäkään, lopeta sika amalia ja onko poika jutut, huorittelut, jos elämäsi on vaikeaa hae apua, olen useamman kuin kerran varoittanut että saat vain mitä resuperse olet tilannut, minulla joka asun hua hinissä, ei ole mitään tekemistä pohjoisen miehen kanssa... olemme kaksi eri ihmista, ja se sinun reppana on syytä hyväksyä... olen vain pohjoisen miehen kanssa samaa mieltä... ja pidän sinua laitoshoidon tarpeessa, jos et itse tajua tilaasi se on sinun ongelma...


      • vailentäjä
        33NumBall kirjoitti:

        Resuperse analyysi on totaalisen pielessä minua lähinnä säälittää tuollaiset oksennukset reppana... kasva mieheksi lopeta lerpatus mene töihin kukaan ei maksa täällä paskanjauhamisesta senttiäkään, lopeta sika amalia ja onko poika jutut, huorittelut, jos elämäsi on vaikeaa hae apua, olen useamman kuin kerran varoittanut että saat vain mitä resuperse olet tilannut, minulla joka asun hua hinissä, ei ole mitään tekemistä pohjoisen miehen kanssa... olemme kaksi eri ihmista, ja se sinun reppana on syytä hyväksyä... olen vain pohjoisen miehen kanssa samaa mieltä... ja pidän sinua laitoshoidon tarpeessa, jos et itse tajua tilaasi se on sinun ongelma...

        Palstojen monivuotinen häirikkö , jälleen äänessä, menehän haukkumaan Lapin lennostoa välillä, eilen suututit heidätkin lento kapteeni, jota kukaan lentäjä ei tunne.


      • äläjauhapaskaa
        33NumBall kirjoitti:

        Resuperse analyysi on totaalisen pielessä minua lähinnä säälittää tuollaiset oksennukset reppana... kasva mieheksi lopeta lerpatus mene töihin kukaan ei maksa täällä paskanjauhamisesta senttiäkään, lopeta sika amalia ja onko poika jutut, huorittelut, jos elämäsi on vaikeaa hae apua, olen useamman kuin kerran varoittanut että saat vain mitä resuperse olet tilannut, minulla joka asun hua hinissä, ei ole mitään tekemistä pohjoisen miehen kanssa... olemme kaksi eri ihmista, ja se sinun reppana on syytä hyväksyä... olen vain pohjoisen miehen kanssa samaa mieltä... ja pidän sinua laitoshoidon tarpeessa, jos et itse tajua tilaasi se on sinun ongelma...

        Sinä olet nainen suomesta.Olet myös pohjoisen mies.Sinä et asu hua hinnissa .Olet luonut nämä hahmot joilla voit purkaa katkeruuttasi pattayaa kohtaan.
        en usko että olet edes käynyt thaimaassa.Valtavasti näet vaivaa koneen ääressä.
        Kannattaisko toi aika käyttää johonkin hyödyllisempään.
        Jos olisit suomi 24 ajan tehnyt jotain tuottavaa voisit lomailla siellä hua hinnissä vaikka vuoden.
        ps. sinä et poistu kotoa.


      • hlankari
        33NumBall kirjoitti:

        Resuperse analyysi on totaalisen pielessä minua lähinnä säälittää tuollaiset oksennukset reppana... kasva mieheksi lopeta lerpatus mene töihin kukaan ei maksa täällä paskanjauhamisesta senttiäkään, lopeta sika amalia ja onko poika jutut, huorittelut, jos elämäsi on vaikeaa hae apua, olen useamman kuin kerran varoittanut että saat vain mitä resuperse olet tilannut, minulla joka asun hua hinissä, ei ole mitään tekemistä pohjoisen miehen kanssa... olemme kaksi eri ihmista, ja se sinun reppana on syytä hyväksyä... olen vain pohjoisen miehen kanssa samaa mieltä... ja pidän sinua laitoshoidon tarpeessa, jos et itse tajua tilaasi se on sinun ongelma...

        miksi sä varoittelet mitä v.. väliä sun varoituksilla o.


      • 33NumBall
        äläjauhapaskaa kirjoitti:

        Sinä olet nainen suomesta.Olet myös pohjoisen mies.Sinä et asu hua hinnissa .Olet luonut nämä hahmot joilla voit purkaa katkeruuttasi pattayaa kohtaan.
        en usko että olet edes käynyt thaimaassa.Valtavasti näet vaivaa koneen ääressä.
        Kannattaisko toi aika käyttää johonkin hyödyllisempään.
        Jos olisit suomi 24 ajan tehnyt jotain tuottavaa voisit lomailla siellä hua hinnissä vaikka vuoden.
        ps. sinä et poistu kotoa.

        Resuperse voi vakuuttaa että asun hua hinissä omassa 240m2 omakotitalossa kahdestaan vaimoni kanssa... yhtä en oikein ymmärrä , miten joku voi olla katkera paikkakunnalle, oletko sinä katkera iisalmelle tai joensuulle, myös pieksämäki käy... ihan yhtä hyvin kuin pattaya reppana... kävin ensimmäisen kerran thaimaassa 70 luvun lopussa, jolloin sinä vielä pyörit isäsi munissa, tekikö äitisi silloin matkoja afrikkaan, siis sika Amalia, onko isoveljesi onkopoika, ja sinä 32 vuotiaana vetänyt hormoneja niin että pallit on vain kaksi rusinaa, ja sekä täynnä finnejä...
        Siitä se lerputtelu tulee, katso palstaa siinä näkyy rattayan pojujen sielunmaisema, kaikessa sairaudessaan reppana.


      • Urpojaoottekaikki
        33NumBall kirjoitti:

        Resuperse voi vakuuttaa että asun hua hinissä omassa 240m2 omakotitalossa kahdestaan vaimoni kanssa... yhtä en oikein ymmärrä , miten joku voi olla katkera paikkakunnalle, oletko sinä katkera iisalmelle tai joensuulle, myös pieksämäki käy... ihan yhtä hyvin kuin pattaya reppana... kävin ensimmäisen kerran thaimaassa 70 luvun lopussa, jolloin sinä vielä pyörit isäsi munissa, tekikö äitisi silloin matkoja afrikkaan, siis sika Amalia, onko isoveljesi onkopoika, ja sinä 32 vuotiaana vetänyt hormoneja niin että pallit on vain kaksi rusinaa, ja sekä täynnä finnejä...
        Siitä se lerputtelu tulee, katso palstaa siinä näkyy rattayan pojujen sielunmaisema, kaikessa sairaudessaan reppana.

        Vakuuta ihan mitä haluat.tiedä sitten elätkö niin pahoissa harhoissa et itsekkin uskot niihin.


      • saunanrakentajat
        äläjauhapaskaa kirjoitti:

        Sinä olet nainen suomesta.Olet myös pohjoisen mies.Sinä et asu hua hinnissa .Olet luonut nämä hahmot joilla voit purkaa katkeruuttasi pattayaa kohtaan.
        en usko että olet edes käynyt thaimaassa.Valtavasti näet vaivaa koneen ääressä.
        Kannattaisko toi aika käyttää johonkin hyödyllisempään.
        Jos olisit suomi 24 ajan tehnyt jotain tuottavaa voisit lomailla siellä hua hinnissä vaikka vuoden.
        ps. sinä et poistu kotoa.

        Näillä ohjeilla saa ensiluokkaisen saunan.


      • VexVex
        saunanrakentajat kirjoitti:

        Näillä ohjeilla saa ensiluokkaisen saunan.

        Onko nämä letkautukset Maijan mielenterveyden hoitoa?


    • SiisKäytännössä

      Saunan rakentaminen condo-tyyppiseen huoneistoon ei ole mahdollista.

    • 33NumBall

      Resuperse yksikään kaltaisistasi ei tiedä onko pattayalla Suomalaisia saunan rakentajia, siellä on niitä kaksi tai kolme, jos haluat heidän yhteystietoja liity face ryhmään pattayansuomalaiset, siellä asiasta keskustellaan suht. useasti...

      • edustavalerppakonoeioo

        Kylläpä meillä on edustava lento kapteeni, todellinen ilmavoimien helmi, joka Lapin lennostonkin miehet sai suuttumaan.
        On se lerppa todellinen lerppa, en ihmettele, että persläpilerpaksi kehutaan, kyllä kielenkäyttönsä todistaa asian oikeutetuksi.


      • 33NumBall

        Resuperse elämäni tarkoitus on saada kaltaisesi suuttumaan, eihän se elämäntehtävänä mikään hääppönen ole mutta kuitenkin, ja reppana... lentokapteeni on yhdyssana, en minäkään hetkeäkään epäile miksi sinua kutsutaan resuperseeksi, se on jopa kaltaisillesi kunnia nimitys, toiset on lentokapteeneita toiset taas resu...
        Muuten en ole missään kertonut olevani lentokapteeni
        enkä pilotti, vaan teknistä henkilökuntaa, hauskaa tuo sinun mielikuvituksesi... reppana, resuperse.


      • persläpilerppasopii
        33NumBall kirjoitti:

        Resuperse elämäni tarkoitus on saada kaltaisesi suuttumaan, eihän se elämäntehtävänä mikään hääppönen ole mutta kuitenkin, ja reppana... lentokapteeni on yhdyssana, en minäkään hetkeäkään epäile miksi sinua kutsutaan resuperseeksi, se on jopa kaltaisillesi kunnia nimitys, toiset on lentokapteeneita toiset taas resu...
        Muuten en ole missään kertonut olevani lentokapteeni
        enkä pilotti, vaan teknistä henkilökuntaa, hauskaa tuo sinun mielikuvituksesi... reppana, resuperse.

        Lerppa, lerppa itse olet tuon lento kapteeni kirjoittanut em. tavalla ja siitä olet kyllä saanut kuulla useita kertoja, mutta paheneva dementiasi, luultavasti estää sinua muistamasta tätäkin asiaa.
        Vai niin, lentäjän ura, josta olet usein kertonut, muuttuikin teknisen henkilökunnan puuhiksi.

        Kerro nyt kaikki muutkin satuilusi, joita olet tänne palstoille itsestäsi raapustellut!!!

        Hyvä kuitenkin, että alat dementian vallatessa muistamaan, ainakin osan asioista totuudenmukaisesti.
        Muuten, turha kirjoittaa oikeinkirjoitusvirheistä, sinua huomattavasti enemmän sivistystä omaavalle.
        Mitä tulee lempinimiisi, niin tuo persläpilerppa sopii sinulle kaikkein parhaiten, pelkkä lerppa on turhan vaatimaton.


      • autetaanlerppaa

        Tuossa HuanEki kyseli suomalaista rakennusliikettä Pattayalla, koska et vastausta tiedä, niin laitanpa tähän. Eikä ole mitään kaltaisesi persläpilerpan hommaa, vaan Rakennusliike, isolla äRrällä...


      • autetaanlerppaa
        autetaanlerppaa kirjoitti:

        Tuossa HuanEki kyseli suomalaista rakennusliikettä Pattayalla, koska et vastausta tiedä, niin laitanpa tähän. Eikä ole mitään kaltaisesi persläpilerpan hommaa, vaan Rakennusliike, isolla äRrällä...

        Siis tämä:
        http://www.siamoriental.net/fi/


      • 33NumBall
        persläpilerppasopii kirjoitti:

        Lerppa, lerppa itse olet tuon lento kapteeni kirjoittanut em. tavalla ja siitä olet kyllä saanut kuulla useita kertoja, mutta paheneva dementiasi, luultavasti estää sinua muistamasta tätäkin asiaa.
        Vai niin, lentäjän ura, josta olet usein kertonut, muuttuikin teknisen henkilökunnan puuhiksi.

        Kerro nyt kaikki muutkin satuilusi, joita olet tänne palstoille itsestäsi raapustellut!!!

        Hyvä kuitenkin, että alat dementian vallatessa muistamaan, ainakin osan asioista totuudenmukaisesti.
        Muuten, turha kirjoittaa oikeinkirjoitusvirheistä, sinua huomattavasti enemmän sivistystä omaavalle.
        Mitä tulee lempinimiisi, niin tuo persläpilerppa sopii sinulle kaikkein parhaiten, pelkkä lerppa on turhan vaatimaton.

        Resuperse en ole koskaan kertonut olevani lentokapteeni enkä pilotti, olen kertonut olevan ilmavoimien teknistä henkilökuntaa, googlaa poika googlaa, en ole vastuussa siitä miten kirjoituksiani vääntelet, lentänyt olen todella paljon, työn puolesta...

        Kaikilla mahdollisilla härvereillä mitä sa:ta löytyy, ja niitä löytyy usko vaan... Palvelin kuten sanoin luonetjärvellä ilmavoimien esikunnassa, viimeisen 15 vuotta 30 vuoden palvelusajasta... sorry vaan tämä on 100% totta,

        kerroppas resuperse oletko koskaan tehnyt oikeaa työtä, olet kirjoitellut tällä palstalla nopeasti laskien ainakin 10 vuotta, täällä ei eläke-etuja juurikaan tule... sinun ainoa harrastuksesi on kirjoitella suht. nuorena pattaya palstalla ja se ei sinun tilanteessasi ole kovinkaan terveellistä reppana.

        Kun tuli 30 vuotta palvelusta täyteen kapiaisten työsopimuslain mukaan pääset eläkkeelle jos olet syntynyt ennen vuotta 1963, ja täytät muutaman muunkin pienen yksityskohdan...

        Pääsin siis 52 vuotiaana pois harmaista, ja eläkkeeni on keskitasoa selkeästi parempi, mm. sen takia että olen tehnyt hieman omia virityksiä jotka möin väisälälle... ja saan niistä edelleenkin komissiot, ja saan koko loppu elämäni... taitaa vielä saada perikuntakin...

        Kerrot olevasi sivistynyt, tai ainakin sivistyneempi kuin minä olen, tämä palsta ei ole oikea paikka tuollaiseen keskusteluun, varsinkaan kun ainoa motiivisi koko pattayaan on halpa perse, joten sääliksi käyt ihan oikeesti...


      • 33NumBall
        autetaanlerppaa kirjoitti:

        Siis tämä:
        http://www.siamoriental.net/fi/

        Resuperse siamoriental ei ole rakennusliike, ei edes rakennuttaja vaan tietynlainen markkinointiyhtiö, rohkeasti vaan feissarin palstoille, siellä asia kerrotaan...


      • Normi2000b
        33NumBall kirjoitti:

        Resuperse en ole koskaan kertonut olevani lentokapteeni enkä pilotti, olen kertonut olevan ilmavoimien teknistä henkilökuntaa, googlaa poika googlaa, en ole vastuussa siitä miten kirjoituksiani vääntelet, lentänyt olen todella paljon, työn puolesta...

        Kaikilla mahdollisilla härvereillä mitä sa:ta löytyy, ja niitä löytyy usko vaan... Palvelin kuten sanoin luonetjärvellä ilmavoimien esikunnassa, viimeisen 15 vuotta 30 vuoden palvelusajasta... sorry vaan tämä on 100% totta,

        kerroppas resuperse oletko koskaan tehnyt oikeaa työtä, olet kirjoitellut tällä palstalla nopeasti laskien ainakin 10 vuotta, täällä ei eläke-etuja juurikaan tule... sinun ainoa harrastuksesi on kirjoitella suht. nuorena pattaya palstalla ja se ei sinun tilanteessasi ole kovinkaan terveellistä reppana.

        Kun tuli 30 vuotta palvelusta täyteen kapiaisten työsopimuslain mukaan pääset eläkkeelle jos olet syntynyt ennen vuotta 1963, ja täytät muutaman muunkin pienen yksityskohdan...

        Pääsin siis 52 vuotiaana pois harmaista, ja eläkkeeni on keskitasoa selkeästi parempi, mm. sen takia että olen tehnyt hieman omia virityksiä jotka möin väisälälle... ja saan niistä edelleenkin komissiot, ja saan koko loppu elämäni... taitaa vielä saada perikuntakin...

        Kerrot olevasi sivistynyt, tai ainakin sivistyneempi kuin minä olen, tämä palsta ei ole oikea paikka tuollaiseen keskusteluun, varsinkaan kun ainoa motiivisi koko pattayaan on halpa perse, joten sääliksi käyt ihan oikeesti...

        Sulla on huono mielukuvitus.
        Et sitten parempaa keksiny ku tollasen säälittävän arneija uran.
        No oletetaan et toi on totta elät siis meidän rahoilla et päivääkään ole tehnyt tuottavaa työtä ja viet vielä eläkkeen ostovoiman muodossa ulkomaille.
        Halvemmaksi noi reppanat tulee jotka lopettavat koulut 15 vuotiaina ja ovat sen jälkeen kelan ja sossun rahoilla.


      • 33NumBall

        Hienoa resuperse juuri noin, sinä kirjoitustaidoistasi päätellen olet lopettanut koulun 15 vuotiaana, ja elelet valtion ja kotikuntasi varoilla siis mikä muuttuu, ainoastaan se että sinä elät tulonsiirroilla minä taas en vaan tienaamallani eläkkeellä, jonka käytän ostovoimana ulkomailla... tässä tapauksessa thaimaassa.


      • normi200b
        33NumBall kirjoitti:

        Hienoa resuperse juuri noin, sinä kirjoitustaidoistasi päätellen olet lopettanut koulun 15 vuotiaana, ja elelet valtion ja kotikuntasi varoilla siis mikä muuttuu, ainoastaan se että sinä elät tulonsiirroilla minä taas en vaan tienaamallani eläkkeellä, jonka käytän ostovoimana ulkomailla... tässä tapauksessa thaimaassa.

        Oletko noin tyhmä ettet ymmärrä.Joo olet tienannut,mutta et tuottanut penniäkään.
        Olet siis pelkkä kulu.
        Kehtaat vielä kehuskella loinen mikä loinen.Turhan kallis loinen.
        Älä sinä puhu kirjoitustaidosta ihan hirveästi.


      • normi200b
        normi200b kirjoitti:

        Oletko noin tyhmä ettet ymmärrä.Joo olet tienannut,mutta et tuottanut penniäkään.
        Olet siis pelkkä kulu.
        Kehtaat vielä kehuskella loinen mikä loinen.Turhan kallis loinen.
        Älä sinä puhu kirjoitustaidosta ihan hirveästi.

        Toisaalta ei sillä ole väliä sinun ikäluokassa naiset eivät olleet vielä armeijassa.
        Ihmettelen vaan ettet parempaa keksinyt.Tosin noinkin tyhmä saattais armeijassa pärjätä.


      • 33NumBall
        normi200b kirjoitti:

        Oletko noin tyhmä ettet ymmärrä.Joo olet tienannut,mutta et tuottanut penniäkään.
        Olet siis pelkkä kulu.
        Kehtaat vielä kehuskella loinen mikä loinen.Turhan kallis loinen.
        Älä sinä puhu kirjoitustaidosta ihan hirveästi.

        jep reppana, naisia ei ole armeijaan otettu, eikä muuten kaltaisiasi... Ei minua juurikaan kiinnosta kuin se mitä olen tienannut, joka takaa mukavan loppuelämäni, resuperse... Eläkkeeni on suurempi kun sinun palkkasi tulee olemaan....


    • HuanEki

      33NumBalli (SIIS ONKO SUN PALLIT LEIDARILLA ROIKKUMASSA). Nimeäppä yksikin suomalainen rakennusliike Pattayalla. Meillä Hua Hinissä sellainen on.

      • autetaanlerppaa

        Vastasin ylle persläpilerpan puolesta, koska ei olisi tiennyt.


      • autetaanlerppaa
        autetaanlerppaa kirjoitti:

        Vastasin ylle persläpilerpan puolesta, koska ei olisi tiennyt.

        Sorry, pesläpilerpan palleista en tiedä, onkohan sillä lainkaan, vastatkoon itse.


    • persläpilerppa

      Sian Oriental tai Baancare eivät ole rakennusliikkeitä. Enemmänkin vaan markkinointimiehiä. Ne ei tee kellekkään pihasaunoja tai kylpyammeita. Tai ehkä jokun bambumajan, joka palaa ensimmäisessä löylynlyönnissä.

      • onkorahatloppu

        Kateus iski


    • LeppääTAIhaapaa

      Lauteiden materiaali pitää tuoda. Thaikkujen puu kuumenee.

    • ThaikutRakentaa

      PS seuralta löytyy rakentaja. Tule uuteen majaamme tutustumaan, kerrotaan siellä lisää.

      • kellillänsä

        Tarkoittanet Pattayan Suomiseuraa.

        Sehän on täynnä eläkeläisiä, ei ne kelleen mitään saunaa ala rakentaa.


      • SaunanRakentaja
        kellillänsä kirjoitti:

        Tarkoittanet Pattayan Suomiseuraa.

        Sehän on täynnä eläkeläisiä, ei ne kelleen mitään saunaa ala rakentaa.

        Huvittava ilmiö.

        Nyt Pattayan rakkaat alkaa piruileen myös asiallisille Pattayalaisille.

        Missä mahtaa mennä ongelman raja Maijalla.


      • kommentaattoritVEX
        SaunanRakentaja kirjoitti:

        Huvittava ilmiö.

        Nyt Pattayan rakkaat alkaa piruileen myös asiallisille Pattayalaisille.

        Missä mahtaa mennä ongelman raja Maijalla.

        Ja Tsiang Maija seuraa tilannetta taustalla silmö kovana ja kommentoi kommentoijia sekä omia kommenttejaan, mutta itse asiasta ei taaskaan sanan sanaa vaan, tarkoituksenaan on höpöttää olemattomia ja levittää eripuraa. Pattaya palstan oma Matti Kyllönen jolla on rabies ja skitsofrenia samaan aikaan.


      • Ystävällisessähengessä
        kellillänsä kirjoitti:

        Tarkoittanet Pattayan Suomiseuraa.

        Sehän on täynnä eläkeläisiä, ei ne kelleen mitään saunaa ala rakentaa.

        Rakennustyön tekee thaikut, ne vaan avaa oikeat kontaktit ja materiaalit.

        Joo, ja Seuran uudet tilat ovat käytössä. Tulkaa piipahtamaan.


      • aamukakkaapukkaa
        Ystävällisessähengessä kirjoitti:

        Rakennustyön tekee thaikut, ne vaan avaa oikeat kontaktit ja materiaalit.

        Joo, ja Seuran uudet tilat ovat käytössä. Tulkaa piipahtamaan.

        Onko ne niitä"ylivertaisia pattayan suomalaisia" vaimistä höönäät ?


    • Kujiensuhnat

      Missäs nuo uudet tilat ovat. Ennenhän niitä istui Welcomen varjopuolella ?

    • JaSaunaViereen

      Tuu hernarille. Pannaan sulle talkoilla palju pihaan.

      • UpeeMahtavaa

        Tämä sovittu


      • joslehmätlentää
        UpeeMahtavaa kirjoitti:

        Tämä sovittu

        Eikös talkootyö vaadi työluvan. Vastahan Thaimaa karkoitti hyväntekijäjärjestölle rakennustöitä tehneen Mikkeliläissällin, joka luuli järjestön sopineen luvat.

        Lähtee eläkeläivisat roikkumaan ja ukot karkoituskeskukseen.


    • Enpäookuullu

      Missä tuollaista on uutisoitu ?

    • Kylmäsaunaa

      Kannattaa kokeilla kylmäsaunaa. Kiva käydä välillä virkistäytymässä huoneessa, jossa on -10 pakkasta. Sitten Singha kourassa ulos viilentymään.

      • Tuusperi

        Vieläkö se baari tai pikkuinen huone on olemassa jossa on parikymmentä pakkasta ja siellä juodaan lapaset kädessä ja pipo päässä? Sijaintia en muista... Lähellä walkkaria tai walkkarilla


      • Soi15jaKukkuu

        Ice Cube, on olemassa ja ihan hyvä suosio. Kiva siellä on välillä pistäytyä pidempäänkin.


      • Vodkaakoneeseen
        Soi15jaKukkuu kirjoitti:

        Ice Cube, on olemassa ja ihan hyvä suosio. Kiva siellä on välillä pistäytyä pidempäänkin.

        Ok tuota pitää joululomalla testailla


    • uskaltaakotestata

      Oho, lämpötilaero äkkiä sellaiset 50 astetta, tuossahan vilustuttaa itsensä.

    • AmaliaAntamaan

      Mites nuo suomalaisten keskustelusivut, hoitaako niitä joku ?

      Nehän täynnä jotain lainanantajan ilmoitusta.

      Onko siellä Nigerian poijjaat liikkeellä ?

      • eläpähuoli

        Vastahan muuttolinnut palailee lokakuussa.


    • ulkoseinätpystyssä

      Tunteeko joku mikä noista lautalajeista sopii lauteeksi, ettei kuumene

      • BimboOotMaija

        Sulla on ollu elämäs seinä pystyssä jo pidemmän aikaa.
        Mielekiintoinen ilmiö sun toiminnassas on, että kun on juttua sulle ikävästä, niin alkaat aktivoimaan aina vanhoja juttuja kuten tänään veneilyä ja tässä saunaa.
        Vittu jos sun saunassas on seinät jo pystyssä etkä oo laudelaudasta tietoinen, istu lattialla.


      • MaijaAjatteleeKäskystäni

        Ajattele, ajattele, mutta niinhän sinä teetkin.


      • Lerpanhaaveet
        BimboOotMaija kirjoitti:

        Sulla on ollu elämäs seinä pystyssä jo pidemmän aikaa.
        Mielekiintoinen ilmiö sun toiminnassas on, että kun on juttua sulle ikävästä, niin alkaat aktivoimaan aina vanhoja juttuja kuten tänään veneilyä ja tässä saunaa.
        Vittu jos sun saunassas on seinät jo pystyssä etkä oo laudelaudasta tietoinen, istu lattialla.

        Lerpalla aina mielessä kymmeniä vuosia sitten näkemänsä asiat, kuten tuo naisten värkki, jota on alkanut kiihtyessään jatkuvasti toistamaan, mutta ei se siitä haaveilu kykyjäsi paranna.


    • kokeileppaBalsaa

      Sinkkilakkamaalilla maalattu balsa ei lämpene saunassa. Tuota käytetään tropiikissa.

    • TestaappaTiikkiä

      Tiikkipuuta on hyvin saatavana hiottuna lautana eikä lämpene, ainakaan auringonpaisteessa. Saunassa en tiikkiä muista näkeneeni.

      • NäkeneeLerpan

        Etkä näkenee ja suosittelen että äläpä testaa.

        Kokeileppa panna persees alle pyyhe ja ota saunakaveriksesi tuo joka pohtii päivittäin mitä Lerpalla on mielessä, ei perse kuumota kun varmasti mielenkiintoista puheenaihetta, eikä sinun tartte olla kuin pelkkänä korvana.
        Jos tykkäät kuunnella lerpatusta, anna pojalle lisää keppanaa, silloin tulee tuubaa tuutin täydeltä.


      • hyihyimielikuvitustasi
        NäkeneeLerpan kirjoitti:

        Etkä näkenee ja suosittelen että äläpä testaa.

        Kokeileppa panna persees alle pyyhe ja ota saunakaveriksesi tuo joka pohtii päivittäin mitä Lerpalla on mielessä, ei perse kuumota kun varmasti mielenkiintoista puheenaihetta, eikä sinun tartte olla kuin pelkkänä korvana.
        Jos tykkäät kuunnella lerpatusta, anna pojalle lisää keppanaa, silloin tulee tuubaa tuutin täydeltä.

        Olet kai rakastunut lerppaan, hyi sinun likaista mielikuvitustasi, joka sallii sinun ja lerpan ilonpidon. Häpeä aviomies.


    • teak-ei-ratkaisu

      Kosteassa saunassa tiikki kuumenee samalle tasolle kuin ilman lämpötila. Kyseessä on absorbaatio.

      Esimerkiksi Jompparin Thanissa on suomalainen kiuas ja koivulauteet. En kysynyt mistä ovat saaneet, mutta ihan kohtuuhyvä sauna.

      • jumamitääälliöitä

        Voi jumalauta, viisastelee absorbaatiosta ja väittää lauteiden olevan koivua, vittu mikä idiootti.
        Matkusta edes kerran.


    Ketjusta on poistettu 12 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Pupuhuhdasta löytyi lähes sadan kilon miljoonalasti huumeita

      Pupuhuhdasta löytyi lähes sadan kilon miljoonalasti huumeita – neljä Jyväskylän Outlaws MC:n jäsentä vangittu: "Määrät p
      Jyväskylä
      56
      1836
    2. Persut petti kannattajansa, totaalisesti !

      Peraujen fundamentalisteille, vaihtkaa saittia. Muille, näin sen näimme. On helppo luvata kehareille, eikä ne ymmärrä,
      Maailman menoa
      49
      1622
    3. Ei luottoa lakko maahan

      Patria menetti sovitun ksupan.
      Suomen Keskusta
      52
      1564
    4. Nähtäiskö ylihuomenna taas siellä missä viimeksikin?

      Otetaan ruokaöljyä, banaaneita ja tuorekurkkuja sinne messiin. Tehdään taas sitä meidän salakivaa.
      Ikävä
      5
      1507
    5. Sinäkö se olit...

      Vai olitko? Jostain kumman syystä katse venyi.. Ajelin sitten miten sattuu ja sanoin ääneen siinä se nyt meni😅😅... Lis
      Ikävä
      6
      1495
    6. Housuvaippojen käyttö Suomi vs Ulkomaat

      Suomessa housuvaippoja aletaan käyttämään vauvoilla heti, kun ne alkavat ryömiä. Tuntuu, että ulkomailla housuvaippoihin
      Vaipat
      6
      1405
    7. Hyvää yötä ja kauniita unia!

      Täytyy alkaa taas nukkumaan, että jaksaa taas tämän päivän haasteet. Aikainen tipu madon löytää, vai miten se ärsyttävä
      Tunteet
      8
      1306
    8. Lepakot ja lepakkopönttö

      Ajattelin tehdä lepakkopöntön. Tietääkö joku ovatko lepakot talvella lepakkopöntössä ´vai jossain muualla nukkumassa ta
      12
      1271
    9. Revi siitä ja revi siitä

      Enkä revi, ei kiinnosta hevon vittua teidän asiat ja elämä. Revi itte vaan sitä emborullaas istuessas Aamupaskalla
      Varkaus
      4
      1163
    10. Kello on puoliyö - aika lopettaa netin käyttö tältä päivältä

      Kello on 12, on aika laittaa luurit pöydälle ja sallia yörauha kaupungin asukkaille ja työntekijöille. It is past midni
      Hämeenlinna
      4
      1128
    Aihe